eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynPrzebudowa drogi powiatowej nr 1594N Jegławki - Wilczyny (etap I)



Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1594N Jegławki - Wilczyny (etap I)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KĘTRZYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 1

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.witkowska@starostwo.ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/starostwo.ketrzyn/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1594N Jegławki - Wilczyny (etap I)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c3296d0-c0ec-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007503/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1594N Jegławki Wilczyny (etap I)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086585

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1594N Jegławki - Wilczyny (etap I) zgodnie z dokumentacją projektową pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1594N Jegławki - Wilczyny” w zakresie dotyczącym odcinka drogi o długości 800 mb (od km 0+340 do km 1+140) oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia, Projektem Stałej Organizacji Ruchu oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (STWiOR).
Na zakres tych robót składa się w szczególności:
1) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, wytyczenie i stabilizacja granic pasa drogowego słupkami,
2) roboty rozbiórkowe (rozbiórka elementów betonowych, częściowa rozbiórka nawierzchni bitumicznej),
3) karczowanie krzaków i podszyć, usunięcie drzew kolidujących z jezdnią,
4) regulacja niwelety korony drogi,
5) roboty ziemne,
6) wykonanie nowych i renowacja starych rowów przydrożnych,
7) wykonanie przepustów pod zjazdami,
8) umocnienie wylotów przepustów z brukowca z kamienia narzutowego,
9) wykonanie miejscowych poszerzeń jezdni,
10) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszyw stabilizowanych mechanicznie,
11) wykonanie nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,0 m oraz zjazdów o nawierzchni bitumicznej – warstwa wiążąca,
12) wykonanie nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,0 m oraz zjazdów o nawierzchni bitumicznej – warstwa ścieralna,
13) ścięcie i wzmocnienie pobocza o szerokości 0,75m przez utwardzenie mieszanką kruszyw stabilizowanych mechanicznie,
14) wykonanie odcinków brakującego chodnika wraz z okrawężnikowaniem (jednostronnego),
15) przełożenie chodników wraz z okrawężnikowaniem w celu dostosowania wysokościowego do nowej niwelety jezdni bitumicznej,
16) wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem SOR (tablice znaków drogowych na słupkach stalowych),
17) montaż tablicy informacyjnej RFRD 120x180,
18) sporządzenie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia, zawiera projekt umowy stanowiący zał. nr 7 do SWZ.
4. Szczegółowe rozwiązania, a w szczególności techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne, określa:
1) opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 8 do SWZ;
2) dokumentacja projektowa - zał. nr 9 do SWZ;
5. Rozwiązania równoważne: Zamawiający nie przewiduje równoważności.
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia:
1) wymaga się, aby osoby, które będą wykonywały wskazane przez Zamawiającego czynności były zatrudnione na podstawie stosunku pracy – zasady zatrudnienia są sprecyzowane w rozdz. XXV SWZ oraz w projekcie umowy stanowiących zał. nr 7 do SWZ;
2) warunek określony w pkt 1 dotyczy również Podwykonawców oraz dalszych Podwykonawców wykonujących wskazane przez Zamawiającego prace (art. 95 ust. 1 Pzp).
7. Zamawiający w związku z art. 91 ust. 1 Pzp wskazuje powody braku podziału przedmiotowego zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych na odcinku drogi o długości 800 m w terenie głównie zabudowanym. Należyte wykonanie zadania wymaga koordynacji robót na całym odcinku, w celu zachowania jednorodności konstrukcji oraz zminimalizowania utrudnień dla mieszkańców wsi, do których droga stanowi jedyny dojazd. W przypadku podzielenia zadania nie byłoby możliwości zorganizowania dwóch niezależnych objazdów, ponieważ odcinek drogi zlokalizowany jest w terenach pozbawionych alternatywnych dróg. Podzielenie zadania wiązałoby się również z podwojeniem kosztów jednostkowych związanych z dowozem maszyn i urządzeń niezbędnych do ułożenia podbudowy i nawierzchni drogi. Należyte wykonanie zadania wymaga jednoczesnego wykonania i koordynacji różnego rodzaju robót na całym odcinku. Wprowadzenie na przedmiotowy odcinek kilku wykonawców w tym samym czasie uniemożliwiłoby koordynację robót w czasie realizacji.
8. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, projektem umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego, w tym wyjaśnienia i modyfikacje SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1837087,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2066761,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1837087,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5210421928

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wszystkie roboty oprócz robót związanych z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1837087,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.