Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00215750/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
- 2023/BZP 00237740/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00243775/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-01
- 2023/BZP 00292919/01 - Wynik z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu wąbrzeskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WĄBRZESKI
1.2.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118773
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wolności 44
1.4.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-200
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.4.7.) Numer telefonu: 56 688 24 51
1.4.8.) Numer faksu: -
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ag@wabrzezno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wabrzezno.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246037
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00215750
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1) zmiana terminu wykonania zamówienia, w następujących przypadkach:
a) okres rozstrzygania postępowania – odwołania;
b) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi: wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych
udokumentowanych przez Wykonawcę, uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych;
c) wystąpią inne przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do
zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron
umowy, w tym zdarzenia, o których mowa w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi
sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2022r. poz. 2705 ze zm.);
2) zmiany osobowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru i kierownika robót, legitymujących się, co najmniej
równoważnymi uprawnieniami wynikających z obowiązujących przepisów prawa;
3) zmiany wynagrodzenia określonego w §3 ust. 1, o ile wzrosną koszty poniesione przez Wykonawcę, w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym – zmianie ulegnie wyłącznie
kwota VAT, w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto;
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na
podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
e) zmiany stawki podatku akcyzowego, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.
4) inne zmiany:
a) zmiana nazwy zadania;
b) zmiana nazwy i adresu Wykonawcy lub Zamawiającego;
c) zmiana rachunku Wykonawcy;
d) w przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego roboty budowlane nie zawierała wskazania części, którą na etapie
realizacji zamówienia zamierza on powierzyć Podwykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. powierzenia części zamówienia
do realizacji przez Podwykonawców;
e) wprowadzenie Podwykonawców w przypadku braku ich wymienienia w ofercie lub zmiana Podwykonawców. Jeżeli
zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w
zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez
dotychczasowego Podwykonawcę.
Po zmianie:
1) zmiana terminu wykonania zamówienia, w następujących przypadkach:
a) okres rozstrzygania postępowania – odwołania;
b) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi: wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych udokumentowanych przez Wykonawcę, uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych;
c) wystąpią inne przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy, w tym zdarzenia, o których mowa w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2022r. poz. 2705 ze zm.);
2) zmiany osobowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru i kierownika robót, legitymujących się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami wynikających z obowiązujących przepisów prawa;
3) zmiany wynagrodzenia określonego w §3 ust. 1, o ile wzrosną koszty poniesione przez Wykonawcę, w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym – zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT, w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto;
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
e) zmiany stawki podatku akcyzowego, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.
4) inne zmiany:
a) zmiana nazwy zadania;
b) zmiana nazwy i adresu Wykonawcy lub Zamawiającego;
c) zmiana rachunku Wykonawcy;
d) w przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego roboty budowlane nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć Podwykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. powierzenia części zamówienia do realizacji przez Podwykonawców;
e) wprowadzenie Podwykonawców w przypadku braku ich wymienienia w ofercie lub zmiana Podwykonawców. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego Podwykonawcę.
Pozostałe warunki zmiany umowy, określone zostały w §14 ust. 3 załącznika nr 5 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie - trzecie postępowanie
- Dostawa paliw płynnych
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych na rok 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.