Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00179363/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
- 2022/BZP 00190028/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-02
- 2022/BZP 00195345/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby budynku
Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Daleszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Staszica
1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.daleszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby budynkuUrzędu Miasta i Gminy w Daleszycach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51a9cb68-dceb-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00179363/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIN.ZP.271.1.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235380,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli w budynku Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce.
Część opisowa zakresu prac:
W zakres zadania wchodzi wykonanie, dostawa i montaż mebli w budynku Urzędu Miasta i Gminy Daleszyce zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający udostępnia również poglądowe wizualizacje pomieszczeń oraz zestawienie ilościowe.
Wszystkie meble w kolorze: wenge, grubość płyty zgodnie z załącznikiem numer 1.
Zamawiający wprowadza zmiany w następujących pomieszczeniach:
2.12 – Regały RP5 zamykane w całości (część z półkami otwartymi wyposażyć w drzwiczki), regał RO6 wyposażyć w roletę zamykaną.
2.17 – należy zastosować wersję numer 1 (z jedną szafą).
1.16 – szafy metalowe w ilości 5 sztuk w zakresie dostawy (pozostałe do przeniesienia z siedziby tymczasowej).
1.08 – wersja 1.
Wszystkie szafy, kontenerki oraz regały wyposażone w zamek, nie dopuszcza się zastosowania mebli bez możliwości zabezpieczenie przed niepowołanym dostępem. Wszystkie biurka (stanowiska pracy) wyposażone w wózek na jednostkę komputerową oraz wysuwaną półkę na klawiaturę, w każdym biurku otwór przelotowy na przewody komputerowe. Kontener K1 w ilości 1 sztuki na każde stanowisko pracy. Zamawiający rezygnuje z zamówienia foteli obrotowych oraz wyposażenia w sprzęt AGD do aneksów kuchennych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i stoły
39132100-7 - Szafy na akta
39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219770,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499518,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219770,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WID GROUP SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133874067
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-213
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219770,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI DALESZYCE
więcej: przetargi DALESZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
więcej: Biurka i stoły »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.