eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyrzyceLikwidacja barier transportowych poprzez zakup samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem na przewóz mieszkańców DPS w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie



Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Likwidacja barier transportowych poprzez zakup samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem na przewóz mieszkańców DPS w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipiańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 918811300

1.5.8.) Numer faksu: 915065500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pyrzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbd918ed-c746-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier transportowych poprzez zakup samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem na przewóz mieszkańców DPS w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbd918ed-c746-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016098/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem na przewóz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099976

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.3.2024.EC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 227398,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Na przedmiot zamówienia składają się następujące czynności:
1) sprzedaż i dostarczenie do siedziby zamawiającego, na koszt i ryzyko wykonawcy, samochodu z windą elektrohydrauliczną dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie. Samochód musi być przystosowany do przewozu 9 osób (łącznie z kierowcą) w pozycji siedzącej w wariancie z możliwością przewiezienia co najmniej 1 osoby z niepełnosprawnościami na wózku inwalidzkim. Samochód musi być fabrycznie nowy, w szczególności z oryginalną – fabryczną grubością powłoki lakierniczej, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, nie może posiadać wad fizycznych i prawnych, nie mogą mieć do niego prawa osoby trzecie, nie może stanowić przedmiotu jakiegokolwiek postępowania lub zabezpieczenia. Do samochodu muszą być dostarczone instrukcje obsługi w języku polskim i karty gwarancyjne wraz z pozostałą dokumentacją umożliwiającą rejestrację pojazdu.
2) przeprowadzenie na koszt wykonawcy badania Urzędu Dozoru Technicznego dopuszczającego windę do użytkowania,
3) koszt szkolenia z zakresu obsługi i użytkowania pojazdu z wytypowanymi przez zamawiającego osobami w zakresie zasad używania urządzeń znajdujących się w kabinie kierowcy, w tym windy oraz zasad wykonywania obsługi codziennej, w zakresie czasowym nie mniejszym niż 2 godziny,
4) bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru przez wykonawcę i zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - określony jest w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 5 do SWZ.
3. Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia.
1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
2) Nazwy własne zawarte w dokumentacji postępowania są przykładowe. W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw własnych zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom i produktom wskazanym przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych wykonawca, na wezwanie zamawiającego, zobowiązany jest złożyć opis materiałów i produktów równoważnych, zgodnie z SWZ.
3) W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych wykonawca, na wezwanie zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
4) Na przedmiot umowy wykonawca udziela gwarancji zgodnie z ofertą.
5) Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji liczony od daty podpisania protokołu odbioru przez zamawiającego i wykonawcę:
a) na części i podzespoły mechaniczne - minimum 24 miesiące, bez limitu kilometrów;
b) na powłokę lakierową elementów nadwozia - minimum 24 miesiące;
c) na perforację nadwozia – minimum 10 lat;
d) na zabudowę do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym windę - minimum 24 miesiące.
6) Okres gwarancji na zespoły i podzespoły mechaniczne bez limitu kilometrów stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, szczegółowo omówionych w rozdziale XV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34110000-1 - Samochody osobowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRANK-CARS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5732282035

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 147/151

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.