Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00163709/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odnowienie i uzupełnienie oznakowania szlaków wraz z dostawą i montażem infrastruktury turystycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIESZCZADZKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180792174
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19
1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134610650
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bdpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bdpn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bdpn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnowienie i uzupełnienie oznakowania szlaków wraz z dostawą i montażem infrastruktury turystycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3781e1a6-0658-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005471/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona gleb i roślinności poprzez wykonanie i remont infrastruktury na szlakach turystycznych i ścieżkach na terenie BdPN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163709/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.261.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 114208,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – wykonanie i montaż w terenie słupów i tyczek drewnianych do oznakowania szlaków, słupków do oznakowania ścieżki przyrodniczej oraz naniesienie oznakowaniaObwód ochronny Tarnawa:
- Wykonanie i montaż w terenie słupów wkopywanych Ø12cm – drogowskazów – 15 szt.
- Wykonanie i montaż w terenie tyczek drewnianych Ø8cm z oznaczeniem szlaku – 10 szt.
- Naniesienie malowanych symboli określających przebieg ścieżek pieszo-rowerowych i przyrodniczych – 50 szt.
Obwód ochronny Osada:
- Wykonanie i montaż w terenie tyczek Ø8cm z oznaczeniem szlaku – 40 szt.
Obwód ochronny Caryńskie:
- Wykonanie i montaż w terenie tyczek Ø8cm z oznaczeniem szlaku – 20 szt.
- Naniesienie malowanych symboli określających przebieg szlaku konnego – 25 szt.
Obwód Ochronny Ustrzyki Górne / Wołosate
- Wykonanie i montaż w terenie drewnianych słupków do oznakowania ścieżki przyrodniczej – 24 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928472-7 - Oznakowanie
39142000-9 - Meble ogrodowe
4.5.5.) Wartość części: 24007,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – wykonanie i montaż w terenie słupów na stopie fundamentowej oraz konstrukcji drewnianych pod tablice jednosekcyjneObwód ochronny Wołosate:
- Wykonanie i montaż w terenie słupów drewnianych na stopie fundamentowej – 1 szt.
Obwód ochronny Tarnawa:
- Wykonanie i montaż w terenie słupów drewnianych na stopie fundamentowej – 5 szt.
- Wykonanie i montaż w terenie konstrukcji drewnianej pod tablicę jednosekcyjną – 1 szt.
Obwód ochronny Ustrzyki Górne:
- Wykonanie i montaż w terenie konstrukcji drewnianej pod tablicę jednosekcyjną – 1 szt.
Obwód ochronny Moczarne:
- Wykonanie i montaż w terenie konstrukcji drewnianej pod tablicę jednosekcyjną – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928472-7 - Oznakowanie
39142000-9 - Meble ogrodowe
4.5.5.) Wartość części: 33341,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - wykonanie i montaż w terenie ławek i ławostołów w obrębie ochronnym IObwód ochronny Tarnica:
- Wykonanie, transport i montaż w terenie drewnianych ław – 10 sztuk
Obwód ochronny Ustrzyki Górne:
- Wykonanie, transport i montaż w terenie drewnianych ław – 10 sztuk
Obwód ochronny Tarnawa:
- Wykonanie, transport i montaż w terenie drewnianych ławostołów – 2 sztuk
Obwód ochronny Górny San:
- Wykonanie, transport i montaż w terenie drewnianych ławostołów – 4 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928472-7 - Oznakowanie
39142000-9 - Meble ogrodowe
4.5.5.) Wartość części: 25732,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - wykonanie i montaż w terenie ławostołów w obrębie ochronnym IIObwód ochronny Moczarne:
- Wykonanie, transport i montaż w terenie drewnianych ławostołów – 2 sztuki
Obwód ochronny Suche Rzeki:
- Wykonanie, transport i montaż w terenie drewnianych ławostołów – 2 sztuki
Obwód ochronny Osada:
- Wykonanie, transport i montaż w terenie drewnianych ławostołów – 4 sztuki
Obwód ochronny Caryńskie:
- Wykonanie, transport i montaż w terenie drewnianych ławostołów – 2 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928472-7 - Oznakowanie
39142000-9 - Meble ogrodowe
4.5.5.) Wartość części: 31126,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne i Budowlane, Kamil Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891175996
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Górne 17/2
7.3.5) Kod pocztowy: 38-713
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI LEŚNE i BUDOWLANE Kamil Kowalczyk
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI LEŚNE i BUDOWLANE Kamil Kowalczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53382,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne i Budowlane, Kamil Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891175996
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Górne 17/2
7.3.5) Kod pocztowy: 38-713
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji w roku 2024 i 2025.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łowiczu wraz z odbiorem i złomowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Wykonywanie w 2025 roku usług w zakresie produkcji, dostawy i złomowania tablic rejestracyjnych
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miasta Zamość w 2025 roku
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie
więcej: Oznakowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.