Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00158514/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
1.3.) Oddział zamawiającego: MOO PCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6760078896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Studencka 19
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-116
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow.przetargi@pck.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pck.malopolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pck_malopolska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57957641-c976-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027622/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa kompleksowego prania bielizny ogólnoszpitalnej dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158514
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/PZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego znajdującego się przy ul. Olszańskiej 5, 31-513 Kraków zwanego dalej ZOL.
2. Bielizna ogólnoszpitalna przeznaczona do prania, czyszczenia i naprawy będzie odbierania oraz dostarczana codziennie sukcesywnie w dniach od poniedziałku do soboty z wyjątkiem niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy.
3. Przekazywanie Wykonawcy brudnej bielizny, tj. liczenie asortymentu odbywać się będzie w godzinach od 8:00 do 9:00, natomiast ważenie i przekazywanie czystej bielizny odbywać się będzie w godzinach od 11:00 do 12:00.
4. Usługi będą realizowane przez Wykonawcę w następujących okresach:
a) pranie pościeli, bielizny szpitalnej – max. do 24 godzin od chwili jej odbioru od Zamawiającego,
b)pranie odzieży roboczej – max do 72 godzin od chwili jej odbioru od Zamawiającego,
c)naprawa (reperacja) pościeli, bielizny i odzieży roboczej – max do 72 godzin od chwili jej odbioru od Zamawiającego,
d)czyszczenie chemiczne poduszek, koców, odzieży roboczej i wyrobów włókienniczych – max. do72 godzin od chwili ich odbioru od Zamawiającego,
e)czyszczenie i pranie pokrowców, materacy, kołder – max. do 144 godzin od chwili ich pobrania od Zamawiającego,
f) dezynfekcja chemiczna w komorze - max do 72 godzin.
5. W razie awarii urządzeń w miejscu wykonywania usługi Wykonawca zabezpieczy wykonywanie usługi w innym obiekcie we własnym zakresie.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do ewentualnego oznakowania bielizny ogólnoszpitalnej trwałym znakiem identyfikujacej Zamawiającego w celu wykonania usług pralniczych .
7. Wykonawca musi dysponować odpowiednio przystosowane środki transportu do przewożenia
8. Wykonawca musi dysponować odpowiednimi pomieszczeniami zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w pralniach wykonujących usługi na rzecz jednostek służby zdrowia.
9. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące usługę objętą przedmiotem zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.), na odpowiednim do rodzaju ich pracy stanowisku, co najmniej przez okres realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązek ten dotyczy w szczególności następujących czynności: pranie, maglowanie i fasonowanie bielizny, czyszczenie, dezynfekcja, naprawa uszkodzonej bielizny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
98315000-4 - Usługi prasowania
98393000-4 - Usługi krawieckie
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201916,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247968 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201916,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wrotom Sp. zo.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771001928
7.3.3) Ulica: ul. Ciepłownicza 23 B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-574
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201916,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa tśm - termometr do podgrzewaczy PPGW-200 oraz części do palników
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Rozświetlimy Mistrzejowice! Nowe lampy = większe bezpieczeństwo". Budżet Obywatelski edycja XI.
- 22/2025 Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 3 części
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 38 PAKIETÓW
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu i oddaniu Zamawiającemu do użytku obiektu przy ul. Golikówka 125 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie transportu wraz z utylizacją odpadów i eksmisja z nieruchomości stanowiących własność m.st. Warszawy położonych w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
- Kompleksowe świadczenie usługi prania na potrzeby Instytutu Matematycznego PAN z podziałem na zadania
- Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o. w Złotoryi.
- Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP9/2025
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.