eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytyk"Remont szatni na stadionie w Przytyku"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont szatni na stadionie w Przytyku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przytyk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachęta 57

1.5.2.) Miejscowość: Przytyk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-650

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486180095

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przytyk@przytyk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytyk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przytyk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont szatni na stadionie w Przytyku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-160742e0-1b9e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002766/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Remont szatni na stadionie w Przytyku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189545/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 105871,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie szatni na stadionie w Przytyku zlokalizowanego na działce oznaczonej nr ew. 575/5 o następujących parametrach techniczno-użytkowych:
- wymiary zewn. budynku 18,92 x 4,78 m
- max. wysokość 3,73 m
- powierzchnia zabudowy 90,44 m2
- powierzchnia użytkowa 67,41 m2
- kubatura 295,74 m3
Głównym celem planowanego zakresu robót remontowych jest podniesienie standardów i
komfortu użytkowania w/w pomieszczeń. Realizacja w/w robót nie powoduje zmiany
dotychczasowego sposobu użytkowania poszczególnych pomieszczeń jak i całego budynku.

PLANOWANY ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH
1 .Remont okładzin sufitowych:
rozbiórka istniejącej okładziny z płyt g.k., wykonanie paroizolacji z folii paroszczelnej, montaż nowej okładziny z płyt g.k.
2. Remont okładzin ściennych:
rozbiórka istniejących okładzin ściennych, wykonanie nowych okładzin z płytek glazurowanych
3. Remont posadzek:
rozbiórka istniejących posadzek i cokolików z płytek gresowych, wyrównanie podłoża, wykonanie warstwy izolacji przeciwwilgociowej z płynnej folii, wykonanie nowej wierzchniej warstwy posadzki i cokolików z płytek gresowych
4. Roboty malarskie ścian i sufitów:
przygotowanie powierzchni ścian /naprawa złączy płyt g.k. i szpachlowanie nierówności/, dwukrotne malowanie farbami lateksowymi powierzchni ścian i sufitów
5. Wymiana stolarki okiennej:
demontaż okiennic stalowych, wymiana istniejących okien drewnianych na okna PCV szklone szkłem P4, wykonanie wewnętrznych parapetów z konglomeratu, montaż higrosterowanych nawiewników okiennych
6. Wymiana stolarki drzwiowej:
poszerzenie części istniejących otworów drzwiowych z wykonaniem nadproży stalowych, wymiana istniejących drzwi wewnętrznych na drzwi płycinowe pełne, wymiana istniejących drzwi zewnętrznych na drzwi z profili aluminiowych z urządzeniami samozamykającymi
7. Remont instalacji sanitarnych
wymiana istniejących urządzeń i armatury sanitarnej /sedesy, umywalki, baterie, wpusty podłogowe/, wymiana istniejących grzejników i elektrycznego pieca c.o. ,wymiana istniejącego przepływowego podgrzewacza c.w.u., montaż wywiewek
wentylacyjnych ze wspomagającymi nasadami obrotowymi, montaż zasłon prysznicowych
8. Remont instalacji elektrycznych
wymiana wszystkich istniejących wyłączników i gniazd wtykowych 230 V , wymiana istniejących opraw halogenowych na kasetonowe oprawy LED do montażu w okładzinie sufitowej z płyt g.k.
9. Uzupełnienie obróbek dachowych:
montaż rynny i rur spustowych, wykonanie pasa nad- i podrynnowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126013,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126013,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126013,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LB MAL-TECH Bartłomiej Lisak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991906075

7.3.3) Ulica: k. Jagiellończyka 20

7.3.4) Miejscowość: Szydłowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 26-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126013,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.