Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00076259/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Rozwoju Wsi w Sielinku w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Rozwoju Wsi w Sielinku
1.3.) Oddział zamawiającego: WSCRW Sielinko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525494257
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Sielinko
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-330
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@wscrw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wscrw.biuletyn.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wscrw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność na rzecz rolnictwa i ludności obszarów wiejskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi cateringowej dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Rozwoju Wsi w Sielinku w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1166c33e-bed6-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026517/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi cateringowej dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Rozwoju Wsi w Sielinku w 2024r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00076259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSCRW.S.332.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi cateringowej dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Rozwoju Wsi w Sielinku w 2024 roku. Przez świadczenie usługi cateringowej Zamawiający rozumie usługę przygotowania, dostarczenia i podawania posiłków.
Usługa cateringowa świadczona będzie przede wszystkim w trakcie wydarzeń organizowanych przez Wielkopolskie Samorządowe Centrum Rozwoju Wsi w Sielinku na terenie całego województwa wielkopolskiego. Usługa winna być świadczona systematycznie, w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego dla określonej liczby uczestników. Szacowana liczba osób, dla których planuje się świadczenie usługi wynosi 4000. Wykonawca wskazuje ryczałtową cenę wykonania usługi cateringowej za jedną osobę. Ostateczna liczba osób uzależniona jest od liczby i charakteru wydarzeń organizowanych przez Zamawiającego i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu.
Najpóźniejszy możliwy termin na przekazanie miejsca i terminu wydarzenia, na którym świadczona ma być usługa, stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawcy należy się wynagrodzenie tylko za taką ilość osób biorących udział w wydarzeniu, które objęte będzie usługą cateringową, jaka zostanie przekazana przez Zamawiającego najpóźniej na 24 godziny przez planowanym terminem wydarzenia.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Best Catering Waykiki Waldemar Zawidzki w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970005805
7.3.3) Ulica: Narutowicza
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.