Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00165645/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA MYSZKOWSKIEJ GRUPY ZAKUPOWEJ ENERGII ELEKTRYCZNEJ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastomyszkow.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-18-65-798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 1
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-18-79-518
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaworznicka 34
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Publicznych nr 3 im. Tadeusza Kościuszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-18-65-781
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 30
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Henryka Sienkiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-18-65-806
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 20a
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 6
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-18-08-205
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wapienna 2
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 7 im. Jana Brzechwy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-18-08-085
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pińczycka 2
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 1 „BAJKA”
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-18-08-056
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sucharskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-18-08-168
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 7A
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-18-08-062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Millenium 19
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 4
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-18-08-197
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skłodowskiej 7
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 5 im. Marii Konopnickiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-18-08-151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stalowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-17-85-148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miedziana 3
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-10-22-605
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-10-03-105
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-77-511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-76-457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gałczyńskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 18
1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-76-457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gałczyńskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 19
1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-19-76-440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Millenium 19c
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 20
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych SANIKO Sp. z o. o.,
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-16-73-679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prusa 70
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
Zamawiający 21
1.2.) Nazwa zamawiającego: Myszkowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z. o. o.,
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-17-71-005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skłodowskiej 6c
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA MYSZKOWSKIEJ GRUPY ZAKUPOWEJ ENERGII ELEKTRYCZNEJ.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f59590c-0a3c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003969/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup energii elektrycznej dla myszkowskiej grupy zakupowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165645/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2021.JG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 803516,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia:1) Zamawiający w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zmierzającego do wyboru oferty i zawarcia umowy na część 1 zamówienia działa w imieniu własnym i na własną rzecz – tj. w imieniu Gminy Myszków i na rzecz Gminy Myszków;
2) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.10.2021 roku
do 30.06.2022 roku dla punktów odbioru energii elektrycznej, określonych
w załączniku nr 1 do SWZ, wynosi dla zamówienia podstawowego: 961 653 kWh, w tym:
a) w grupie taryfowej O11 – 847 613 kWh,
b) w grupie taryfowej C12b – 8 256 kWh, w tym:
– dzień – 2 799 kWh,
– noc – 5 457 kWh,
c) w grupie taryfowej C11 – 163 kWh,
d) w grupie taryfowej C21 – 105 594 kWh,
e) w grupie taryfowej R – 27 kWh.
3) Zamawiający posiada zawarte umowy na czas nieokreślony na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej:
– z Tauron Dystrybucja S.A., Oddział w Częstochowie, Al. Armii Krajowej 5, 42-201 Częstochowa – w grupach taryfowych O11, C11, C21, R;
– z Tauron Dystrybucja S.A., Oddział w Będzinie, ul. Małobądzka 141, 42-500 Będzin – w grupie taryfowej C12b, oraz
– umowę sprzedaży energii elektrycznej zawartą z TAURON Sprzedaż Sp. z o.o.
z siedziba w Krakowie (30-417) ul. Łagiewnicka 60, która obowiązywała do dnia 30.06.2021r. Aktualnie Gmina Myszków ma zawartą z TAURON Sprzedaż Sp. z o. o. ofertę sprzedaży energii elektrycznej, która obowiązuje do dnia 30.09.2021 roku.
Wykonawca jest zobowiązany na podstawie pełnomocnictwa – załącznik nr 12 do SWZ, które zostanie udzielone przez Gminę Myszków, do zgłoszenia
ww. Operatorom Systemu Dystrybucyjnego (OSD) do realizacji zawartej nowej umowy sprzedaży energii elektrycznej dla odbiorcy przyłączonego do sieci dystrybucyjnej Tauron Dystrybucja S.A. oraz przeprowadzenia procedury związanej ze zmianą sprzedawcy energii elektrycznej.
3) Gwarantowany, minimalny zakres zamówienia, który zostanie na pewno zrealizowany, stanowiący zamówienie podstawowe, wynosi: 961 653 kWh, w tym:
a) w grupie taryfowej O11 – 847 613 kWh,
b) w grupie taryfowej C12b – 8 256 kWh, w tym:
– dzień – 2 799 kWh,
– noc – 5 457 kWh,
c) w grupie taryfowej C11 – 163 kWh,
d) w grupie taryfowej C21 – 105 594 kWh,
e) w grupie taryfowej R – 27 kWh.
