eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiWykonanie centralnego ogrzewania w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 3 części.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie centralnego ogrzewania w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej „MZGM” Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 3 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ "MZGM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250470657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 14

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 50 66 230

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgm@mzgm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie centralnego ogrzewania w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej „MZGM” Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 3 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39cd583b-fe8b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245045

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004360/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Zmiany sposobu ogrzewania w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim: Gimnazjalna 25, Gimnazjalna 26, Gimnazjalna 30

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150405/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PNO/06/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 272041,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie kompletnej instalacji centralnego ogrzewania w budynku wielorodzinnym przy ul. Gimnazjalnej 25 w Ostrowie Wielkopolskim.
-Demontaż i utylizacja dotychczasowych źródeł ogrzewania lokali (piece kaflowe, trzony kuchenne – łącznie około 24 szt.). Po wykonaniu demontażu pieców, należy dokonać stałego zamurowania otworu po czopuchu wraz z uzupełnieniem zaniżenia w posadzkach.
-Wykonanie poziomów instalacji centralnego ogrzewania od węzła c.o. do pionów.
-Wykonanie pionów instalacji centralnego ogrzewania wraz z podejściami do grzejników.
-Wykonanie instalacji grzejnikowych w lokalach mieszkalnych. Dostawę i montaż grzejników należy wykonać zgodnie z Projektem Budowlano-Wykonawczym. Przy każdym grzejniku należy zamontować zawory z głowicą termostatyczną na zasilaniu i odcinający na powrocie oraz zawór ręczny odpowietrzający wraz z automatycznym zaworem odpowietrzającym na wyższych punktach instalacji. Zakup grzejników wraz z kompletami zaworów leży po stronie Wykonawcy.
-Wykonanie izolacji termicznej instalacji.
-Płukanie instalacji i próba szczelności.
-Otwory i bruzdy po przekłuciach w stropach i ścianach należy staranie zaszpachlować.
-W trakcie robót, oraz po ich zakończeniu należy posprzątać miejsce wykonywania prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 120187,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie kompletnej instalacji centralnego ogrzewania w budynku wielorodzinnym przy ul. Gimnazjalnej 26 w Ostrowie Wielkopolskim.
Zakres prac obejmuje:
-Demontaż i utylizacja dotychczasowych źródeł ogrzewania lokali (piece kaflowe, trzony kuchenne – łącznie około 24 szt.). Po wykonaniu demontażu pieców, należy dokonać stałego zamurowania otworu po czopuchu wraz z uzupełnieniem zaniżenia w posadzkach.
-Wykonanie poziomów instalacji centralnego ogrzewania od węzła c.o. do pionów.
-Wykonanie pionów instalacji centralnego ogrzewania wraz z podejściami do grzejników.
-Wykonanie instalacji grzejnikowych w lokalach mieszkalnych. Dostawę i montaż grzejników należy wykonać zgodnie z Projektem Budowlano-Wykonawczym. Przy każdym grzejniku należy zamontować zawory z głowicą termostatyczną na zasilaniu i odcinający na powrocie oraz zawór ręczny odpowietrzający wraz z automatycznym zaworem odpowietrzającym na wyższych punktach instalacji. Zakup grzejników wraz z kompletami zaworów leży po stronie Wykonawcy.
-Wykonanie izolacji termicznej instalacji.
-Płukanie instalacji i próba szczelności.
-Otwory i bruzdy po przekłuciach w stropach i ścianach należy staranie zaszpachlować.
-W trakcie robót, oraz po ich zakończeniu należy posprzątać miejsce wykonywania prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 84461,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie kompletnej instalacji centralnego ogrzewania w budynku wielorodzinnym przy ul. Gimnazjalnej 30 w Ostrowie Wielkopolskim.
Zakres prac obejmuje:
-Demontaż i utylizacja dotychczasowych źródeł ogrzewania lokali (piece kaflowe, trzony kuchenne – łącznie około 24 szt.). Po wykonaniu demontażu pieców, należy dokonać stałego zamurowania otworu po czopuchu wraz z uzupełnieniem zaniżenia w posadzkach.
-Wykonanie poziomów instalacji centralnego ogrzewania od węzła c.o. do pionów.
-Wykonanie pionów instalacji centralnego ogrzewania wraz z podejściami do grzejników.
-Wykonanie instalacji grzejnikowych w lokalach mieszkalnych. Dostawę i montaż grzejników należy wykonać zgodnie z Projektem Budowlano-Wykonawczym. Przy każdym grzejniku należy zamontować zawory z głowicą termostatyczną na zasilaniu i odcinający na powrocie oraz zawór ręczny odpowietrzający wraz z automatycznym zaworem odpowietrzającym na wyższych punktach instalacji. Zakup grzejników wraz z kompletami zaworów leży po stronie Wykonawcy.
-Wykonanie izolacji termicznej instalacji.
-Płukanie instalacji i próba szczelności.
-Otwory i bruzdy po przekłuciach w stropach i ścianach należy staranie zaszpachlować.
-W trakcie robót, oraz po ich zakończeniu należy posprzątać miejsce wykonywania prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 67392,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU INSTALATOR S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 622-25-86-110

7.3.3) Ulica: Sowińskiego 69

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80165,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80165,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80165,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHPU ABI Bożena Biela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 622-10-05-559

7.3.3) Ulica: Szczury 60

7.3.4) Miejscowość: Sobótka

7.3.5) Kod pocztowy: 63-450

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80165,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65307,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65307,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65307,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHPU ABI Bożena Biela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 622-19-80-164

7.3.3) Ulica: Szczury 60

7.3.4) Miejscowość: Sobótka

7.3.5) Kod pocztowy: 63-450

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65307,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.