Og³oszenie z dnia 2021-10-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00291389/01 - Wynik z dnia 2021-11-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa sieci kanalizacyjnej przy ulicy Dzia³kowej w Szudzia³owie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Szudzia³owo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659645
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szudzia³owo
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-113
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857221404
1.5.8.) Numer faksu: 857221441
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szudzialowo-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szudzialowo-gmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa sieci kanalizacyjnej przy ulicy Dzia³kowej w Szudzia³owie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4e7690aa-3641-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00246037
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001525/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Przebudowa sieci kanalizacyjnej przy ul. Dzia³kowej w Szudzia³owie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.ug.szudzialowo.wrotapodlasia.pl https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sekretariat@szudzialowo-gmina.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Sposób sporz±dzenia dokumentów
elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz
rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja Administratora – zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, RODO) Informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wójt Gminy Szudzia³owo (Urz±d Gminy w Szudzia³owie, ul. Bankowa 1, 16-113 Szudzia³owo, tel. +48 (85) 722 14 04, e mail:sekretariat@szudzialowo-gmina.pl, ttp://bip.ug.szudzialowo.wrotapodlasia.pl/).
2. Administrator, zgodnie z art. 37 ust. 1 lit. a) RODO, powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿ecie siê Pañstwo kontaktowaæ pod adresem poczty elektronicznej: inspektor.ochronydanych@szudzialowo-gmina.pl.
3. Celem przetwarzania Pañstwa danych osobowych przez Gminê Szudzia³owo jest realizacja zadañ publicznych o charakterze gminnym, niezastrze¿onych ustawami na rzecz organów administracji rz±dowej. Oznacza to, ¿e Pañstwa dane osobowe s± przetwarzane w celu realizacji zadañ wynikaj±cych z przepisów prawa, w szczególno¶ci na podstawie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o
samorz±dzie gminnym oraz szeregu ustaw nak³adaj±cych na Gminê Szudzia³owo obowi±zki i zadania, których realizacja wymaga przetwarzania Pañstwa danych osobowych. W szczególnych sytuacjach, gdy przetwarzanie Pañstwa danych nie bêdzie wynika³o z przepisów prawa zostaniecie Pañstwo
poproszeni o wyra¿enie dobrowolnej zgody na przetwarzanie dotycz±cych Pañstwa danych osobowych. Niezale¿nie od podstawy prawnej przetwarzania dotycz±cych Pañstwa danych osobowych Administrator gwarantuje, ¿e Pañstwa dane s± przetwarzane w minimalnym zakresie umo¿liwiaj±cym realizacjê ¶ci¶le okre¶lonego celu.
4. Pañstwa dane osobowe, w ¶ci¶le okre¶lonych sytuacjach, na podstawie przepisów prawa lub podpisanych umów powierzenia do przetwarzania i z zachowaniem wysokich standardów bezpieczeñstwa, mog± zostaæ ujawniane osobom upowa¿nionym przez Administratora, podmiotom upowa¿nionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom prowadz±cym dzia³alno¶æ bankow±,
operatorowi pocztowemu lub kurierowi oraz podmiotom realizuj±cym archiwizacjê, obs³ugê informatyczn± i teleinformatyczn±. Ponadto w zakresie stanowi±cym informacjê publiczn± dane bêd± ujawniane ka¿demu zainteresowanemu tak± informacj± lub publikowane w BIP Urzêdu.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celu dla jakiego zosta³y zebrane. Kryteria ustalenia tego okresu wynikaj± g³ownie z przepisów prawa dotycz±cych archiwizacji, przepisów merytorycznych lub Kodeksu postêpowania administracyjnego.
6. Przys³uguje Pañstwu, w zale¿no¶ci od charakteru przetwarzania, prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych oraz prawo ¿±dania ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, a tak¿e prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Dodatkowo w przypadku, gdy podstaw± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest Pañstwa dobrowolna zgoda, przys³uguje Pañstwu prawo do cofniêcia wyra¿onej zgody w dowolnym momencie.
7. Podanie przez Pañstwa danych osobowych, w zale¿no¶ci od ¶ci¶le okre¶lonego celu przetwarzania, mo¿e byæ wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy.
8. Pañstwa dane osobowe nie bêd± wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce: podstaw prawnych i celu przetwarzania Pañstwa danych osobowych, odbiorcach danych, okresu ich przechowywania, przys³uguj±cych Pañstwu praw, ewentualnym obowi±zku lub dobrowolno¶ci ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, bêdziecie Pañstwo informowani przez komórkê merytoryczn± Urzêdu Gminy w Szudzia³owie
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.13.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 142915,15 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa sieci kanalizacyjnej przy ulicy Dzia³kowej w Szudzia³owie".
Kody CPV: 45111200-0, 45232400-6, 45232400-9,
3.2 Przedmiotem zamówienia jest czê¶ciowa przebudowa istniej±cej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± dla czê¶ci miejscowo¶ci Szudzia³owo. Zakres planowanej inwestycji obejmuje w szczególno¶ci:
- przebudowê istniej±cej sieci kanalizacyjnej odprowadzaj±cej ¶cieki z budynków
wielorodzinnych Ø 200 PVC o d³ugo¶ci 22,5 mb – studzienki kanalizacyjne 10 i 11 celem usprawnienia przep³ywu ¶cieków bytowo-gospodarczych;
- odciek miêdzy budynkami 7F i 7B zostanie wy³±czony z eksploatacji zgodnie z czê¶ci± rysunkow±;
- budowê sieci kanalizacyjnej w czê¶ci ulicy uwzglêdniaj±c w przysz³o¶ci mo¿liwo¶æ przy³±czenia do sieci kanalizacyjnej dzia³ek nr: 266/3;262; 26;268;269;270;271;272. Projektowana d³ugo¶æ sieci Ø 200 PVC -225 mb.
