eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łężyce(11) Przebudowa i rozbudowa zewnętrznej kanalizacji wraz z remontem i odtworzeniem nawierzchni z kostki brukowej betonowej na terenie Eko Doliny Sp. z o.o. w Łężycach



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
(11) Przebudowa i rozbudowa zewnętrznej kanalizacji wraz z remontem i odtworzeniem nawierzchni z kostki brukowej betonowej na terenie Eko Doliny Sp. z o.o. w Łężycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99

1.5.2.) Miejscowość: Łężyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 672 50 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 58 672 74 74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(11) Przebudowa i rozbudowa zewnętrznej kanalizacji wraz z remontem i odtworzeniem nawierzchni z kostki brukowej betonowej na terenie Eko Doliny Sp. z o.o. w Łężycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e8c292c-cfa8-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246165

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149318/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP-P/11/2022/kanalizacja

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe przedsięwzięcie będzie polegało na przebudowie i rozbudowie zewnętrznej kanalizacji wraz z remontem i odtworzeniem nawierzchni z kostki brukowej betonowej na terenie Eko Doliny Sp. z o.o. w Łężycach. W ramach przedmiotowego przedsięwzięcia, Wykonawca wykona roboty budowlane, obejmujące w szczególności:
1) włączenie 2 wpustów obsługujących plac przy boksach do magazynowania odpadów do kanalizacji technologicznej,
2) montaż studni retencyjnej na odcieki w ciągu kanalizacji technologicznej obsługującej budynek sortowni,
3) przebudowę odcinków kanalizacji deszczowej kolidujących z projektowaną kanalizacją technologiczną,
4) odtworzenie nawierzchni po ww. robotach sieciowych,
5) remont nawierzchni na 2 placach przy boksach do magazynowania odpadów.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w:
1) Projekcie zagospodarowania terenu przebudowy i rozbudowy zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej autorstwa mgr inż. Bożeny Korczak z dnia 11.02.2022r. (zał. 1A do SWZ)
2) projekcie wykonawczym remontu i odtworzenia nawierzchni po robotach sieciowych autorstwa mgr inż. Lucjana Sielenko z dnia 11.02.2022r. (zał. 1A do SWZ)
3) projekcie wykonawczym przebudowy i rozbudowy zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej autorstwa mgr inż. Bożeny Korczak z dnia 11.02.2022r. (zał. 1A do SWZ)
4) decyzji nr AB.6740.3.54.2022.15 wydaną przez Starostę Powiatu Wejherowskiego dnia 2022.04.12 udzielającą pozwolenia na przebudowę i rozbudowę zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w rejonie sortowni i boksów do magazynowania odpadów na terenie zakładu EKO DOLINA na działkach nr 7/95, 7/60, obręb Łężyce, gm. Wejherowo, (zał. 1D do SWZ)
5) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) (zał. 1B do SWZ),
6) Niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia,

Zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej sygn. akt KIO/UZP 1400/08 „Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry”.

Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego.

Uwaga!
Przedmiary robót mają jedynie charakter poglądowy, ułatwiający wykonawcy obliczenie ceny za wykonanie zamówienia. Przedmiaru nie trzeba dołączać do oferty. Za wykonanie zamówienia zamawiający rozliczy się z wykonawcą ryczałtem.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet realizacji zamówienia.

Wykonawca będzie legitymował się zawartymi i obowiązującymi umowami/ą ubezpieczenia na cały okres trwania umowy, na kwotę 650.000,00 zł (sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), dla następujących wypadków, które były spowodowane zagrożeniami stanowiącymi ryzyko Wykonawcy:
a. szkody w robotach, urządzeniach i materiałach;
b. szkody w sprzęcie;
c. szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego (oprócz robót,) powstałe w związku z wykonywaniem umowy;
d. nieszczęśliwe wypadki;
e. szkody osób trzecich.

UWAGA:
W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232450-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy upustów

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544575,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 657436,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544575,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydro-MAG Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892031974

7.3.3) Ulica: Garcz ul. Kartuska 46,

7.3.4) Miejscowość: Chmielno

7.3.5) Kod pocztowy: 83-333

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544575,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.