eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna GóraBudowa i Modernizacja budynków użyteczności publicznej służących mieszkańcom Gminy Kamienna Góra ( 2 zadania)



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i Modernizacja budynków użyteczności publicznej służących mieszkańcom Gminy Kamienna Góra
( 2 zadania)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamienna Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821322

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 610 6292

1.5.8.) Numer faksu: 75 744 2857

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakamiennagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakamiennagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i Modernizacja budynków użyteczności publicznej służących mieszkańcom Gminy Kamienna Góra
( 2 zadania)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0e20b76-d0fb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029576/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej (Rremiza OSP w Pisarzowicach, Swietlica w Lipienicy, Szatnia kontenerowa w Leszczyńcu, Zagospodarwowanie terenu przy Urzędzie Gminy )

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158522/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.041.5.2021/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4398750 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3576220,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowości Pisarzowice i Lipienica” obejmujące następujące zamierzenia budowlane:
a) Budowę budynku remizy ochotniczej straży pożarnej w Pisarzowicach, oraz
b) Przebudowę budynku gospodarczego z adaptacją na świetlicę wiejską w Lipienicy.
Lipienica
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na świetlicę wiejską.
Istniejący budynek to budynek wolnostojący o prostej bryle, parterowy, wykonany w rzucie prostokąta w dachem dwuspadowym (wymiary rzutu budynku 14,31x7,33). Budynek nie posiada instalacji wewnętrznych. Projekt obejmuje „podział” istniejacej powierzchni na salkę do spotkań do 20 osób oraz wykonanie zaplecza sanitarnego i aneksu kuchennego wraz z instalacjami i niezbędną infrastrukturą techniczną. Forma architektoniczna obiektu pozostaje zachowana.

Pisarzowice
Przedmiotem zamóweinia jest budowa budynku wolnostojącego straży pożarnej według projektu
indywidualnego. Budynek dwu kondygnacyjny, nie podpiwniczony na dz. nr 608/33.
Budynek funkcjonalnie podzielony na dwie części. Garaż w którym będą parkowały wozy
strażackie a także część użytkową dla pracowników. Wyodrębniono między innymi takie
pomieszczenia jak: kotłownię, pomieszczenie socjalne, szatnię, toalety, archiwum, pomieszczenie
konsultacyjne. Obiekt użytkowany w ramach funkcjonowania ochotniczej straży pożarnej.
Garaż zaprojektowano dla 3 wozów ratowniczo-gaśniczych (ciężkie wozy bojowe) z oddzielną
bramą wjazdową dla każdego z pojazdów oraz dostępem do zaplecza warsztatowego i magazynowego. Projektowany obiekt jest budynkiem piętrowym z poddaszem nie użytkowym, nie podpiwniczony z dachem dwuspadkowym o kącie nachylenia 25º, kryty dachówką ceramiczną koloru brązowego. Powierzchnia zabudowy: 384,45m2. Powierzchnia użytkowa: 332,96m2. Powierzchnia całkowita: 474,96m2. Kubatura: 2605,00m3. Wysokość budynku: 8,50m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 2789954,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowości Leszczyniec i Kamienna Góra” obejmuje następujące zamierzenia budowlane:
a) Budowę budynku socjalnego przy boisku sportowym w Leszczyńcu, oraz
b) Modernizację budynku Urzędu Gminy Kamienna Góra z zagospodarowaniem przyległego terenu i dostosowaniem do osób ze szczególnymi potrzebami w formule „zaprojektuj i buduj”
Leszczyniec
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budynku szatni będącego uzupełnieniem boiska sportowego przeznaczonego na potrzeby drużyn piłkarskich uczestniczących w meczach organizowanych na boisku, oraz lokalnej społeczności. Dobrano budynek jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczony, przeznaczonym dla przebywania do 30 osób, mniej niż 2 godziny w ciągu doby. W budynku znajdować się będą trzy pomieszczenia do przebierania, trzy toalety ogólnodostępne i pomieszczenie magazynowe. Budynek szatni zaprojektowany został na bazie uniwersalnego systemu modułowego. System oparty jest na prefabrykowanych modułowych elementach stalowych z jednospadowym dachem. Do każdego pomieszczenia wejście przez drzwi zewnętrzne. Powierzchnia użytkowa budynku 52,15 m². Wysokość budynku 2,90 m. Długość budynku 9,72 m.Szerokość budynku 6,00 m.
Zamówienia obejmuje również budowę drogi wewnętrznej zlokalizowanej na terenie działek 217, 216/2, 397/1, 215/1., z jezdnią szerokości 5,00 m oraz poboczami gruntowymi szerokości 0,50 m. Nawierzchnię jezdni zaprojektowano jako utwardzoną kruszywem łamanym ograniczonym opornikiem betonowym 12/30/100 cm posadowionym na ławie betonowej z oporem.

Kamienna Góra
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zagospodarowania terenu z przebudową nawierzchni placów i ciągów komunikacyjnych wraz z rozbiórką garażu i przebudową obiektu garażowo- gospodarczego przy budynku Urzędu Gminy Kamienna Góra w graniacach działek nr 191/2, 797 obręb Kamienna Góra -6. Teren będący przedmiotem zadania znajduje się w ścisłej zabudowie od północnej strony ograniczony murem wolnostojącym biegnącym wzdłuż głównej drogi wjazdowej na teren posesji . Od pozostałych stron teren ograniczony budynkami mieszkalnymi oraz budynkami urzędu gminy. Z uwagi na stan techniczny nawierzchni przewidziano przebudowę układu drogowego poprzez ujednolicenie nawierzchni z zastosowaniem kostki betonowej w dwóch odcieniach.
W zakresie obiektów kubaturowych przewiduje się prace na dwóch obiektach tj.
rozbiórkę istniejącego obiektu garażowego zlokalizowanego przy bramie wjazdowej od strony
północnej oraz przebudowę istniejącego, parterowego budynku garażowo- gospodarczego
zlokalizowanego w południowej części terenu inwestycyjnego z dostosowaniem dla potrzeb
zaplecza technicznego jednostek urzędu gminy. W ramach zamówienia założono przebudowę istniejącego budynku garażowo-gospodarczego zlokalizowanego w południowej części terenu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 1292858,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3650000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5370000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3650000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Centrum Obsługi Pojazdów s.c. Sławomira Kubacka Arkadiusz Kubacki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Budownictwo Ogólne Daniel Kubacki w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141607428

7.3.3) Ulica: Szymrychowska 45b

7.3.4) Miejscowość: Lubawka

7.3.5) Kod pocztowy: 58-420

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3650000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2630000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Centrum Obsługi Pojazdów s.c. Słąwomira Kubacka , Arkadiusz Kubacki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Budownictwo Ogólne Daniel Kubacki w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141607428

7.3.3) Ulica: Szymrychowska 45b

7.3.4) Miejscowość: Lubawka

7.3.5) Kod pocztowy: 58-420

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.