Og³oszenie z dnia 2023-06-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00175197/01 - Og³oszenie z dnia 2023-04-13
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa mikrop³ytek archiwizacyjnych oraz kuwet do fotometru
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: WCKiK SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 78
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-671
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wckik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wckik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wckik/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mikrop³ytek archiwizacyjnych oraz kuwet do fotometru2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fa738a06-d9d9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00245768
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00026986/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Sprzêt jednorazowy II.1.4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00175197
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/D/2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 57968,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikrop³ytek archiwizacyjnych.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz asortymentu bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowi±cy Za³±cznik nr 2/1 do SWZ. Opis ten nale¿y odczytywaæ wraz ze zmianami tre¶ci SWZ, bêd±cymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 18185,60 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kuwet do fotometru.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz asortymentu bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania zawiera „Arkusz asortymentowo-cenowy” stanowi±cy Za³±cznik nr 2/2 do SWZ. Opis ten nale¿y odczytywaæ wraz ze zmianami tre¶ci SWZ, bêd±cymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 39782,40 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 18247,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 18247,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18247,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DiaHem AG Diagnostic Products
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP PL 5262960910
7.3.3) Ulica: Schlosserstrasse 4
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bülach,
7.3.5) Kod pocztowy: CH-8180
7.3.7.) Kraj: Szwajcaria
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 18247,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 49593,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 49593,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49593,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medservice Sztandar Spó³ka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6342815576, REGON: 243187929
7.3.3) Ulica: Bojkowska 59C
7.3.4) Miejscowo¶æ: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDSERVICE SZTANDAR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
MEDSERVICE SZTANDAR SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 49593,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowê instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Dzia³u Ministyntez w £-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- ¦wiadczenie us³ugi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat pod³ogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie Pañstwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Us³uga produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiêdzynarodowienie M¦P - Brand HUB wraz z ich coroczn± aktualizacj±"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianê instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespo³u Szkó³ im. Micha³a Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowi±cych w³asno¶æ m.st. Warszawy, administrowanych przez Zak³ad Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat ³osicki, województwo mazowieckie." - nr postêpowania 061/25
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych i materia³ów jednorazowego u¿ytku
- Dostawy fartuchów chirurgicznych
- Dostawa wyrobów medycznych cz. II
- "Dostawa materia³ów opatrunkowych oraz sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku do Dzia³u Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwa³kach"
- Dostawa jednorazowego sprzêtu medycznego, materia³ów opatrunkowych, rêkawic i opatrunków specjalistycznych
- Dostawa materia³ów opatrunkowych i rêkawiczek jednorazowych dla Szpitala Nowowiejskiego
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.