Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00018448/01 - Wynik z dnia 2022-01-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzedaż i dostarczenie aparatury badawczej – postępowanie 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzynarodowy Instytut Mechanizmów i Maszyn Molekularnych Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387899800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bedrzycha Smetany 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-783
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 605825078
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: public.procurement@imol.institute
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imol.institute
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka, technologia, inżynieria
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostarczenie aparatury badawczej – postępowanie 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad1b021f-35af-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045630/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa aparatury badawczej - postępowanie 1
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Granty finansowane przez Narodowe Centrum Nauki (NCN), Fundację na rzecz Nauki Polskiej (FNP), European Molecular Biology Organization (EMBO), projekt ReMedy
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/imol3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/imol
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie pdf. należy podpisywać tylko formatem PAdES;
b) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf" (np.: .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .rtf) wtedy należy użyć formatu XadES (wewnętrzny lub otaczający). Wykonawca musi pamiętać,
aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
c) Do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub
wyższego).
d) Dokumenty w formacie: rar .gif .bmp .numbers .pages., zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
e) Wykonawca może podpisać dokumenty za pomocą: elektronicznego podpisu kwalifikowanego;
2) Zamawiający informuje, że System jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.
3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania
konta w Systemie ani logowania do Systemu.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i
informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług
Systemu dla wszystkich użytkowników i jest dostępny na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/1-
regulamin oraz Instrukcji, które są dostępne na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L
2016 Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych
przetwarzanych w związku z udzieleniem zamówienia publicznego jest Dyrektor Międzynarodowego
Instytutu Mechanizmów i Maszyn Molekularnych Polskiej Akademii Nauk z siedzibą przy ulicy
Bedrzycha Smetany 2 w Warszawie (00-783); 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych,
z którym można się kontaktować w sprawach przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej: welcome@imol.institute lub tradycyjnej na adres Instytutu; 3. Administrator
będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu związanym z udzieleniem zamówienia
publicznego, w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b RODO (w celu zawarcia umowy), art. 6 ust. 1 lit. c RODO (w
celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),w zw. z przepisami prawa
krajowego, w tym ustawą z dn. 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny oraz przepisami dotyczącymi
archiwizacji; 4. Odbiorcami udostępnionych przez Panią/Pana danych osobowych mogą być osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja dot. zamówienia publicznego w oparciu o
przepis prawa oraz podmioty przetwarzające dane w celu świadczenia usług na zlecenie
Administratora (np. dostawcy i podmioty świadczące obsługę techniczną oprogramowania, kancelarie
świadczące obsługę prawną Instytutu); 5. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z
udzieleniem zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres wynikający z przepisów prawa
lub wewnętrznych procedur Instytutu dot. archiwizacji; 6. Przysługuje Państwu: prawo żądania
dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych,
prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych w przypadku uznania, że przetwarzanie
udostępnionych danych osobowych narusza przepisy RODO; 7. W odniesieniu do danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Dane
osobowe pochodzą od podmiotu będącego wykonawcą zamówienia publicznego udzielonego przez
Międzynarodowy Instytut Mechanizmów i Maszyn Molekularnych Polskiej Akademii Nauk i
przetwarzane będą wyłączenie w celach określonych w pkt 3 – dot. danych osobowych pozyskanych w
sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą; 9. Pani/Pana dane osobowe pochodzą od podmiotu
będącego stroną umowy (od Pani/Pana pracodawcy lub zleceniodawcy) zawieranej z
Międzynarodowym Instytutem Mechanizmów i Maszyn Molekularnych Polskiej Akademii Nauk i
przetwarzane są wyłącznie w celu zawarcia i realizacji umowy z ww. Instytutem.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IMOL/ZP/15/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inkubator CO2
4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wyposażenie dodatkowe, które może być nabywane w prawie opcji, obejmuje: dodatkowe półki, podstawę umożliwiającą ustawianie urządzeń jedno na drugim, podstawa mobilna, czujniki, drzwiczki.Maksymalna wartość prawa opcji - 10% zamówienia podstawowego
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: uśredniony termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: uśredniony dodatkowy okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Uwaga: W przypadku wartości posiadanych środków finansowych wyrażonych w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej:
http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie dostawy obejmujące przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania:
a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załączonym wzorem Załącznik nr 6 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załączonym wzorem Załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz wykonanych przynajmniej dwóch dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – zgodnie z załączonym wzorem załącznik nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych wymienionych poniżej dla:Kart katalogowych produktów lub innych dokumentów przedstawiających wszystkie parametry aparatury wyszczególnione w OPZ. Dokument może stanowić np. wydruk ze strony www, skan karty katalogowej lub zestawienie przygotowane przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza powyższą dokumentację w języku polskim lub angielskim.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający wezwie do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w określonym przez siebie terminie, dotyczy wszystkich przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawieart. 58 uPzp (spółki cywilne, konsorcja) – pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie
zamówienia i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli
Wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach – jeżeli pełnomocnictwo jest
stosowane. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
Pełnomocnictwo musi być złożone wraz z ofertą poprzez System, zgodnie z zasadami
określonymi w Rozdziale I ust. 3 pkt 12 niniejszej SWZ.
UWAGA:
Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiębiorców (tj.: Dz. U. z 2021
r., poz. 162) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej
przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest
traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 Pzp dopuszczalne zmiany umowy Zamawiający określił w załączniku nr 7do SWZ - wzór umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy Zamawiającego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/imol
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-04 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-03
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem stanowiska badawczo-dydaktycznego układu chłodniczego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup wraz z dostawą materiałów zużywalnych niezbędnych do przeprowadzenia analiz izotopowych w Wydziałowym Laboratorium WGGiOŚ DE-dzp.272-213/25
- AD/ZP/48/25 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu "Czas zawodowców dla Wielkopolski"
- "Dostawa urządzeń laboratoryjnych do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Przemysłu Organicznego Oddział w Pszczynie" Zamówienie obejmuje 6 zadań. Każde z zadań opisane w SWZ.
- Dostawa dydaktycznego stanowiska laboratoryjnego do badania konwekcji swobodnej i wymuszonej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa dydaktycznego stanowiska laboratoryjnego do badania współczynnika przewodzenia ciepła dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.