eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki GórneOdnowienie i uzupełnienie oznakowania szlaków wraz z dostawą i montażem infrastruktury turystycznej



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odnowienie i uzupełnienie oznakowania szlaków wraz z dostawą i montażem infrastruktury turystycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIESZCZADZKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180792174

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 19

1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Górne

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134610650

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bdpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bdpn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bdpn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowienie i uzupełnienie oznakowania szlaków wraz z dostawą i montażem infrastruktury turystycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3781e1a6-0658-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245827

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005471/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ochrona gleb i roślinności poprzez wykonanie i remont infrastruktury na szlakach turystycznych i ścieżkach na terenie BdPN

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163709/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.261.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 114208,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – wykonanie i montaż w terenie słupów i tyczek drewnianych do oznakowania szlaków, słupków do oznakowania ścieżki przyrodniczej oraz naniesienie oznakowania
Obwód ochronny Tarnawa:
- Wykonanie i montaż w terenie słupów wkopywanych Ø12cm – drogowskazów – 15 szt.
- Wykonanie i montaż w terenie tyczek drewnianych Ø8cm z oznaczeniem szlaku – 10 szt.
- Naniesienie malowanych symboli określających przebieg ścieżek pieszo-rowerowych i przyrodniczych – 50 szt.
Obwód ochronny Osada:
- Wykonanie i montaż w terenie tyczek Ø8cm z oznaczeniem szlaku – 40 szt.
Obwód ochronny Caryńskie:
- Wykonanie i montaż w terenie tyczek Ø8cm z oznaczeniem szlaku – 20 szt.
- Naniesienie malowanych symboli określających przebieg szlaku konnego – 25 szt.
Obwód Ochronny Ustrzyki Górne / Wołosate
- Wykonanie i montaż w terenie drewnianych słupków do oznakowania ścieżki przyrodniczej – 24 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928472-7 - Oznakowanie

39142000-9 - Meble ogrodowe

4.5.5.) Wartość części: 24007,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – wykonanie i montaż w terenie słupów na stopie fundamentowej oraz konstrukcji drewnianych pod tablice jednosekcyjne
Obwód ochronny Wołosate:
- Wykonanie i montaż w terenie słupów drewnianych na stopie fundamentowej – 1 szt.
Obwód ochronny Tarnawa:
- Wykonanie i montaż w terenie słupów drewnianych na stopie fundamentowej – 5 szt.
- Wykonanie i montaż w terenie konstrukcji drewnianej pod tablicę jednosekcyjną – 1 szt.
Obwód ochronny Ustrzyki Górne:
- Wykonanie i montaż w terenie konstrukcji drewnianej pod tablicę jednosekcyjną – 1 szt.
Obwód ochronny Moczarne:
- Wykonanie i montaż w terenie konstrukcji drewnianej pod tablicę jednosekcyjną – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928472-7 - Oznakowanie

39142000-9 - Meble ogrodowe

4.5.5.) Wartość części: 33341,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - wykonanie i montaż w terenie ławek i ławostołów w obrębie ochronnym I
Obwód ochronny Tarnica:
- Wykonanie, transport i montaż w terenie drewnianych ław – 10 sztuk
Obwód ochronny Ustrzyki Górne:
- Wykonanie, transport i montaż w terenie drewnianych ław – 10 sztuk
Obwód ochronny Tarnawa:
- Wykonanie, transport i montaż w terenie drewnianych ławostołów – 2 sztuk
Obwód ochronny Górny San:
- Wykonanie, transport i montaż w terenie drewnianych ławostołów – 4 sztuki

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928472-7 - Oznakowanie

39142000-9 - Meble ogrodowe

4.5.5.) Wartość części: 25732,93 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - wykonanie i montaż w terenie ławostołów w obrębie ochronnym II
Obwód ochronny Moczarne:
- Wykonanie, transport i montaż w terenie drewnianych ławostołów – 2 sztuki
Obwód ochronny Suche Rzeki:
- Wykonanie, transport i montaż w terenie drewnianych ławostołów – 2 sztuki
Obwód ochronny Osada:
- Wykonanie, transport i montaż w terenie drewnianych ławostołów – 4 sztuki
Obwód ochronny Caryńskie:
- Wykonanie, transport i montaż w terenie drewnianych ławostołów – 2 sztuki

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928472-7 - Oznakowanie

39142000-9 - Meble ogrodowe

4.5.5.) Wartość części: 31126,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne i Budowlane, Kamil Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891175996

7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Górne 17/2

7.3.5) Kod pocztowy: 38-713

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53382,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne i Budowlane, Kamil Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891175996

7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Górne 17/2

7.3.5) Kod pocztowy: 38-713

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.