Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00088387/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków komunikacyjnych miejscowości popegeerowskich poprzez modernizację drogi powiatowej nr 1543 O w miejscowości Skoroszyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nyski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nysie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774085065
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.spnysa.nv.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa warunków komunikacyjnych miejscowości popegeerowskich poprzez modernizację drogi powiatowej nr 1543 O w miejscowości Skoroszyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-225cd5ac-c1b3-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012186/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Poprawa warunków komunikacyjnych miejscowości popegeerowskich poprzez modernizacje drogi powiatowej nr 1543 O w miejscowości Skoroszyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088387
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.3.2024.RM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4308943,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Poprawa warunków komunikacyjnych miejscowości popegeerowskich poprzez modernizację drogi powiatowej Nr 1543 O” ul. Powstańców Śląskich w Skoroszycach na długości 0,504 km.
Kategoria drogi KR 3.
Klasa techniczna drogi powiatowej Z.
Zakres przedmiotowy zamówienia:
1) jezdnia, o nawierzchni bitumicznej 2 778,34 m2,
2) chodnik, o nawierzchni z kostki betonowej 951,44 m2,
3) zjazdy, o nawierzchni z kostki betonowej 317,07 m2,
4) zatoka postojowa, o nawierzchni z kostki granitowej 76,04 m2,
5) pobocza, o nawierzchni tłuczniowej 332,89 m2,
6) teren zielony 923,87 m2
Zakres zamierzenia budowlanego:
Roboty drogowe, obejmujące:
- rozbudowę i przebudowę jezdni,
- rozbudowę i przebudowę chodników,
- budowę i przebudowę zjazdów,
- budowę zatoki postojowej,
- budowę i przebudowę przepustów drogowych oraz przepustów pod zjazdami,
- przebudowę poboczy drogi,
- realizację elementów oznakowania drogowego i bezpieczeństwa ruchu,
Roboty sanitarne, obejmujące:
- budowę sieci kanalizacji deszczowej,
- budowę przyłączy wpustów ulicznych,
- przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej,
- przebudowę infrastruktury technicznej kolidującej z projektowanym zagospodarowaniem drogi,
Roboty elektryczne, obejmujące:
- budowę i przebudowę oświetlenia drogowego,
- przebudowę urządzeń elektroenergetycznych, kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem drogi,
Roboty teletechniczne, obejmujące:
- budowę kanału technologicznego,
- przebudowę sieci i urządzeń teletechnicznych, kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem drogi,
Roboty rozbiórkowe, obejmujące:
- rozbiórkę nawierzchni dróg, placów, chodników, zjazdów oraz przepustów,
Roboty uzupełniające, obejmujące:
- wycinkę drzew i krzewów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem drogi.
Szczegółowy zakres robót zawiera:
1) przedmiar robót,
2) dokumentacja projektowa,
3) STWiOR,
UWAGA !!!!
Zamawiający informuje, iż termin gwarancji jakości obowiązuje dla całego zakresu robót w tym dla wykonanego oznakowania poziomego. Wszelkie usterki stwierdzone na w/w zadaniu w ramach trwania gwarancji będą usuwane przez Wykonawcę w ramach gwarancji i na jego koszt.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:
1) Zachowania przepisów BHP,
2) Obsługę geodezyjną należy ująć w kosztach wykonania robót.
W zakresie Wykonawcy jest wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (w 4-ch egz.) zgodnie z art. 57 ustawy Prawo budowlane. Inwentaryzację należy wykonać wraz z zestawieniem podstawowych robót,
3) Wykonawca we własnym zakresie opracuje projekt czasowej organizacji ruchu i uzyska jego zatwierdzenie przez właściwy organ.
Zamawiający przekaże projekt stałej organizacji ruchu, a Wykonawca dokona jego zgłoszenia odpowiednim organom po zakończeniu robót.
4) Roboty na w/w zadaniu realizowane - na podstawie decyzji nr 5/21 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
5) Wykonawca opracuje harmonogram finansowo - rzeczowy robót,
6) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie w/w robót odpowiada za ich składowanie oraz
w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.),
7) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny,
8) Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych
w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem,
9) Koszty utylizacji ziemi i gruzu na składowisku odpadów należy udokumentować poprzez przedłożenie inspektorowi nadzoru lub przedstawicielowi Zamawiającego kopii faktur lub innych dokumentów (oryginały do wglądu).
W przypadku braku udokumentowania utylizacji ziemi i gruzu z wykopu Wykonawca otrzyma zapłatę za wywóz ziemi
i gruzu na odległość do 1,0 km bez kosztów utylizacji.
10) Wykonawca zastosuje wszelkie możliwe środki finansowe tak, aby w toku realizacji przedmiotu umowy nie stwarzać utrudnień dla użytkownika infrastruktury technicznej, obiektów oraz utrudnień w dostępie do drogi publicznej,
z uwzględnieniem czasowych utrudnień wynikających z technologii robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4579193,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6221343,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4579193,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADAMIETZ Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561836633
7.3.3) Ulica: Braci Prankel 1
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Opolskie
7.3.5) Kod pocztowy: 47-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża drogowa -PD TRAKT, branża sanitarna - podwykonawca nieznany, branża elektryczna - podwykonawca nieznany, branża teletechnicza - podwykonawca nieznany,
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4579193,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.