Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00258865/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-25
- 2024/BZP 00348319/01 - Wynik z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Sali gimnastycznej w Rybnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszkow
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 742 42 01
1.5.8.) Numer faksu: 29 742 42 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Sali gimnastycznej w Rybnie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da06e793-e121-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067549/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Rybnie polegająca na budowie sali gimnastycznej, adaptacji części piwnicy oraz zagospodarowaniu terenu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wyszkow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami Rozdziału XIII SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami Rozdziału II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami Rozdziału II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROZ.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa Sali gimnastycznej polegająca na przebudowie i rozbudowie budynku Szkoły podstawowej w Rybnie, budowie Sali gimnastycznej wraz z adaptacją części pomieszczeń piwnicy na potrzeby szatni, magazynów sprzętu, pokoju trenera, kotłowni, rozbiórce dobudówki oraz adaptacji pomieszczeń parteru na potrzeby komunikacji oraz zaplecza kuchennego oraz zagospodarowaniem terenu.
Budynek sali gimnastycznej zaprojektowano jako jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, na planie prostokąta o wymiarach: długość 24,90 m, szerokość 13,50 m, wysokość 11,50 m (od poziomu terenu do kalenicy), przylegający do istniejącego budynku szkoły. Dach nad salą gimnastyczną zaprojektowano jako dwuspadowy o kącie nachylenia 30o. Konstrukcję ścian sali zaprojektowano jako szkieletową, składającą się ze słupów żelbetowych o wymiarach 30 x 60 cm w rozstawie osiowym co 395 cm i 425 cm (krańcowe) oraz trzpieni (słupów w ścianach czołowych) o wymiarach 30 x 30 cm, w rozstawie osiowym 210 cm i 240 cm. Słupy zwieńczone wieńcami żelbetowymi o wymiarach 60 x 40 cm oraz 30 x 30 cm. Ściany zewnętrzne z płyt warstwowych ściennych gr. 15 cm, mocowanych do konstrukcji żelbetowej. Podłoga Sali, wykładzina sportowa PCV na podbudowie, płycie zbrojonej włóknami rozproszonymi, elastycznych legarach oraz płycie wilgocioodpornej Konstrukcję dachu zaprojektowano jako wiązary kratowe stalowe. Pokrycie dachu z płyt warstwowych z rdzeniem z wełny mineralnej. Powierzchnia zabudowy sali gimnastycznej wynosi 335,82 m2 a użytkowa wynosi 288,00 m2. Kubatura sali gimnastycznej wynosi 2 553,12 m3. Budynek będzie wyposażony w instalacje sanitarne (wod-kan, c.w.u., ppoż., c.o., elektryczne, gazowe, wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna, wyposażenie kotłowni – dwa piece gazowe, itd.).
2 Zakres zadania obejmuje m.in.:
2.1 Zagospodarowanie terenu: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe (demontaż nawierzchni utwardzonych), wycinka drzew wraz z karczowaniem, demontaż wraz z przebudową odcinka instalacji kanalizacji sanitarnej, odtworzenie i wykonanie nowych nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie trawników;
2.2. Adaptacja przybudówki: częściowa rozbiórka parterowej przybudówki w budynku szkoły (ścian stropu oraz dachu), demontaż schodów zewnętrznych wraz podestem, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, skuwanie tynków, posadzek, wykuwanie otworów w ścianach, adaptacja pomieszczeń na cele komunikacji, magazynu, oraz wydzielenie z sąsiedniej sali pomieszczeń: zmywalni oraz wydawalni posiłków, docieplenie ścian zewnętrznych, remont stropodachu, murowanie ścian, wykonywanie: izolacji, posadzek, tynków wewnętrznych i zewnętrznych, powłok malarskich, montaż stolarki, wyposażenie;
2.3. Adaptacja piwnic w budynku szkoły na cele zaplecza sali gimnastycznej (przebieralnie, magazyn sprzętu, pokój trenera) oraz remont pomieszczenia kotłowni, w tym: rozbiórka ścian, skuwanie tynków i posadzek, demontaż wyposażenia kotłowni, demontaż stolarki, murowanie ścian, wykonywanie: izolacji, posadzek, tynków wewnętrznych, powłok malarskich, montaż stolarki, wyposażenie;
3 Budowa budynku Sali gimnastycznej:
- Stan zero: roboty ziemne, wykonanie: podbudowy, żelbetowych ław fundamentowych, żelbetowych stóp fundamentowych, żelbetowych ścian fundamentowych, wieńców żelbetowych, izolacji przeciwwilgociowych;
- Stan surowy: podbudowa, izolacje pionowe i poziome, wykonanie żelbetowych słupów, trzpieni, wieńców, podciągów, belek, wykonanie dachowych wiązarów stalowych kratowych, stężenia, płatwie stalowe, ściany zewnętrzne z płyt warstwowych, podłoga na gruncie, pokrycie połaci dachowych z paneli dachowych z płyt warstwowych, montaż ślusarki okiennej i drzwiowej;
- Stan wykończeniowy: tynki, okładziny, posadzki, sufity podwieszane z paneli akustycznych, izolacje, okładziny zewnętrzne, montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych orynnowanie, rury spustowe, okładziny schodów i podestów zewnętrznych
- Wyposażenie kotłowni: demontaż dwóch pieców gazowych, montaż dwóch nowych pieców gazowych - kotłów kondensacyjnych połączonych równolegle, podgrzewacz wody, pompy obiegowe, zawór bezpieczeństwa, naczynia przeponowe, zawór bezpieczeństwa itd.;
- Instalacje sanitarne: instalacje wodociągowe warz z urządzeniami odbiorczymi, instalacje kanalizacji, instalacje wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, grawitacyjnej, instalacje c.o, instalacje c.w.u., wewnętrzna instalacja ppoż., (w tym między innymi: urządzenia sanitarne, rurociągi, przewody, kanały, zawory, grzejniki, centrala wentylacyjna z wyposażeniem, wentylatory, kanały wentylacyjne, elementy itd.);