4) Zamawiający zastrzega, że opcjonalnie, w zależności od własnego wyboru, może dokonać zwiększenia minimalnego zakresu wykonania dostawy o 215 314 kWh w tym:
a) w grupie taryfowej O11 – 198 225 kWh,
b) w grupie taryfowej C12b – 1 239 kWh, w tym:
dzień – 420 kWh,
noc – 819 kWh,
c) w grupie taryfowej C11 – 11 kWh
d) w grupie taryfowej C21 – 15 839 kWh;
5) Maksymalny zakres zamówienia, uwzględniający prawo opcji, to 1 176 967 kWh,
w tym:
a) w grupie taryfowej O11 – 1 045 838 kWh,
b) w grupie taryfowej C12b – 9 495 kWh, w tym:
dzień – 3 219 kWh,
noc – 6 276 kWh,
c) w grupie taryfowej C11 – 174 kWh,
d) w grupie taryfowej C21 – 121 433 kWh,
e) w grupie taryfowej R – 27 kWh.
6) Zamawiający przewiduje, że na podstawie art. 441 ustawy Pzp, skorzysta z prawa opcji przy zakupie energii elektrycznej:
w przypadku zaistnienia konieczności zakupu większej ilości energii elektrycznej, spowodowanej zwiększonym zużyciem energii elektrycznej w istniejących punktach odbioru będących w dyspozycji Wydziału Infrastruktury Miejskiej i Inwestycji Urzędu Miasta Myszkowa, określonych w załączniku nr 1 do SWZ w obrębie grup taryfowych – O11, C12b, C11, objętych przedmiotem zamówienia lub zwiększenia liczby punktów odbioru w obrębie w/w grup taryfowych,
w przypadku zaistnienia konieczności zakupu większej ilości energii elektrycznej, spowodowanej zwiększonym zużyciem energii elektrycznej w istniejącym punkcie odbioru będącym w dyspozycji Wydziału Organizacyjnego i Nadzoru Prawnego Urzędu Miasta Myszkowa, określonym w załączniku nr 1 do SWZ w obrębie grupy taryfowej C21, objętej przedmiotem zamówienia;
7) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane w terminie wykonania zamówienia, po wykorzystaniu prognozowanego zużycia energii elektrycznej:
a) w istniejących punktach odbioru będących w dyspozycji Wydziału Infrastruktury Miejskiej i Inwestycji Urzędu Miasta Myszkowa określonych w załączniku nr 1
do SWZ, w obrębie grup taryfowych – O11, C12b, C11, objętych przedmiotem zamówienia. Natomiast w nowych punktach odbioru, które można zaklasyfikować do grup taryfowych, objętych przedmiotem zamówienia, prawo opcji może zostać uruchomione dopiero po dokonaniu wszelkich formalności związanych
z przyłączeniem punktów odbioru do sieci,
b) w istniejącym punkcie odbioru będącym w dyspozycji Wydziału Organizacyjnego
i Nadzoru Prawnego Urzędu Miasta Myszkowa określonym w załączniku nr 1
do SWZ, w obrębie grupy taryfowej – C21 objętej przedmiotem zamówienia;
8) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
z zastosowaniem cen jednostkowych opcji zawartych w ofercie Wykonawcy, które winny być w poszczególnych grupach taryfowych identyczne jak odpowiadające im ceny jednostkowe zamówienia podstawowego (gwarantowanego) w tych samych grupach taryfowych. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie;
9) Szczegółowe uregulowania, dotyczące wykonania przez Wykonawcę sprzedaży energii elektrycznej Gminie Myszków, zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - część 1 zamówienia, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.5.) Wartość części: 494326,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia:1) Zamawiający w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zmierzającego do wyboru oferty i zawarcia umowy na część 2 zamówienia działa w imieniu i na rzecz następujących jednostek organizacyjnych Gminy Myszków i Miejskiego Domu Kultury:
a) Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza, 42-300 Myszków, ul. Leśna 1,
b) Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II, 42-300 Myszków, ul. Jaworznicka 34,
c) Zespołu Szkół Publicznych nr 3 im. Tadeusza Kościuszki, 42-300 Myszków,
ul. Kościuszki 30,
d) Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Henryka Sienkiewicza, 42-300 Myszków, ul. Sikorskiego 20a,
e) Szkoły Podstawowej nr 6, 42-300 Myszków, ul. Wapienna 2,
f) Szkoły Podstawowej nr 7 im. Jana Brzechwy, 42-300 Myszków, ul. Pińczycka 2,
