Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00425782/01 - Wynik z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na trasie Sławkowice- Wieliczka- Sławkowice (BIS1) oraz na trasie Zabłocie- Wieliczka- Zabłocie (BIS2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biskupice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tomaszkowice 455
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 2897070
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@biskupice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbiskupice
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na trasie Sławkowice- Wieliczka- Sławkowice (BIS1) oraz na trasie Zabłocie- Wieliczka- Zabłocie (BIS2)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d002e238-e243-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245635/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Trasa BIS1 - Sławkowice – Wieliczka – Sławkowice oraz Trasa BIS2 - Zabłocie – Wieliczka – Zabłocie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d002e238-e243-11ee-a01e-f641a8763d5f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.;
2) korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne,
3) adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d002e238-e243-11ee-a01e-f641a8763d5f/
4) postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”);
5) identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-d002e238-e243-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektroniczne zostały szczegółowo w treści SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO obowiązek informacyjny został uregulowany w treści SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO - ograniczenia stosowania - Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w stosowaniu RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RPI.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych przewozach pasażerskich, których Organizatorem jest Gmina Biskupice, na trasie Sławkowice- Wieliczka- Sławkowice (BIS1)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja będąca załącznikiem do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.
Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium 1: Cena „C” – waga punktowa - 60 pkt;
Kryterium 2: Liczba miejsc siedzących w pojeździe „G” – waga punktowa - 40 pkt;
1) ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
P = C + G
Suma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „Liczba miejsc siedzących w pojeździe” G wyliczona wg poniższych wzorów:
Kryterium 1: Cena oferty „C” – maksymalnie można otrzymać 60 pkt.:
Ilość punktów w ramach tego kryterium wyliczona będzie w oparciu o poniższy wzór:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C „Cena oferty” =------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt.
Cena oferowana badanej oferty
Kryterium 2: Liczba miejsc siedzących w pojeździe „G” – maksymalnie można otrzymać 40 pkt.:
Kryterium „Liczba miejsc siedzących w pojeździe” będzie rozpatrywane na podstawie ilości miejsc siedzących w pojeździe, zadeklarowanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Wykonawca może zaproponować następującą ilość miejsc w pojeździe, tj. 10, 20, 30, 40.
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje liczbę miejsc siedzących w pojeździe powyżej 40,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje liczbę miejsc siedzących w pojeździe 31-40,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje liczbę miejsc siedzących w pojeździe 21-30,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje liczbę miejsc siedzących w pojeździe 10-20,
Zaoferowana przez Wykonawcę liczba miejsc siedzących w pojeździe, zostanie uwzględniona
w umowie z Wykonawcą.
Punkty w kryterium „Liczba miejsc siedzących w pojeździe” będą przyznawane w następujący sposób:
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje liczbę miejsc siedzących w pojeździe powyżej 40 otrzyma 40 pkt,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje liczbę miejsc siedzących w pojeździe 31 do 40 otrzyma 30 pkt,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje liczbę miejsc siedzących w pojeździe 21 do 30 otrzyma 20 pkt.,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje liczbę miejsc siedzących w pojeździe 10 do 20 otrzyma 10 pkt.,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje mniejszą liczbę miejsc siedzących w pojeździe niż 10 otrzyma 0 pkt,
Oferta wykonawcy, który w „Formularzu oferty” nie poda ilości miejsc siedzących
w pojeździe,zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 p.z.p.
Następnie punkty uzyskane w Kryterium Cena (C) oraz Liczba miejsc siedzących w pojeździe (G) zostaną zsumowane, zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
gdzie:
P – łączna ilość punktów uzyskanych za ofertę niepodlegającą odrzuceniu
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium cena
G – ilość punktów uzyskanych w kryterium Liczba miejsc siedzących w pojeździe
Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów – sumę punktów przyznanych w kryterium „C” + „G” w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ kryteria oceny oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba miejsc siedzących w pojeździe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w gminnych przewozach pasażerskich, których Organizatorem jest Gmina Biskupice, na trasie Zabłocie- Wieliczka- Zabłocie (BIS2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja będąca załącznikiem do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.
Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium 1: Cena „C” – waga punktowa - 60 pkt;
Kryterium 2: Liczba miejsc siedzących w pojeździe „G” – waga punktowa - 40 pkt;
1) ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
P = C + G
Suma punktów (P) stanowiąca sumę „Ceny oferty” C i „Liczba miejsc siedzących w pojeździe” G wyliczona wg poniższych wzorów:
Kryterium 1: Cena oferty „C” – maksymalnie można otrzymać 60 pkt.:
Ilość punktów w ramach tego kryterium wyliczona będzie w oparciu o poniższy wzór:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C „Cena oferty” =------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt.
