eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoPełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania "Przebudowa i rozbudowa budynku Kutnowskiego Szpitala Samorządowego sp. z o.o. z przeznaczeniem na ..."



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania "Przebudowa i rozbudowa budynku Kutnowskiego Szpitala Samorządowego sp. z o.o. z przeznaczeniem na …"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 357 41 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania "Przebudowa i rozbudowa budynku Kutnowskiego Szpitala Samorządowego sp. z o.o. z przeznaczeniem na …"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1f31775-146c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010536/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Pełnienie nadzór inwestorski dla zadania wskaznego w pozycji 1.1.19 planu zamówień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178423/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.17.2021.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 174558,29 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67577,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania "Przebudowa i rozbudowa budynku Kutnowskiego Szpitala Samorządowego sp. z o.o. z przeznaczeniem na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz części Bloku Operacyjnego wraz z wyposażeniem".
2. Zakres robót budowlanych, nad realizacją których ma być pełniony nadzór inwestorski opisują odpowiednio:
1) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 1A do SWZ, obejmująca:
a) Projekt budowlany, obejmujący:
- Projekt zagospodarowania terenu (PZT),
- Architekturę i technologię,
- Konstrukcję,
- Instalacje sanitarne,
- Instalacje elektryczne silnoprądowe,
- Teletechnikę;
b) Projekt wykonawczy, obejmujący:
- Architekturę i technologię,
- Wyposażenie,
- Konstrukcję,
- Instalacje sanitarne,
- Instalacje elektryczne silnoprądowe,
- Teletechnikę,
- Gazy medyczne;
c) Dokumentację badań podłoża gruntowego z opinią geotechniczną;
2) Przedmiary robót – załącznik nr 1B do SIWZ, obejmujące:
a) przedmiar – branża budowlana,
b) przedmiar – branża sanitarna,
c) przedmiar – branża elektryczna,
d) przedmiar – branża teletechniczna,
e) przedmiar – gazy medyczne,
f) przedmiar – wyposażenie;
(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiały poglądowo – informacyjne);
3) Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót (SST) – załącznik nr 1C do SIWZ, obejmujące:
a) branżę budowlaną,
b) branżę sanitarną,
c) branżę elektryczną,
d) branżę teletechniczną,
e) gazy medyczne.
4) Przedmiotem zamówienia dotyczącego wykonania robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestroski, w zakresie wyposażenia objęta jest dostawa wyposażenia szczegółowo wymienionego i opisanego w załączniku nr 1A do SWZ, w Projekcie wykonawczym w części Wyposażenie w:
1) Zestawieniu wyposażenia 1 – wysoki parter (załącznik nr 1 do Projektu wyposażenia);
2) Zestawieniu wyposażenia 2 – wysoki parter (załącznik nr 2 do Projektu wyposażenia);
3) Opisie minimalnych wymagań techniczno – użytkowych wyposażenia 1 (załącznik nr 3 do Projektu wyposażenia);
4) Opisie minimalnych wymagań techniczno – użytkowych wyposażenia 2 (załącznik nr 4 do Projektu wyposażenia).
3. Zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, udzielał wyjaśnień w zakresie specyfikacji warunków zamówienia, w tym wymienionych powyżej dokumentów opisujących zakres robót budowlanych. Wyjaśnienia te dostępne są na stronie prowadzonego postępowania dotyczącego wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/89a70879-4040-4877-a70d-7e4a75a62dbc
4. Zadaniem osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi objętych przedmiotem zamówienia będzie w szczególności wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim wszystkich obowiązków wynikających z umowy na wykonanie robót budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy (osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi) zawiera projekt umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
6. Zamawiający wymaga obecności inspektorów nadzoru na terenie budowie w okresie trwania umowy na roboty budowlane – w zależności od potrzeb i w sposób zapewniający należyte pełnienie nadzoru, w celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonywanych prac z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, umową o roboty budowlane wraz z jej ewentualnymi zmianami, harmonogramem rzeczowo-finansowym, z zastrzeżeniem iż Zamawiający wymaga obecności Inspektora nadzoru robót ogólnobudowlanych – Koordynatora inspektorów nadzoru w liczbie minimum 3 (trzech) pobytów w tygodniu na terenie budowy podczas wykonywania robót. Każdorazowy pobyt inspektorów nadzoru na terenie budowy musi być potwierdzony wpisem do Dziennika Budowy. Ostateczna liczba pobytów inspektora nadzoru robót ogólnobudowlanych – Koordynatora inspektorów nadzoru na terenie budowy wynikać będzie z oferty wykonawcy.
7. Zamawiający nie zapewnia zaplecza Wykonawcy, a godziny pracy Wykonawcy muszą być dostosowane do godzin pracy wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy niezbędne zasoby, w szczególności pomieszczenia, urządzenia i środki służące do wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
9. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji robót budowlanych, dla których nadzór inwestorski jest przedmiotem zamówienia, Wykonawcy nadzoru inwestorskiego nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie o zaistnieniu takich okoliczności. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w zdaniu pierwszym skutkowało będzie rozwiązaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym. W takim przypadku żadnej ze stron nie przysługują żadne roszczenia.
10. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. Dokumentacji projektowej, Przedmiarach robót i SST. W przypadku stosowania rozwiązań równoważnych należy zwrócić szczególną uwagę na kompatybilność elementów i założenia działania poszczególnych systemów i instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165435,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165435,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165435,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andre.Tau Andrzej Taudul

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101733960

7.3.3) Ulica: Zawiszy

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Inspektor nadzoru robót sanitarnych, gazów medycznych, elektrycznych i teletechnicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165435,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Informacje dodatkowe do pkt 2.3 - Nazwa zamówienia albo umowy ramowej - ze względu na ograniczoną liczbę znaków do wprowadzenia w pkt 2.3 Zamawiający informuje, iż pełna nazwa zamówienia brzmi: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania "Przebudowa i rozbudowa budynku Kutnowskiego Szpitala Samorządowego sp. z o.o. z przeznaczeniem na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz części Bloku Operacyjnego wraz z wyposażeniem".
2. Informacja dodatkowo dotyczącą Okresu realizacji zamówienia (pkt 8.3):
Wykonawca zobowiązany będzie pełnić czynności nadzoru od dnia podpisania umowy aż do zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, przy czym za zakończenie świadczenia usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego uważa się zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego robót i ostatecznego finansowego rozliczenia robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim.
Zakłada się, że wykonawca robót budowlanych, zakończy realizację robót budowlanych (zgłosi gotowość do odbioru końcowego) w terminie do 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy na wykonanie robót budowlanych.
3. Zadanie inwestycyjne „Przebudowa i rozbudowa budynku Kutnowskiego Szpitala Samorządowego sp. z o.o. z przeznaczeniem na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz części Bloku Operacyjnego wraz z kompletnym wyposażeniem” dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.