eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieJednorazowa dostawa odzieży roboczej medycznej wielorazowej.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Jednorazowa dostawa odzieży roboczej medycznej wielorazowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bff3e52a-a551-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Jednorazowa dostawa odzieży roboczej medycznej wielorazowej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bff3e52a-a551-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022237/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.27 Odzież oraz obuwie robocze medyczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577189

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/49/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61360,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1: Odzież robocza medyczna wielorazowa
1. Bawełniany wielorazowy komplet operacyjny bluza ze spodniami, uniwersalny, krój nie opinający ciało i umożliwiający swobodne ruchy, wykonany z 100% bawełny (przeznaczony do użytku w komorze hiperbarycznej) gramatura nie mniejsza niż 150 g/m2, w pasie spodni gumka, bluza krótki rękaw, bez kieszeni, zakładana przez głowę, dekolt w kształcie litery V.
Rozmiar L, XL, XXL/3 XL, (wg potrzeb zamawiającego), obwód nogawki w udzie dla rozmiaru XXL/3XL co najmniej 70 cm, obwód bluzy w klatce piersiowej dla rozmiaru XXL/3XL minimum 130 cm. Możliwość prania w temp. co najmniej 60°C. Oznakowanie rozmiaru umieszczone w widocznym miejscu, niespieralny, kolor: niebieski lub jego odcień.
Ilość: 300 kompletów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 28782,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2: Odzież robocza medyczna wielorazowa
1. Fartuch chirurgiczny wielorazowy, wykonany z 100% bawełny (przeznaczony do użytku w komorze hiperbarycznej) gramatura nie mniejsza niż 150 g/m2, długi rękaw zakończony gumką lub bawełnianym mankietem.
Rozmiar XL lub inny któremu odpowiada obwód 145 cm (+/- 10 cm), długość 115 cm (+/- 10 cm) fartuch wiązany z tyłu - troki na wysokości pasa, oznakowanie rozmiaru umieszczone w widocznym miejscu, niespieralny, kolor: niebieski lub jego odcień.
Ilość: 120 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 11660,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3: Odzież robocza medyczna wielorazowa
1. Komplet operacyjny bluza ze spodniami, uniwersalny, krój nie opinający ciało i umożliwiający swobodne ruchy, wykonany z tkaniny wytrzymałej na rozciąganie na sucho, w składzie co najmniej 35% bawełny, gramatura nie mniejsza niż 150 gr/m² nie większa niż 180 gr/m², spodnie regulowane w obwodzie gumką lub trokiem, bluza krótki rękaw, min. dwie kieszenie dolne, zakładana przez głowę, dekolt w kształcie litery V.
Rozmiar M, L, XL, XXL/3 XL, (wg potrzeb zamawiającego), obwód nogawki w udzie dla rozmiaru XXL/3XL co najmniej 70 cm, obwód bluzy w klatce piersiowej dla rozmiaru XXL/3XL minimum 130 cm. Możliwość prania w temp. co najmniej 60°C. Oznakowanie rozmiaru umieszczone w widocznym miejscu, niespieralny, kolor: zielony lub jego odcień.
Ilość: 150 kompletów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 16974 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4: Odzież robocza medyczna wielorazowa
1. Bluza polar męski.
Materiał: poliester 100%
Gramatura: 280g/m2 (+/- 20 g/m2).
Materiał zabezpieczony przed mechaceniem.
Zapięcie: suwak na całej długości.
Dwie kieszenie boczne zapinane na suwak.
Rękawy: długie zakończone mankietami z gumką.
W dolnej części polar prosty z możliwością ściągania (do decyzji użytkownika).
Kołnierz: stójka.
Kolor: ciemno niebieski/chabrowy.
Krój: klasyczny.
Możliwość prania w temp. minimum 40 °C.
Dostępny w co najmniej 4 różnych rozmiarach, przy czym najmniejsza dostępna na szerokość bluza musi mieć szerokość 55 cm (+/- 1 cm) a największa dostępna bluza musi mieć szerokość nie mniejszą niż 67 cm.
Na lewej piersi wyhaftowane logo Zamawiającego w kolorze pomarańczowym zgodnie z wzorem.
Wewnętrznie wszywka z rozmiarem i informacją o zasadach prania.
Ilość: 40 sztuk.
2. Bluza polar damski.
Materiał: poliester 100%.
Gramatura: 280g/m2 (+/- 20 g/m2).
Materiał zabezpieczony przed mechaceniem.
Zapięcie: suwak na całej długości.
Dwie kieszenie boczne zapinane na suwak.
Rękawy: długie zakończone mankietami z gumką.
W dolnej części polar prosty z możliwością ściągania (do decyzji użytkownika).
Kołnierz: stójka.
Kolor: ciemno niebieski/chabrowy.
Krój: taliowany.
Możliwość prania w temp. minimum 40 °C.
Dostępny w co najmniej 4 różnych rozmiarach przy czym najmniejsza dostępna bluza musi mieć szerokość 48 cm (+/- 2 cm) a największa dostępna bluza musi mieć szerokość nie mniejszą niż 66 cm.
Na lewej piersi wyhaftowane logo Zamawiającego w kolorze pomarańczowym zgodnie z wzorem określonym w SWZ- grafika 1.
Wewnętrznie wszywka z rozmiarem i informacją o zasadach prania.
Ilość: 160 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.5.) Wartość części: 18056,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36829,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Pościeli "ŚWIT" Izabela Wintoniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290097098

7.3.3) Ulica: Błotna 5B

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-133

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-27 do 2024-05-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10036,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14095,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10036,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Pościeli "ŚWIT" Izabela Wintoniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290097098

7.3.3) Ulica: Błotna 5B

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-133

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10036,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-27 do 2024-05-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16512,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16512,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16512,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjne Handlowo-Usługowe „MAKLER” ZPCHR Kapyszewski Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650011419

7.3.3) Ulica: Polna 19A

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16512,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-27 do 2024-05-27

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16728 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18361,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16728 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Pościeli "ŚWIT" Izabela Wintoniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290097098

7.3.3) Ulica: Błotna 5B

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-133

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16728 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-27 do 2024-05-27

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartości części i wartości umów podano w kwotach brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.