Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00194408/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Żeronicach poprzez wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych oraz remont sanitariatu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W ŻERONICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300642380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 23
1.5.2.) Miejscowość: Żeronice
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-730
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 288 79 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: domzeronice@dobra24.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.domzeronice.pl/pl/2/strona/4/7/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.domzeronice.pl/pl/2/strona/4/7/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Żeronicach poprzez wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych oraz remont sanitariatu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d08ed70-203a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00179071/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Żeronicach poprzez wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych oraz remont sanitariatu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194408/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SDS.K-271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 192376,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych – zadanie: Remont budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Żeronicach poprzez wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych oraz remont sanitariatu w zakresie zgodnym z programem funkcjonalno – użytkowym oraz szacunkowym zestawieniem kosztów;
2) W zakres zamówienia wchodzą w szczególności następujące prace:
Roboty budowlane:
1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
2) Izolacja ścian fundamentowych
3) Izolacja przeciwwilgociowa ścian wewnętrznych
4) Roboty wykończeniowe
5) Remont sanitariatu
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w programie funkcjonalno - użytkowym oraz w szacunkowym zestawieniu kosztów stanowiących odpowiednie załączniki do SWZ.5. Użyte w dokumentacji technicznej nazwy własne i znaki towarowe producentów, są wskazane tylko przykładowo w celu doprecyzowania przedmiotu opracowania. Dopuszcza się możliwość stosowania materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w projekcie pod warunkiem, że zaproponowane materiały (i urządzenia) będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w dokumentacji technicznej. W przypadku zastosowania propozycji równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów (i urządzeń) równoważnych, zawierających ich dane techniczne. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane atesty i Aprobaty Techniczne, znak B dopuszczający do obrotu materiałami budowlanymi oraz pozytywną ocenę higieniczną wydaną przez Państwowy Zakład Higieny.
6. Wykonawca zrealizuje zadanie mając na uwadze, że ośrodek jest czynny i funkcjonuje w godzinach 7:30 do 15:30, a jego podopieczni to osoby niepełnosprawne z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnymi intelektualnie, mających trudności w życiu codziennym, wymagających opieki i pomocy niezbędnej do życia w środowisku rodzinnym i społecznym.
7. Okres gwarancji – minimum 24 miesiące, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót.
8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. Ponadto zamówienie należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków:
1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.),
2) właściwych przepisów bhp i ppoż.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179107,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179107,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana KAR-BUD Kuszczyński Karol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 311613839
7.3.3) Ulica: Wiatraki 10
7.3.4) Miejscowość: Dobra
7.3.5) Kod pocztowy: 62-730
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana "KAR-BUD" Kuszczyński Karol
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana "KAR-BUD" Kuszczyński Karol
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179107,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.