Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00102782/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
- 2021/BZP 00109342/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-09
- 2021/BZP 00196208/01 - Wynik z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM ONKOLOGII
1.3.) Oddział zamawiającego: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GARBARY 15
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-866
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@wco.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/wco1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da98e34d-db19-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011000/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Produkty ogólnospożywcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102782/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 30/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cukier4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 16734,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Herbaty, kawy, kakao4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 13373,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty sypkie4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 29212,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyprawy4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 4138,08 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Soki4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 7099,13 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kleik4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 1336,64 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ciastka4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 1595,27 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyprawy4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 7548,94 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Galaretki, żelatyny, budynie, kiśle4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 3443,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Koncentraty i przetwory z warzyw i owocow4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 22973,06 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dżemy, powidła4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 6468,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Musy oraz puree owocowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 8877,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miód4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 3752,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pasztet drobiowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 396,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zupy i przyprawy w proszku4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 2237,73 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bakalie, masło orzechowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 8063,29 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Żywność bezglutenowa4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 1995,18 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 20452,19 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tłuszcze4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 9474,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28015,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32926,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32926,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20A
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32926,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w Obiekcie Socjalnym GDDKiA, w zakresie remontu budynków A,C,D
- "Zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących z trzech Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych" (postępowanie powtórzone)
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 181 odcinek Chełst-Drawsko od km 12+100 do km 14+600.
- Roboty budowlane - 3 ZADANIA (ZP 68/24)
- Usługa przeprowadzenia animacji podczas ferii zimowych w terminie od 18.01.2025 do 02.02.2025 na terenie strefy Aquaparku.
- AD/ZP/136/24 "Zakup wraz z dostawą koszulek z nadrukiem dla wolontariuszy i osób pracujących w Sztabie WOŚP dla Politechniki Poznańskiej".
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 416 im. UNICEF w Warszawie w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2025r do31.12.2025r
- "Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Świerczach w roku 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach
- Dostawa Artykułów Żywnościowych do stołówki szkolnej w szkole podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w POSTOMINIE
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.