Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00195704/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
- 2021/BZP 00219791/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W WILAMOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070017693
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 2A
1.5.2.) Miejscowość: Wilamowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-330
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: (033)8457171
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwik@wilamowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zwik.wilamowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e7cccd9-2089-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008097/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa armatury wodno - kanalizacyjnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195704/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWIK/ZP/6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej dla Zamawiającego w okresie trwania zamówienia ( do dnia 31.01.2023r. ) na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego.
Realizacja zamówień będzie się odbywać na podstawie zamówień cząstkowych zgłaszanych Wykonawcy ( Dostawcy ) w sposób pisemny, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Szczegółowy zakres dostaw określa załącznik numer 8 do SWZ ( Wykaz armatury wodociągowej i kanalizacyjnej )
Podane w załączniku numer 8 ( Wykaz armatury wodociągowej i kanalizacyjnej ) ilości są ilościami szacunkowymi ( na podstawie doświadczenia Zamawiającego z lat ubiegłych, oraz uwzględniające potrzeby Zamawiającego w okresie zamówienia ) i zostaną użyte jedynie do wyliczenia wartości szacunkowej zamówienia, która zostanie wzięta do oceny ofert. Powyższe ilości mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Jednakże niezależnie od ewentualnej zmiany powyższych ilości o rzeczywistym wynagrodzeniu za wykonanie zamówienia decydować będą podane ceny jednostkowe netto, które pozostaną niezmienne w trakcie trwania zamówienia.
Zmiana ilości armatury wodociągowej i kanalizacyjnej rzeczywiście zamówionej w ramach zamówienia ( określonej w załączniku numer 8 do SWZ ) nie powoduje powstania u Wykonawcy jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych w stosunku do Zamawiającego.
Ceny jednostkowe podane w załączniku numer 8 ( Wykaz armatury wodociągowej i kanalizacyjnej ) winny zawierać wszystkie składniki kosztów.
Miejscem dostaw będzie magazyn Zamawiającego zlokalizowany w Wilamowicach przy ul. Ks. Franciszka Pieli 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
42131148-5 - Zawory odcinające
42131160-5 - Hydranty
42131390-6 - Osprzęt zaworowy
44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170448,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170448,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170448,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. WODPLAST Mirosław Grzywa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521022935
7.3.3) Ulica: Krakowska 532
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170448,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów wodno-kanalizacyjnych
- Ukształtowanie zielonej przestrzeni publicznej w miejscowości Bogusławice
- "Adaptacja pracowni/warsztatów ZSP/BR" w ramach projektu "Bialscy uczniowie kompetentni, wykwalifikowani, aktywni zawodowo"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją instalacji hydrantowej Ośrodka Kultury i Sztuki "Resursa Obywatelska''
- Kompleksowa modernizacja infrastruktury drogowej - droga powiatowa nr 1598D (Kurzątkowice - Wyszkowice)
- Dostawa materiałów do odwodnień dróg na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. "Budowa kanalizacji deszczowej przy zbiegu ulic Nowogródek, Pana Tadeusza i Cegielnianej w m. Łuków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.