Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00187649/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00194858/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-27
- 2024/BZP 00411844/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02, 18 01 03 oraz 18 01 09.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
1.3.) Oddział zamawiającego: WCKiK SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 78
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-671
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wckik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wckik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02, 18 01 03 oraz 18 01 09.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98108441-e02e-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026986/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utylizacja odpadów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187649
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26/U/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 113293,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 minimum co 72 godziny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 oraz odbiór odpadów o kodzie: 18 01 09 na podstawie pisemnych zgłoszeń z punktu czasowego ich składowania tj. z Terenowej Stacji Wojskowego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ przy ul. Wrocławskiej 1-3, 30-950 Kraków w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania zawiera zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/1, do SWZ oraz „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący Załącznik nr 2/1 do Projektu umowy stanowiącego załącznik numer 8 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.5.5.) Wartość części: 37946,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 minimum co 72 godziny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 oraz odbiór odpadów o kodzie: 18 01 09 na podstawie pisemnych zgłoszeń z punktu czasowego ich składowania tj. z Terenowej Stacji Wojskowego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ przy ul. Polanki 117, 80-305 Gdańsk w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania zawiera zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/2 do SWZ oraz „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący Załącznik nr 2/2 do Projektu umowy stanowiącego załącznik numer 8 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.5.5.) Wartość części: 29673,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 minimum co 72 godziny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 oraz odbiór odpadów o kodzie: 18 01 09 na podstawie pisemnych zgłoszeń z punktu czasowego ich składowania tj. z Terenowej Stacji Wojskowego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ przy ul. R. Weigla 5, 53-115 Wrocław w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.Szczegółowy opis usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania zawiera zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowiący Załącznik nr 2/3 do SWZ (odpowiednio do części) oraz „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący 2/3 do Projektu umowy stanowiącego załącznik numer 8 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.5.5.) Wartość części: 54737,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32121,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32121,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32121,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „ECO-ABC” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ECO CLEAN ENERGY Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1130021751, REGON 012124833,
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32121,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22376,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22376,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22376,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „ECO-ABC” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ECO CLEAN ENERGY Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1130021751, REGON 012124833
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22376,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm. ), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym
na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) na odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02, 18 01 03 oraz 18 01 09, Sprawa 26/U/2023 w części 3.- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 minimum co 72 godziny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 oraz odbiór odpadów o kodzie: 18 01 09 na podstawie pisemnych zgłoszeń z punktu czasowego ich składowania tj. z Terenowej Stacji Wojskowego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ przy ul. R. Weigla 5, 53-115 Wrocław w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37909,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37909,78 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Konsorcjum firm:
1. „ECO-ABC” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą przy ulicy Przemysłowej 7, 97-400 Bełchatów, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000126774, posiadającą NIP 1130021751, REGON 012124833,
2. ECO CLEAN ENERGY Spółka Akcyjna, z siedzibą przy ulicy Przemysłowej 7, 97-400 Bełchatów, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi- Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000984393, posiadającą NIP 7692243201, REGON 522671836,
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport wraz z przekazaniem do termicznego unieszkodliwienia odpadów medycznych pochodzących z działalności Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2.
- "Usługa wywozu i utylizacji odpadów niebezpiecznych i pozostałych niebędących odpadami komunalnymi w okresie 12 miesięcy z jednostek organizacyjnych Uczelni (...)"
- Usługa odbioru wraz z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów medycznych wytwarzanych w związku z działalnością Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- Transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
- Świadczenie usług polegających na odbiorze, wywozie i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów będących w posiadaniu Uniwersytetu Kaliskiego im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.