Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196685/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Środzie Wielkopolskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Średzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Środzie Wielkopolskiej
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Średzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257957
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatsredzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsredzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatsredzki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Środzie Wielkopolskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72a21074-211b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000528/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Środzie Wielkopolskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196685/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ID.272.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 504852,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Środzie Wielkopolskiej, odpowiadających warunkom określonym w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2021 r. poz. 450 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355), oraz rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020r., poz.717 ze zm.) w maksymalnych, nie większych ilościach niż:
1. tablice samochodowe zwyczajne:
a) jednorzędowe – 42.754 szt.
b) dwurzędowe – 300 szt.
2. tablice samochodowe zwyczajne indywidualne:
a) jednorzędowe – 69 szt.
b) dwurzędowe – 11 szt.
3. tablice samochodowe zwyczajne „przyczepy”
a) jednorzędowe – 400 szt.
b) dwurzędowe – 210 szt.
4. tablice motocyklowe zwyczajne – 1.350 szt.
5. tablice motocyklowe indywidualne – 14 szt.
6. tablice motorowerowe zwyczajne – 950 szt.
7. tablice samochodowe zabytkowe:
a) jednorzędowe – 45 szt.
b) dwurzędowe – 6 szt.
8. tablice motocyklowe zabytkowe – 10 szt.
9. tablice tymczasowe jednorzędowe – 90 szt.
10. tablice samochodowe tymczasowe dwurzędowe – 30 szt.
11. tablica motocyklowa tymczasowa – 40 szt.
12. tablica motorowerowa tymczasowa – 40 szt.
13. wtórniki tablic określonych w pkt. 1-12 – 590 szt.
14. tablice profesjonalne - 65 szt.
15. tablice zielone (ekologiczne) – 70 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620968,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 620968,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620968,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UTAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820020695
7.3.3) Ulica: Gruszczyn ul. Katarzyńska 9
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 62-006
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 620968,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi, według ustalonych prawem wzorów w dniu dostawy, dla Urzędu Miejskiego w Łomży"
- " Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lipnie ."
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.