eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AndrychówBieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Andrychów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338429952

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25cb640d-d109-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034030/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154074/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1333680,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2022.
5.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
5.2.1 Remont dróg o nawierzchni kamiennej, w tym:
5.2.1.1 naprawę nawierzchni tłuczniowej,
5.2.1.2 ścinanie poboczy,
5.2.1.3 uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym lub korą asfaltową.
5.2.2 Pracę sprzętu, w tym:
5.2.2.1 koparko – ładowarki,
5.2.2.2 samochodu samowyładowczego 6-12 t,
5.2.2.3 walca drogowego wibracyjnego o masie min. 4 t.
5.2.3 Dostawę materiałów kamiennych, w tym:
5.2.3.1 tłucznia drogowego drobnego o frakcji 10-31 mm,
5.2.3.2 tłucznia drogowego grubego o frakcji 30-61 mm.
5.2.4 Konserwację rowów, przepustów i skarp, w tym:
5.2.4.1 odtworzenie oraz czyszczenie rowów z namułu wraz z profilowaniem skarp rowów,
5.2.4.2 umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi 60x40x10,
5.2.4.3 umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi 100x75x12,5.
5.2.5 Remont – wymiana przepustów rurowych wraz z robotami towarzyszącymi, w tym:
5.2.5.1 o średnicach 500-600 mm.
5.2.6 Wbudowanie korytek, w tym:
5.2.6.1 wbudowanie korytek skrzynkowych 30x40x50,
5.2.6.2 wbudowanie korytek najazdowych 30x50x 10,
5.2.6.3 wbudowanie korytek kolejowych 50x50x50.
5.2.7 Montaż krat najazdowych na korytka
5.2.8 Dostawa materiałów budowlanych, w tym:
5.2.8.1 korytka skrzynkowe 30x40x50,
5.2.8.2 korytka najazdowe 30x50x10,
5.2.8.3 korytka kolejowe 50x50x50,
5.2.8.4 płyty ażurowe zbrojone typu Jomb 100x75x12,5,
5.2.8.5 płyty ażurowe 60x40x10,
5.2.8.6 rury PCV Ø 300,
5.2.8.7 rury PCV Ø 400,
5.2.8.8 rury PCV Ø 500.
5.2.9 Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
5.2.9.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu robót,
5.2.9.2 opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (gdy wymagane),
5.2.9.3 organizację zaplecza,
5.2.9.4 organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
5.2.9.5 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych,
5.2.9.6 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
5.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
5.4 Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy.
5.5 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.  2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
5.6 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować, jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych, co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałyby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej.
5.7. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Powody niedokonania podziału: podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi. Ponadto dokonanie podziału zamówienia na części nie zwiększyłoby zaangażowania Wykonawców z sektora MŚP, jak również nie wpłynęłaby na zwiększenie konkurencyjności w postępowaniu.
5.8 Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). tj.- prace fizyczne obejmujące: remont dróg o nawierzchni kamiennej, pracę sprzętu, konserwację rowów, przepustów i skarp, remont – wymianę przepustów rurowych wraz z robotami towarzyszącymi, wbudowanie korytek, montaż krat najazdowych na korytka, dostawę materiałów budowlanych.

Maksymalny termin wykonania jednostkowego zlecenia wynosi 20 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia i jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z zapisem rozdziału 19 pkt. 19.3 niniejszego SWZ. Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie poda terminu wykonania jednostkowego zlecenia lub zaoferuje termin wykonania jednostkowego zlecenia dłuższy niż 20 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia - oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

44114200-4 - Produkty betonowe

44163100-1 - Rury

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

14212200-2 - Kruszywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 818348,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999026,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 818348,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5510007417

7.3.3) Ulica: ul. Batorego 24

7.3.4) Miejscowość: Andrychów

7.3.5) Kod pocztowy: 34-120

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 818348,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.