Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00099976/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Likwidacja barier transportowych poprzez zakup samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem na przewóz mieszkańców DPS w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipiańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 918811300
1.5.8.) Numer faksu: 915065500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pyrzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbd918ed-c746-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja barier transportowych poprzez zakup samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem na przewóz mieszkańców DPS w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbd918ed-c746-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016098/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem na przewóz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099976
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.3.2024.EC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 227398,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Na przedmiot zamówienia składają się następujące czynności:
1) sprzedaż i dostarczenie do siedziby zamawiającego, na koszt i ryzyko wykonawcy, samochodu z windą elektrohydrauliczną dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie. Samochód musi być przystosowany do przewozu 9 osób (łącznie z kierowcą) w pozycji siedzącej w wariancie z możliwością przewiezienia co najmniej 1 osoby z niepełnosprawnościami na wózku inwalidzkim. Samochód musi być fabrycznie nowy, w szczególności z oryginalną – fabryczną grubością powłoki lakierniczej, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, nie może posiadać wad fizycznych i prawnych, nie mogą mieć do niego prawa osoby trzecie, nie może stanowić przedmiotu jakiegokolwiek postępowania lub zabezpieczenia. Do samochodu muszą być dostarczone instrukcje obsługi w języku polskim i karty gwarancyjne wraz z pozostałą dokumentacją umożliwiającą rejestrację pojazdu.
2) przeprowadzenie na koszt wykonawcy badania Urzędu Dozoru Technicznego dopuszczającego windę do użytkowania,
3) koszt szkolenia z zakresu obsługi i użytkowania pojazdu z wytypowanymi przez zamawiającego osobami w zakresie zasad używania urządzeń znajdujących się w kabinie kierowcy, w tym windy oraz zasad wykonywania obsługi codziennej, w zakresie czasowym nie mniejszym niż 2 godziny,
4) bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru przez wykonawcę i zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - określony jest w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 5 do SWZ.
3. Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia.
1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
2) Nazwy własne zawarte w dokumentacji postępowania są przykładowe. W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw własnych zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom i produktom wskazanym przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych wykonawca, na wezwanie zamawiającego, zobowiązany jest złożyć opis materiałów i produktów równoważnych, zgodnie z SWZ.
3) W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych wykonawca, na wezwanie zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
4) Na przedmiot umowy wykonawca udziela gwarancji zgodnie z ofertą.
5) Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji liczony od daty podpisania protokołu odbioru przez zamawiającego i wykonawcę:
a) na części i podzespoły mechaniczne - minimum 24 miesiące, bez limitu kilometrów;
b) na powłokę lakierową elementów nadwozia - minimum 24 miesiące;
c) na perforację nadwozia – minimum 10 lat;
d) na zabudowę do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym windę - minimum 24 miesiące.
6) Okres gwarancji na zespoły i podzespoły mechaniczne bez limitu kilometrów stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, szczegółowo omówionych w rozdziale XV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRANK-CARS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5732282035
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 147/151
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w okresie 36 miesięcy
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gm. Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY PYRZYCE
- Zarządzanie zasobem nieruchomości Gminy Pyrzyce
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup 2 szt. samochodów służbowych
- Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu samochód osobowy dla Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
- Dostawa samochodu operacyjnego dla KW PSP w Rzeszowie
- Zakup samochodu osobowego z napędem elektrycznym wraz z ubezpieczeniem na potrzeby ARiMR
- Dostawa pojazdów osobowych
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.