- Instalacje elektryczne: tablica bezpiecznikowa TSS, instalacje oświetlenia wewnętrznego, instalacje gniazd wtykowych oraz siły, instalacja ochrony przeciwprzepięciowej, ochrony przeciwporażeniowej, instalacja monitoringu, (przewody, oprawy oświetleniowe, gniazda wtykowe itd.);
- Wyposażenie pomieszczeń (meble: krzesła, biurka, szafy, stoliki, regały magazynowe, szafki ubraniowe, itd., oraz urządzenia: kuchenka gazowa, zlew, chłodziarko-zamrażarka, zmywarka gastronomiczna, szafa przelotowa, stół gastronomiczny, umywalki itd.);
- Wyposażenie sportowe sali gimnastycznej: ławki drewniane, drabinki gimnastyczne, kosze do gry w koszykówkę, bramki stalowe, słupki aluminiowe do montażu siatki do gry w siatkówkę, siatka zabezpieczająca, elektroniczna tablica wyników, kotara grodząca, osłony na grzejniki itd.;
- Nagłośnienie Sali: tablica nagłośnieniowa, mikser, wzmacniacz, mikrofony bezprzewodowe, kolumny głośnikowe, okablowanie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45431000-7 - Kładzenie płytek
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45321000-3 - Izolacja cieplna
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w oparciu o kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na udzielone roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Numeracja za SWZ:8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
8.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
8.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
8.1.3 W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia o wartości nie mniejszej niż ofertowa kwota wynagrodzenia brutto.
8.1.4 W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej,
8.1.4.1 powyższy warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, tj.
1) Kierownika budowy - który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz nie mniej niż 7-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/robót, w tym doświadczenie na stanowisku kierownika budowy w realizacji:
- co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu kubaturowego o charakterze sportowym o minimalnej kubaturze 2.500,00 m3.
2) Kierownik robót branży elektrycznej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń,
3) Kierownik robót branży sanitarnej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń,
4) Kierownik robót branży drogowej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej: drogowej.
Zamawiający dopuszcza pełnienia przez jedną osobę wielu funkcji nawet w przypadku posiadania uprawnień w kilku specjalnościach.
W/w osoby muszą posiadać:
- ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz
- aktualne zaświadczenie o przynależności właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Izby Inżynierów Budownictwa).
W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023r. poz.334).
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego, na podstawie Wykazu personelu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ)
8.1.4.2 Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/zakończył w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:
- co najmniej dwie roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia. Zamawiający za takie roboty uzna roboty polegające na budowie/przebudowie obiektu kubaturowego użyteczności publicznej (np. szkoła, przedszkole, sala sportowa, dom kultury itp.) lub budynku zamieszkania zbiorowego (np. mieszkalny wielorodzinny, hotel, pensjonat itp.) wyposażonego we wszystkie niezbędne instalacje: sanitarne, elektryczne i przyłącza sieci zewnętrznych zapewniające możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem (kompletny obiekt budowlany w ramach jednego zamówienia) o kubaturze minimum 2 500,00 m3 i rozpiętości elementów konstrukcyjnych (stropy, dachy) co najmniej 13,0 m każdy.
Ocena tego warunku na podstawie Wykazu robót budowlanych oraz załączeniem dowodów czy roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6 do SWZ – Wykaz robót budowlanych
W przypadku składania oferty wspólnej, Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie). W przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego w zakresie doświadczenia, zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli spełni go ten jeden podmiot udostępniający zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Numeracja za SWZ:
10.1.1.1 oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej Grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg Załącznika nr 3 do SWZ);
10.1.1.2 zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
10.1.1.3 zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
10.1.1.4 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Numeracja za SWZ:
10.2.2.1 Wykaz personelu jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca – wg Załącznika nr 4 do SWZ, na potwierdzenie warunku określonego w pkt 8.1.4.1 SWZ,
10.2.2.2 Wykaz robót budowlanych wykonanych - wg Załącznika nr 6 do SWZ, na potwierdzenie warunku określonego w pkt 8.1.4.2 SWZ;
10.2.2.3 Ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia o wartości nie mniejszej niż ofertowa kwota wynagrodzenia brutto.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
16.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:45.000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania określone w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia umowy oraz rodzaj i zakres zmian umowy określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Utrzymanie przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 roku
- Utrzymanie zieleni i czystości w parku Karola Ferdynanda wazy w Wyszkowie oraz na terenach przyległych
- Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia ulicznego wszystkich dróg gminnych, powiatowych, wojewódzki i krajowych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń do ćwiczeń na terenie miejskim i wiejskim gminy Wyszków w 2025 r.
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.