Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00195292/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z jego instalacją oraz wsparcia technicznego dla Dell EMC Unity 300 dla MPO Sp. z o.o.(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350641392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowohucka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-580
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 64 62 202
1.5.8.) Numer faksu: 12 64 62 350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wolnik@mpo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpo.krakow.pl/pl/main
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpo krakow.logintrade.net.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z jego instalacją oraz wsparcia technicznego dla Dell EMC Unity 300 dla MPO Sp. z o.o.(...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95d58d5e-e415-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195292
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ/PF/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 295000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna nazwa postępowania:„Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z jego instalacją oraz wsparcia technicznego dla Dell EMC Unity 300 dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Krakowie z podziałem na dwie części”
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z instalacją oraz wsparcia technicznego dla Dell EMC Unity 300 z podziałem na dwie części i w szczególności obejmuje:
Część 1
1. komputer osobisty (typ 1) – 5 szt;
2. komputer osobisty (typ 2) – 3 szt;
3. stację roboczą (typ 1) – 1 szt.
4. komputer przenośny (typ 1) – 12 szt;
5. komputer przenośny (typ 2) – 1 szt;
6. komputer przenośny (typ 3) – 1 szt;
7. monitor LCD (typ 1) – 15 szt;
8. monitor LCD (typ 2) – 5 szt;
9. oprogramowanie – zgodnie z pkt 2.9 zał. nr 1a) do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera zał. nr 1a) do SWZ.
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o., ul. Nowohucka 1, 31 - 580 Kraków.
Gwarancja jakości:
Zamawiający żąda, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia dla części 1 gwarancję jakości, na okres:
• komputer osobisty (typ 1) – min. 5 lat
• komputer osobisty (typ 2) – min. 5 lat
• stację roboczą (typ 1) – min. 5 lat
• komputer przenośny (typ 1) – min. 5 lat
• komputer przenośny (typ 2) – min. 5 lat
• komputer przenośny (typ 3) – min. 5 lat
• monitor LCD (typ 1) – min. 5 lat
• monitor LCD (typ 2) – min. 5 lat
(licząc od daty podpisania protokołów odbioru) dla sprzętu komputerowego będącego przedmiotem zamówienia na zasadach określonych w zał. nr 1a) do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30214000-2 - Stacje robocze
30231300-0 - Monitory ekranowe
48620000-0 - Systemy operacyjne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 216100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna nazwa postępowania:„Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z jego instalacją oraz wsparcia technicznego dla Dell EMC Unity 300 dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Krakowie z podziałem na dwie części”
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z instalacją oraz wsparcia technicznego dla Dell EMC Unity 300 z podziałem na dwie części i w szczególności obejmuje:
Część 2:
1. wsparcie techniczne dla Dell EMC Unity 300 – zgodnie z pkt 2.1 zał. nr 1b) do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera zał. nr 1b) do SWZ.
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o., ul. Nowohucka 1, 31 - 580 Kraków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych
4.5.5.) Wartość części: 78900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263372,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263372,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263372,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Systemów Komputerowych ZSK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350932103
7.3.3) Ulica: Józefa Babińskiego 62a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-393
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZSK - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZSK - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263372,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92762,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92762,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92762,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Systemów Komputerowych ZSK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350932103
7.3.3) Ulica: Józefa Babińskiego 62a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-393
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZSK - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZSK - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92762,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów do Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.