g) Przedszkola nr 1 „BAJKA”, 42-300 Myszków, ul. Sucharskiego 32,
h) Przedszkola nr 2, 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 7A,
j) Przedszkola nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi, 42-300 Myszków, ul. Millenium 19,
k) Przedszkola nr 4, 42-300 Myszków, ul. Skłodowskiej 7,
l) Przedszkola nr 5 im. Marii Konopnickiej, 42-300 Myszków, ul. Stalowa 1,
m) Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, 42-300 Myszków, ul. Miedziana 3,
n) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 7,
o) Miejskiego Domu Kultury, 42-300 Myszków, ul. 3 Maja 15;
p) Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, 42-300 Myszków,
ul. Kościuszki 26;
2) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.10.2021 roku
do 30.06.2022 roku dla punktów odbioru, określonych w załączniku nr 2
do SWZ, wynosi dla zamówienia podstawowego: 601 553 kWh, w tym:
a) w grupie taryfowej C11 – 269 215 kWh,
b) w grupie taryfowej C21 – 118 098 kWh,
c) w grupie taryfowej C22b – 200 565 kWh , w tym:
– dzień – 134 324 kWh,
– noc – 66 241 kWh,
d) w grupie taryfowej C12A – 4 195 kWh, w tym:
– szczyt – 1 535 kWh,
– pozaszczyt – 2 660 kWh,
e) w grupie taryfowej G11 – 9 480 kWh.
3) Wymienione w pkt 1 jednostki organizacyjne Gminy Myszków oraz Miejski Dom Kultury posiadają zawarte na czas nieokreślony umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Tauron Dystrybucja S.A. Oddział w Częstochowie oraz zawartą umowę sprzedaży energii elektrycznej ze sprzedawcą rezerwowym TAURON Sprzedaż Sp. z o., poza wymienionymi w Załączniku nr 2 do SWZ - Wykazie punktów odbioru energii elektrycznej jednostek organizacyjnych Gminy Myszków i Miejskiego Domu Kultury:
w poz. 15 Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - pkt od 20 do 22 - dla tych pozycji Zamawiający posiada zawarte umowy kompleksowe wymienione poniżej na dostawę energii. Sprzedawca na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa dokona rozwiązania umów kompleksowych, przeprowadzi procedurę ich rozdzielenia i podpisze umowę na dystrybucję energii elektrycznej dla tych punktu poboru energii elektrycznej:
• umowa kompleksowa nr 182199276251/A/U/2020 zawarta w dniu 31.08.2020 roku (Kościuszki 4),
• umowa kompleksowa nr 182199261032/A/U/2020 zawarta w dniu 19.08.2020 roku ( Kościuszki 4),
• umowa kompleksowa nr K/00000577/0/01/21 zawarta w dniu 13.01.2021 roku
(Leśna 7F),
Wykonawca jest zobowiązany na podstawie pełnomocnictwa, które zostanie udzielone przez Gminę Myszków - załącznik nr 14 do SWZ - do zgłoszenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD): Tauron Dystrybucja S.A., Oddział w Częstochowie do realizacji zawartej nowej umowy sprzedaży energii elektrycznej dla odbiorców przyłączonych do sieci dystrybucyjnej Tauron Dystrybucja S.A., oraz przeprowadzenia procedury związanej ze zmianą sprzedawcy energii elektrycznej;
4) Gwarantowany, minimalny zakres zamówienia, który zostanie na pewno zrealizowany, stanowiący zamówienie podstawowe wynosi: 601 553 kWh, w tym:
a) w grupie taryfowej C11 – 269 215 kWh,
b) w grupie taryfowej C21 – 118 098 kWh,
c) w grupie taryfowej C22b – 200 565 kWh, w tym:
– dzień – 134 324 kWh,
– noc – 66 241 kWh,
d) w grupie taryfowej C12A – 4 195 kWh, w tym:
– szczyt – 1 535 kWh,
– pozaszczyt – 2 660 kWh,
e) w grupie taryfowej G11 – 9 480 kWh,
5) Zamawiający zastrzega, że opcjonalnie, w zależności od własnego wyboru, może dokonać zwiększenia minimalnego zakresu wykonania dostawy o 37 884 kWh, w tym:
a) w grupie taryfowej C11 – 9 184 kWh,
b) w grupie taryfowej C22b – 27 861 kWh , w tym:
dzień – 17 994 kWh,
noc – 9 867 kWh,
c) w grupie taryfowej C12a – 839 kWh, w tym:
szczyt – 307 kWh,
pozaszczyt – 532 kWh;
6) Maksymalny zakres zamówienia, uwzględniający prawo opcji, to 639 437 kWh,
w tym:
a) w grupie taryfowej C11 – 278 399 kWh,
b) w grupie taryfowej C21 – 118 098 kWh,
c) w grupie taryfowej C22b – 228 426 kWh, w tym:
dzień – 152 318 kWh,
noc – 76 108 kWh,
