Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00136777/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
- 2021/BZP 00150417/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część 1 - Termomodernizacja i modernizacja, Część 2 - Demontaż starych i montaż nowych ślizgów zjeżdżalni - w budynku Miejskiej Krytej Pływalni KAPRY przy ul. Andrzeja 3 w Pruszkowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.pruszkow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część 1 - Termomodernizacja i modernizacja, Część 2 - Demontaż starych i montaż nowych ślizgów zjeżdżalni - w budynku Miejskiej Krytej Pływalni KAPRY przy ul. Andrzeja 3 w Pruszkowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7a4acbc-f50b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003322/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Przebudowa budynku basenu "Kapry"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Pruszkowie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136777/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.41.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9168862,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja i modernizacja budynku Miejskiej Krytej Pływalni KAPRY przy ul. Andrzeja 3 w Pruszkowie, polegające na wykonaniu następujących prac:1. Termomodernizacja budynku w zakresie: wymiany pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, instalacją odgromową oraz impregnacją wewnętrznych i zewnętrznych elementów konstrukcji dachu, wymiany centrali wentylacyjnej basenowej AHU1 wraz z odcinkiem kanałów wentylacyjnych służących do włączenia do istniejącej instalacji wentylacji oraz okablowaniem, wyposażeniem elektrycznym i sterowaniem, wymiany centrali wentylacyjnej dachowej AHU5 wraz z odcinkiem kanałów wentylacyjnych służących do włączenia do istniejącej instalacji wentylacji kanałami wentylacyjnymi oraz okablowaniem, wyposażeniem elektrycznym i sterowaniem, wymiany oświetlenia hali basenowej, podbasenia oraz niecek basenowych, wykonania prac budowlanych w pomieszczeniach uzdatniania wody basenowej.
2. Wykonanie innych prac zgodnie z przedmiarem wykonanym na podstawie protokołu z przeglądu okresowego budynku, w tym: naprawa opaski budynku, naprawa wejść i zadaszeń nad wejściami do podbasenia i magazynu soli, wymiana pompy wodnej i pompy pożarowej, wymiana części instalacji wody zimnej, wymiana dwóch wanien z hydromasażem oraz inne prace budowlane i konserwacyjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.5.) Wartość części: 6765000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Demontaż starych i montaż nowych ślizgów zjeżdżalni wraz z przebudową hamowni, wymianą elementów wsporczych oraz wykonaniem niezbędnych projektów warsztatowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych
4.5.5.) Wartość części: 2403862,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6765000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6765000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6765000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WIMAKS Sp. z o.o. Sp.k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TOBUD Wiktoria Toczyłowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010575390
7.3.3) Ulica: Narcyzowa 20A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-930
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIMAKS TOCZYŁOWSKI HIŃCZA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIMAKS TOCZYŁOWSKI HIŃCZA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6765000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2403862,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2403862,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2403862,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-GLASS Sp. z o.o. Sp. k. z
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8512709071
7.3.3) Ulica: Nowa 17
7.3.4) Miejscowość: Łozienica
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POL-GLASS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
POL-GLASS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2403862,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości dostawa rękawic ochronnych oraz ubrań roboczych z podziałem na zadania.
- Usługa całodobowej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Kultury i Sportu Sp. z o.o. w Pruszkowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 2 im. Kubusia Puchatka w Pruszkowie z podziałem na 7 części.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dmuchanych, wodnych urządzeń rekreacyjnych na tereny zewnętrzne kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
- Budowa Żłobka Gminnego w miejscowości Brzóski-Falki
- "Modernizacja kompleksu sportowego Moje boisko ORLIK - 2012 przy ul. Wojska Polskiego w Borkach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.