Cena oferowana badanej oferty
Kryterium 2: Liczba miejsc siedzących w pojeździe „G” – maksymalnie można otrzymać 40 pkt.:
Kryterium „Liczba miejsc siedzących w pojeździe” będzie rozpatrywane na podstawie ilości miejsc siedzących w pojeździe, zadeklarowanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Wykonawca może zaproponować następującą ilość miejsc w pojeździe, tj. 10, 20, 30, 40.
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje liczbę miejsc siedzących w pojeździe powyżej 40,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje liczbę miejsc siedzących w pojeździe 31-40,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje liczbę miejsc siedzących w pojeździe 21-30,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje liczbę miejsc siedzących w pojeździe 10-20,
Zaoferowana przez Wykonawcę liczba miejsc siedzących w pojeździe, zostanie uwzględniona
w umowie z Wykonawcą.
Punkty w kryterium „Liczba miejsc siedzących w pojeździe” będą przyznawane w następujący sposób:
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje liczbę miejsc siedzących w pojeździe powyżej 40 otrzyma 40 pkt,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje liczbę miejsc siedzących w pojeździe 31 do 40 otrzyma 30 pkt,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje liczbę miejsc siedzących w pojeździe 21 do 30 otrzyma 20 pkt.,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje liczbę miejsc siedzących w pojeździe 10 do 20 otrzyma 10 pkt.,
- oferta Wykonawcy, który zaproponuje mniejszą liczbę miejsc siedzących w pojeździe niż 10 otrzyma 0 pkt,
Oferta wykonawcy, który w „Formularzu oferty” nie poda ilości miejsc siedzących
w pojeździe,zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 p.z.p.
Następnie punkty uzyskane w Kryterium Cena (C) oraz Liczba miejsc siedzących w pojeździe (G) zostaną zsumowane, zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
gdzie:
P – łączna ilość punktów uzyskanych za ofertę niepodlegającą odrzuceniu
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium cena
G – ilość punktów uzyskanych w kryterium Liczba miejsc siedzących w pojeździe
Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów – sumę punktów przyznanych w kryterium „C” + „G” w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ kryteria oceny oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba miejsc siedzących w pojeździe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej polegającej na przewozie drogowym powyżej 9 osób - umowy licencji na wykonywanie transportu drogowego osób, uzyskanej w trybie w ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.
2) sytuacja ekonomiczna lub finansowej,
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający będzie żądać, podmiotowych środków dowodowych w postaci:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
- Część I: 100 000 zł.
- Część II: 100 000 zł.
UWAGA
Wykonawca, który złoży ofertę na dwie części może dysponować ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200 000 zł.
3) zdolność techniczna i zawodowa (Wykaz usług transportu osób (zał. nr 4 do SWZ).
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów (środków transportu) z widoczną ilością miejsc siedzących w pojeździe,
b) dokumenty potwierdzające wykonywanie w ciągu ostatnich 3 latach prowadzenie działalności polegającej na przewozie drogowym powyżej 9 osób.
Zamawiający uzna za spełniony warunek zdolności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnich 3 latach poprzedzających termin składania ofert wykonywał
w okresie 12 miesięcy (roku) działalność polegającą na przewozie drogowym powyżej 9 osób. Potwierdzeniem spełnienia warunku zdolności zawodowej mogą być referencje, dokumenty potwierdzające prowadzenie wymienionej wyżej działalności zawodowej lub złożone oświadczenie zgodne ze wzorem do SWZ – zał. nr 5. Zamawiający nie wymaga zachowania ciągłości w wykonywaniu tej działalności.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. przygotowane według wzoru wraz z oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, złożonym wraz z ofertą, według wzoru – nr 2 do SWZ,
2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, przygotowane według wzoru stanowiącego zał. do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) licencja na wykonywanie transportu drogowego osób, uzyskanej w trybie w ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym,
2) kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów,
3) dokumenty potwierdzające wykonywanie w ciągu ostatnich 3 latach prowadzenie działalności polegającej na przewozie drogowym powyżej 9 osób,
4) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) dokument potwierdzający, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, Wykonawca nie zawarł układu z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury,2) pełnomocnictwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa wyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3. przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są zło-żyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z do-łączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały uregulowane w treści załącznika do SWZ - Wzór umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e - zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-22 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i specjalistycznych placówek oświatowych
- świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia transportu zespołem specjalistycznym ,,S" pacjentów na terenie m. Wrocławia oraz poza jego granicami
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiającego
- Dowóz uczniów do szkół w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r.
- Dowożenie uczniów z terenu Gminy Bargłów Kościelny do szkół
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.