d) w grupie taryfowej C12a – 5 034 kWh, w tym:
• Szczyt – 1 842 kWh,
• Pozaszczyt – 3 192 kWh,
e) w grupie taryfowej G11– 9 480 kWh;
7) Zamawiający przewiduje, że na podstawie art. 441 ustawy Pzp, skorzysta z prawa opcji przy zakupie energii elektrycznej, w przypadku zaistnienia konieczności zakupu większej ilości energii elektrycznej, spowodowanej zwiększonym zużyciem energii elektrycznej w istniejących punktach odbioru Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Myszkowie, określonych w załączniku numer 2 do SWZ, w obrębie grup taryfowych – C11, C22b, C12a, objętych przedmiotem zamówienia;
8) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane w terminie wykonania zamówienia, po wykorzystaniu prognozowanego zużycia energii elektrycznej;
9) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
z zastosowaniem cen jednostkowych opcji zawartych w ofercie Wykonawcy, które winny być w poszczególnych grupach taryfowych identyczne jak odpowiadające im ceny jednostkowe zamówienia podstawowego (gwarantowanego) w tych samych grupach taryfowych. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Myszkowie pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie;
10) Zamawiający przewiduje, że na podstawie art. 441 ustawy Pzp, skorzysta z prawa opcji przy zakupie energii elektrycznej, w przypadku zaistnienia konieczności zakupu większej ilości energii elektrycznej, spowodowanej zwiększonym zużyciem energii elektrycznej w istniejących punktach odbioru Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Myszkowie, określonym w załączniku numer 2 do SWZ, w obrębie grupy taryfowej – C11, objętej przedmiotem zamówienia;
11) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane w terminie wykonania zamówienia, po wykorzystaniu prognozowanego zużycia energii elektrycznej;
12) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
z zastosowaniem cen jednostkowych opcji zawartych w ofercie Wykonawcy, które winny być w poszczególnych grupach taryfowych identyczne jak odpowiadające im ceny jednostkowe zamówienia podstawowego (gwarantowanego) w tych samych grup taryfowych. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie;
13) Zamawiający przewiduje, że na podstawie art. 441 ustawy Pzp, skorzysta z prawa opcji przy zakupie energii elektrycznej, w przypadku zaistnienia konieczności zakupu większej ilości energii elektrycznej, spowodowanej zwiększonym zużyciem energii elektrycznej w istniejących punktach odbioru Miejskiego Domu Kultury
w Myszkowie, określonym w załączniku numer 2 do SWZ, w obrębie grupy taryfowej – C11, objętej przedmiotem zamówienia;
14) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane w terminie wykonania zamówienia, po wykorzystaniu prognozowanego zużycia energii elektrycznej;
15) W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
z zastosowaniem cen jednostkowych opcji zawartych w ofercie Wykonawcy, które winny być w poszczególnych grupach taryfowych identyczne jak odpowiadające im ceny jednostkowe zamówienia podstawowego (gwarantowanego) w tych samych grupach taryfowych. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Miejski Dom Kultury w Myszkowie pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie;
16) Szczegółowe uregulowania, dotyczące wykonania przez Wykonawcę sprzedaży energii elektrycznej jednostkom organizacyjnym Gminy Myszków i Miejskiemu Domu Kultury, zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - część 2 zamówienia, który stanowi załącznik nr 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.5.) Wartość części: 268563,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia:1) Zamawiający w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zmierzającego do wyboru oferty i zawarcia umowy na część 3 zamówienia działa w imieniu i na rzecz następujących jednostek organizacyjnych
i spółek Gminy Myszków:
a) Środowiskowego Domu Samopomocy, ul. Gałczyńskiego 6 i 7, 42-300 Myszków,
