eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaAktualizacja oprogramowania do analizy i rejestracji pomiarów wibrodiagnostycznych w ramach projektu RID/2022/GA/2



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Aktualizacja oprogramowania do analizy i rejestracji pomiarów wibrodiagnostycznych w ramach projektu RID/2022/GA/2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421

1.5.8.) Numer faksu: 7412250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umg.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktualizacja oprogramowania do analizy i rejestracji pomiarów wibrodiagnostycznych w ramach projektu RID/2022/GA/2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bb81fae-f14a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010973/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 uaktualnienie licencji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219577/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/95/2022/AZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 408600 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 26770 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Oprogramowanie:
" Oprogramowanie modułu akwizycji musi umożliwiać analizę co najmniej w 4 kanałach wejściowych w czasie rzeczywistym równocześnie (bez multipleksowania) sygnałów drganiowych, akustycznych, prędkości obrotowej.
" Analiza FFT (50 - 6400 linii), analiza szerokopasmowa (peak, rms), analiza danych czasowych, analiza prędkości obrotowej w odniesieniu do danych czasowych.
" Oprogramowanie musi pracować w systemie operacyjnym z możliwością zmiany na inny system, tworzyć automatycznie lub półautomatycznie raporty zgodne z pakietem biurowym współpracującym z danym systemem.
" Możliwość tworzenia łańcuchów pomiarowych i łańcuchów analizy i ich zapisu w postaci szablonów.
" Ustawianie filtrów pasmowych, korekcyjnych, progów wyzwalania.
" Edycja plików czasowych.
" Rejestracja plików na dysku twardym komputera współpracującego z modułem akwizycji danych.
" Aktualizacja musi być kompatybilna z już zakupionym oprogramowaniem BK Connect firmy Bruel & Kjaer, które zostało zakupione w 2019 roku.
" Aktualizacja oprogramowania powinna być możliwa przez okres trzech lat od momentu zakupu.
" Umowa na oprogramowania powinno obejmować aktualizację i wsparcie dla modułów:
o BK Connect Data Processing Specialist, Node-locked License
o BK Connect Data Viewer, Node-locked License
o BK Connect Hardware Setup, Node-locked License
o BK Connect Virtual Hardware Setup, Node-locked License

Pozostałe wymagania:
" Instalacja i szkolenie u odbiorcy w zakresie sprzętu i oprogramowania dla minimum 5 osób przynajmniej 8 godzin. Poświadczenie szkolenia stosownym imiennym zaświadczeniem dla uczestników.
" Aktualizacja, wsparcie techniczne i merytoryczne przez 3 lata w zakresie oprogramowania. Dostawca powinien być zdolny (i legitymować się stosowną autoryzacją) do prowadzenia instalacji i pomocy technicznej wszystkich elementów systemu pomiarowego, włączając w to pomoc konsultacyjną typu "gorąca linia".
" Gwarancja techniczna: minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
" Czas reakcji serwisu do końca następnego dnia roboczego po powiadomieniu pisemnym (faks lub e-mail do polskiego przedstawiciela producenta).
" Wskazane jest aby wszystkie elementy oprogramowania pochodziły od jednego producenta. Dzięki temu zostanie zapewniona pełna kompatybilności wszystkich elementów z już zakupionymi pozostałymi elementami zestawu.
Zakup w ramach projektu pt.: "Rozwój bazy badawczej i dorobku naukowego pracowników Wydziału Elektrycznego Uniwersytetu Morskiego w Gdyni" finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu "Regionalna Inicjatywa Doskonałości".

4.5.3.) Główny kod CPV: 48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31980 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31980 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hottinger Bruel&Kjaer Poland sp.z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210082372

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31980 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.