Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00207700/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy mięsa, wędlin oraz drobiu i jego podrobów do COSSW w Kulach OZ Sulejów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kule 2
1.5.2.) Miejscowość: Kule
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_kule@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cosswkule.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3bd08b8-ed9e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy mięsa, wędlin oraz drobiu i jego podrobów do COSSW w Kulach OZ Sulejów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3bd08b8-ed9e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00129896/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawy mięsa, wędlin oraz drobiu i jego podrobów do COSSW w Kulach OZ Sulejów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207700
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: COS-DKW.2232.8.2023.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 208211,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są – dostawy drobiu i jego podrobów do COSSW w Kulach OZ Sulejów1 Uda całe z kurczaka kg 500
2 Filet z piersi kurczaka b/k kg 850
3 Porcja rosołowa kg 100
4 Porcja rosołowa ze skrzydłami kg 250
5 Skrzydło indycze kg 300
6 Wątroba z kurczaka kg 140
7 Żołądki z indyka kg 140
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112120-3 - Indyki
15112300-9 - Wątróbki drobiowe
15114000-0 - Podroby
4.5.5.) Wartość części: 47011,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są – dostawy wędlin, mięsa oraz podrobów do COSSW w Kulach OZ Sulejów1 Żebro wołowe kg 140
2 Wołowina b/k kg 370
3 Karkówka b/k kg 250
4 Łopatka b/k kg 600
5 Schab b/k kg 300
6 Mięso wieprzowe drobne kg 200
7 Golonka z/k peklowana kg 100
8 Żeberka wieprzowe kg 450
9 Wątroba wieprzowa kg 130
10 Baleron kg 120
11 Blok szynkowy kg 120
12 Salami kg 120
13 Kiełbasa krakowska sucha kg 120
14 Kiełbasa szynkowa kg 120
15 Kiełbasa śląska kg 300
16 Kabanosy kg 100
17 Szynka tyrolska kg 120
18 Parówki kg 220
19 Rolada schabowa kg 120
20 Szynka wiejska kg 120
21 Boczek wędzony kg 150
22 Kiełbasa biała parzona kg 130
23 Kiszka pasztetowa kg 30
24 Salceson ozorkowy kg 120
25 Polędwica sopocka kg 120
26 Pieczeń kg 120
27 Kurczak faszerowany kg 120
28 Smaczek kg 120
29 Kiełbasa parówkowa kg 230
30 Karczek pieczony kg 120
31 Schab pieczony kg 120
32 Kaszanka kg 120
33 Polędwica drobiowa prasowana kg 120
34 Szynka drobiowa kg 120
35 Schabik drobiowy kg 120
36 Kiełbasa drobiowa podsuszana kg 120
37 Parówki drobiowe kg 100
38 Filet wędzony z indyka kg 120
39 Polędwica drobiowa w galarecie kg 120
40 Mortadela drobiowa z warzywami kg 120
41 Pasztet wieprzowy kg 120
42 Flaki kg 120
43 Słonina kg 100
44 Smalec kg 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15111000-9 - Mięso wołowe
15111100-0 - Wołowina
15113000-3 - Wieprzowina
15114000-0 - Podroby
15131130-5 - Wędliny
15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15131310-1 - Pasztety
15131600-1 - Produkty wołowe i cielęce
15412100-0 - Tłuszcze zwierzęce
4.5.5.) Wartość części: 161199,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40886,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41396,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40886,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSIAŁ ELŻBIETA HURT-DETAL "EKO-DRÓB" ELŻBIETA MUSIAŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590333859
7.3.3) Ulica: Piotrkowska
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40886,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167264,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179725,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167264,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSIAŁ ELŻBIETA HURT-DETAL "EKO-DRÓB" ELŻBIETA MUSIAŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590333859
7.3.3) Ulica: Piotrkowska
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167264,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.