Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00149358/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00170589/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT DRÓG W KNW PRZY UL. SIKORSKIEGO W BRANIEWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT DRÓG W KNW PRZY UL. SIKORSKIEGO W BRANIEWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eff01ea0-c885-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127407/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 REMONT DRÓG W KNW PRZY UL. SIKORSKIEGO W BRANIEWIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149358
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6544715,45 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4121395,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: Remont dróg w KNW przy ul. Sikorskiego w Braniewie.
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni kamiennych, betonowych i gruntowych znajdujących się na terenie kompleksu. Prace budowlane polegać będą na usunięciu starych nawierzchni wraz z podbudową i ułożenie nowych. Nawierzchnia kamienna zostanie wykonana z kamienia pochodzącego z rozbiórki, oraz nowego surowo łupanego. Nawierzchnia betonowa wykonana zostanie jako nowa, natomiast do wykonania nawierzchni z płyt drogowych użyte zostaną płyty zarówno nowe jak i z rozbiórki. Kształt i położenie terenów zielonych nie zostają zmienione. Istniejące krawężniki kamienne i chodniki zostaną uregulowane na nowo, a wszystkie obrzeża betonowe zostaną wymienione na nowe krawężniki kamienne. W celu skutecznego odprowadzenia wód opadowych do wykonawcy należy właściwe ukształtowanie spadków wszystkich nawierzchni w kierunku istniejących kratek ściekowych. Całkowitej regulacji podlegać będą kratki ściekowe instalacji deszczowej i studnie rewizyjne. Miejsce i zakres prac uwidoczniony jest na poszczególnych rysunkach poglądowych i szczegółach konstrukcyjnych. Numeracja rysunków odpowiada numerowi w przedmiarze robót.
Zakres głównych robót remontowych obejmuje wykonanie:
- Rozebranie krawężników i obrzeży
- Rozebranie nawierzchni betonowej i bitumicznej
- Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej 9/11 i kamienia 13/17
- Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nowych nawierzchni
- Wykonanie warstwy odsączającej w korytach gr 10 cm pod nawierzchnię z kamienia 9/11, 13/17 i 15/17, betonową, bitumiczną z płyt drogowych i kostki betonowej
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego C90/3 w dwóch warstwach po 20cm pod nawierzchnie z betonu i kamienia.
- Wykonanie podbudowy z betonu C8/10 gr 20cm pod nawierzchnie z betonu C35/45
- Wykonanie warstwy poślizgowej z geowłókniny 450 – 550g/m2 – 2mm
- Ułożenie nowej nawierzchni z betonu nawierzchniowego C35/45 gr 25 cm
- Ułożenie nowej nawierzchni z betonu C37/40 gr 20 cm
- Ułożenie nowej nawierzchni z kostki kamiennej szarej i rudawej surowo łupanej 15/17
- Ułożenie nowej nawierzchni z kostki kamiennej 9/11
- Ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej gr 10 cm
- Ułożenie nowej nawierzchni z płyt drogowych nowych i z rozbiórki
- Ręczne plantowanie i obsianie gruntu roślinnego
Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia dlatego też, proponuje się dokonania wizji terenu obejmującego przedmiot zamówienia oraz uzyskać wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4839126,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6890109,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4839126,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Pelcer - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FAST-BRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5811952547
7.3.3) Ulica: Straszewo 111
7.3.4) Miejscowość: Ryjewo
7.3.5) Kod pocztowy: 82-420
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie nawierzchni betonowych i bitumicznych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mariusz Pelcer - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FAST - BRUK
jakie przetargi wygrała firma
Mariusz Pelcer - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FAST - BRUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4839126,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
do 175 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie dokumentacji projektowej inwestycji pod nazwą: "Rozbudowa ul. Wschodniej w Elblągu"
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Zorganizowanie i przeprowadzenie części integracyjno-artystycznej w ramach Pikniku dla Rodzin," - projekt "Moc rodziny" współfinansowany przez Unię Europejską
- ZP/7/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupełnienie vol 4
- ZP/8/2025 - Dostawa odczynników do wykonywania badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu oraz z systemem manualnym stanowiącym back-up
- ZP/8/2025- Dostawy odczynników do wykonywania badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu oraz z systemem manualnym back up
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pobocza z kostki kamiennej przy drodze powiatowej 2295D Włodzice Wielkie-Włodzice Małe , gmina Lwówek Śląski
- Wykonanie pobocza z kostki kamiennej przy drodze powiatowej nr 2510D w miejscowości Pilchowice gmina Wleń
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 893 Hoczew - Baligród - Cisna od km 36+173,74 do km 36+456,95 wraz z zabezpieczeniem osuwiska od km 36+200 do km 36+434 w m. Cisna
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 116402E w m. Zaborów Pierwszy, Zaborów Drugi, Łazisko, gmina Tomaszów Mazowiecki
- Remont (modernizacja) dróg dojazdowych do pól na terenie gminy Miechów
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.