eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączRemont pokryć dachowych wykonanych z gontów 4 obiektów w Miasteczku Galicyjskim w Nowym Sączu uszkodzonych w wyniku burzy i gradobicia



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokryć dachowych wykonanych z gontów 4 obiektów w Miasteczku Galicyjskim w Nowym Sączu uszkodzonych w wyniku burzy i gradobicia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282122

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 56

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184437708

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.sacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.sacz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokryć dachowych wykonanych z gontów 4 obiektów w Miasteczku Galicyjskim w Nowym Sączu uszkodzonych w wyniku burzy i gradobicia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09199237-3635-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W dniu 24.06.2021 roku w wyniku wystąpienia ulewnych deszczy wichury i gradobicia uległy znacznemu uszkodzeniu budynki Miasteczka Galicyjskiego w szczególności pokrycia dachowe wykonane z gontu. W związku z powyższym, zachodzi konieczność wykonania niezwłocznie remontu obiektów w celu uniknięcia pogorszenia ich stanu technicznego mogący nastąpić w wyniku kolejnych opadów deszczu i złych warunków atmosferycznych. Zamawiający postanowił skorzystać z art.214 ust. 1 pkt.5 ustawy PZP. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego której nie mógł on przewidzieć. Wymagane jest natychmiastowe wykonie zamówienia a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240583,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy przedmiot umowy obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie dotyczącym remontu pokryć dachowych wykonanych z gontu. Remont obejmuje 4 obiekty tj. 4 pokrycia dachowe wykonane z gontu. Remont wykonywany jest w celu przywrócenia dotychczasowego stanu technicznego obiektów.
Budynki objęte przedmiotem umowy:
Nr 3- budynek sklepiku kolonialnego:
W zakresie wymiany pokrycia dachu wykonanego z gontu i obejmuje rozbiórkę istniejącego gontu, jego wywóz i utylizację, krycie dachu gontem impregnowanym.
Nr 5 - budynek usługowy – cukiernia:
W zakresie wymiany pokrycia dachu wykonanego z gontu i obejmuje rozbiórkę istniejącego gontu, jego wywóz i utylizację, krycie dachu gontem impregnowanym.
Nr 10 - budynek snycerza:
W zakresie wymiany pokrycia dachu wykonanego z gontu i obejmuje rozbiórkę istniejącego gontu, jego wywóz i utylizację, krycie dachu gontem impregnowanym.
Nr 12 - budynek apteka :
W zakresie wymiany pokrycia dachu wykonanego z gontu i obejmuje rozbiórkę istniejącego gontu, jego wywóz i utylizację, krycie dachu gontem impregnowanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294679,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294679,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowalny Grzegorz Kulig

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343307919

7.3.3) Ulica: Zaczerczyk 7

7.3.4) Miejscowość: Piwniczna -Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-350

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294679,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.