3.3 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera siê w za³±czniku nr 3 do SWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – w zakresie przewidzianym do realizacji w ramach niniejszego zadania.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie oferta, która przedstawi
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: Cena - 60%, D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia - 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.6.2 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ w sposób nale¿yty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej: jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie lub
rozbudowie (w rozumieniu Prawa Budowlanego) sieci kanalizacyjnej sanitarnej o d³ugo¶ci sieci min. 0,4 km.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie
ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane
nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; -
za³±cznik nr 6 do SWZ.
8.8 Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt. 8.7.1), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
12.1 Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 1 000,00 z³ (tysi±c z³otych).12.2 Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
1) pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spó³dzielczy Sokó³ka 14 8093 0000 0020 0107 2000 0030;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
12.3 Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego w pkt. 12.2.1) SWZ, najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.4 Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
12.5 Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert;
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz znak przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Szudzia³owo, ul. Bankowa 1, 16-113 Szudzia³owo
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
12.6 Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ustawy Pzp.
12.7 Zamawiaj±cy zwróci wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca siê, aby porêczenie lub gwarancja wskazywa³y adres mailowy na jaki Zamawiaj±cy winien sk³adaæ o¶wiadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.
12.8 Zamawiaj±cy zatrzyma wadium w sytuacji wyst±pienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o
którym mowa w pkt 8.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak
podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w
zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
5. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych zamówienia.
6. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.2. Katalog zmian umowy w zakresie terminu przewidzianego na zakoñczenie robót:
a) wyst±pienia si³y wy¿szej, czyli: wojna, atak terrorystyczny, stan klêski ¿ywio³owej, epidemia, zamieszki, strajki, po¿ar, trzêsienie ziemi, pioruny, powodzie, wybuchy i tym podobne zdarzenia, na które Strony nie maj± wp³ywu, lecz które istotnie utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± ca³kowicie lub czê¶ciowo realizacjê zadania, zmieniaj± w sposób istotny warunki jego realizacji i których nie da siê unikn±æ, nawet przy zastosowaniu maksymalnej staranno¶ci. Uwa¿a siê, ¿e ¿adna ze Stron nie odpowiada za zw³okê i nie narusza postanowieñ umowy z tytu³u niewykonania swoich zobowi±zañ, je¿eli wykonywanie tych zobowi±zañ uniemo¿liwiaj± okoliczno¶ci si³y wy¿szej, które powsta³y po dacie powiadomienia o wygraniu przetargu lub po dacie, od której umowa obowi±zuje.
b) zjawiska pogodowe uniemo¿liwiaj±ce monta¿ instalacji, w tym w szczególno¶ci: d³ugotrwa³e ci±g³e opady deszczu, opady ¶niegu, temperatura poni¿ej 0oC powoduj±ca oblodzenie i utrzymuj±ce siê o¶nie¿enie miejsc monta¿u instalacji, temperatura poni¿ej -5oC w miejscu monta¿u instalacji.
Zmiana umowy w zakresie terminu jest dopuszczalna stosownie do okresu trwania przeszkody.
3. Pozosta³e rodzaje zmian spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiaj±cy realizuje przedmiot umowy na inne spe³niaj±ce warunki okre¶lone w SWZ;
b) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ;
c) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT: w przypadku zmiany stawek VAT w takim zakresie, i¿ zmiana bêdzie dotyczy³a ¶wiadczeñ bêd±cych przedmiotem Umowy, zostanie zastosowana aktualna stawka VAT. Stawki i ceny netto pozostaj± bez zmian;
d) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci Przedmiotu Umowy;
e) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu;
f) zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji umowy;
g) zmiana zasad p³atno¶ci. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku zmian w zakresie rozliczania podatku VAT na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i us³ug (Dz. U. z 2020 r., poz. 106 z pó¼niejszymi zmianami) lub w przypadku wi±¿±cego stanowiska organów skarbowych, dotycz±cego odmiennego ni¿ w niniejszej umowie rozliczania podatku
VAT – Strony dokonaj± zmiany umowy w ramach której Wykonawca zobowi±¿e siê do wystawiania faktur zgodnie z aktualnymi regu³ami dotycz±cymi obci±¿enia VAT.
4.Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest mo¿liwa w przypadkach wskazanych wy¿ej, na zasadach okre¶lonych w warunkach umowy.
5.Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
6.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ust. 1 PZP:
a) zmiany danych teleadresowych, z zastrze¿eniem rygoru, o którym mowa w § 24 ust. 3 Umowy;
b) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
c) zmiana harmonogramu rzeczowo – finansowego, która nie wp³ynie na koñcowy termin wykonania umowy.
7.Strony zawiadamiaj± kontrahentów o ww. zmianach w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
8.Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powy¿ej katalog zmian umowy zobowi±zana jest do sporz±dzenia i uzasadnienia wniosku o tak± zmianê.
Wszelkie zmiany umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
9.Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w postaci aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zamawiaj±cy przewidzia³ katalog zmian umowy, na które mog± powo³ywaæ siê strony niniejszej umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnej na miniPortalu i udostêpnionego równie¿ na ePUAP. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-09
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. S³owackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.