eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa aluminiowych tabliczek anodowanych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aluminiowych tabliczek anodowanych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Mechaniki Precyzyjnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387136113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Duchnicka 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-796

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomasz.tkacz@imp.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.imp.edu.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-130-000-zl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aluminiowych tabliczek anodowanych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fb35f62-f5d4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224977/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.26.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 337000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tabliczka aluminiowa anodowana samoprzylepna 100,0 x 50,0 x 0,5 mm w kolorze szarym RAL 7011 lub RAL 7012. Narożniki zaokrąglone, r=2 mm. Powierzchnia kleju przystosowana do klejenia na powierzchnie typu: lakierowane farbami proszkowymi, lakierowane farbami akrylowymi, powierzchnie z ABS i polipropylenów, struktury chropowate. Powierzchnia tabliczki anodowana zabezpieczona lakierem bezbarwnym z filtrami UV, przystosowana do nanoszenia tekstu laserem.

Ilość: 100 000 sztuk, dostawa w partiach w zależności od zapotrzebowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30193800-6 - Tabliczki na wiadomości

4.5.5.) Wartość części: 320000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tabliczka aluminiowa anodowana 139,5 x 30,0 x 0,5 mm w kolorze szarym RAL 7011 lub RAL 7012. Narożniki zaokrąglone, mm, bez kleju, 2 otwory o średnicy 3,9 mm. Powierzchnia tabliczki anodowana zabezpieczona lakierem bezbarwnym z filtrami UV, przystosowana do nanoszenia tekstu laserem.

Ilość: 2 500 sztuk, dostawa w partiach w zależności od zapotrzebowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30193800-6 - Tabliczki na wiadomości

4.5.5.) Wartość części: 17000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert niepodlegających odrzuceniu

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert niepodlegających odrzuceniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.