b) Środowiskowego Domu Samopomocy, ul. Millenium 19c, 42-300 Myszków,
c) Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych SANIKO Sp. z o.o.,
ul. Prusa 70, 42-300 Myszków,
d) Myszkowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.,
ul. Skłodowskiej 6c, 42-300 Myszków;
2) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.10.2021 roku do 30.06.2022 roku dla punktów odbioru, określonych w załączniku nr 3 do SWZ, wynosi: 96 730 kWh, w tym:
a) w grupie taryfowej O11 – 6 000 kWh,
b) w grupie taryfowej C11 – 37 680 kWh,
c) w grupie taryfowej G11 – 49 650 kWh,
d) w grupie taryfowej C12A – 3 400 kWh , w tym:
• szczyt – 1 500 kWh,
• pozaszczyt – 1 900 kWh;
3) Wyżej wymienione jednostki organizacyjne i spółki gminy Myszków posiadają zawarte na czas nieokreślony umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej
z Tauron Dystrybucja S.A. Oddział w Częstochowie oraz zawartą umowę sprzedaży energii elektrycznej z TAURON Sprzedaż Sp. z o. o., ul Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków, która obowiązywała do dnia 30.06.2021r. Aktualnie jest zawarta
z TAURON Sprzedaż Sp. z o. o. oferta sprzedaży energii elektrycznej, która obowiązuje do dnia 30.09.2021 roku. Wykonawca jest zobowiązany na podstawie pełnomocnictwa, które zostanie udzielone przez Gminę Myszków - załącznik nr 16 do SWZ
- do zgłoszenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD): Tauron Dystrybucja S.A., Oddział w Częstochowie do realizacji zawartej nowej umowy sprzedaży energii elektrycznej dla odbiorców przyłączonych do sieci dystrybucyjnej Tauron Dystrybucja S.A., oraz przeprowadzenia procedury związanej ze zmianą sprzedawcy energii elektrycznej.
4) Zamawiający dla części 3 zamówienia nie przewiduje skorzystania z prawa opcji przy zakupie energii elektrycznej.
5) Szczegółowe uregulowania dotyczące wykonania sprzedaży energii elektrycznej przez Wykonawcę jednostkom organizacyjnym Gminy Myszków, Przedsiębiorstwu Usług Komunalnych SANIKO Sp. z. o.o. oraz Myszkowskiemu Towarzystwu Budownictwa Społecznego Sp. z. o.o. zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy
w sprawie zamówienia publicznego – część 3 zamówienia, który stanowi załącznik nr 15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.5.) Wartość części: 40626,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619168,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 697052,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619168,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010379536
7.3.3) Ulica: Skierniewicka 10A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 505897,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366433,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383029,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366433,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: innogy Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250000794
7.3.3) Ulica: Wybrzeże Kościuszkowskie 41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-347
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344724,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56490,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58656,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56490,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENPRO Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542166221
7.3.3) Ulica: Małopolska 43
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-515
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56490,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Cena oferty w pkt 6.2); 6.3); 6.4); to cena, która zawiera zamówienie podstawowe + wykonanie opcji.
2. W pkt 8.2) wartość umowy brutto podano bez opcji.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT w Łodzi w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Zakup energii elektrycznej
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Laszki
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.