Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00066728/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawy materiałów budowlanych, farb, rozpuszczalników i materiałów malarskich”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280603684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-073
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22wog.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/q-zamowienia-publiczne/-1032798j-platforma-zakupowa/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/22wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawy materiałów budowlanych, farb, rozpuszczalników i materiałów malarskich”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9beb7526-baaa-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026082/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa materiałów budowlanych, farb
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00066728
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: 22 WOG-ZP.2712.2.2024/T/7/2600/D/PMN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83464,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów budowlanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
3. Przedmiotem umowy musi być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta, umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów.
4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem oraz rozładunkiem przedmiotu umowy do magazynu Zamawiającego we wskazane miejsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221200-7 - Drzwi
4.5.5.) Wartość części: 45119,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy farb, rozpuszczalników i materiałów malarskich, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
3. Przedmiotem umowy musi być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta, umożliwiający jego identyfikację (rodzaj, ilość) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów.
4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem oraz rozładunkiem przedmiotu umowy do magazynu Zamawiającego we wskazane miejsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44832200-3 - Rozcieńczalniki
4.5.5.) Wartość części: 38344,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52626,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66682,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52626,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6721006438
7.3.3) Ulica: Szczecinecka 12
7.3.4) Miejscowość: Połczyn –Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 78-320
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52626,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41104,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41104,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41104,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „METALZBYT - HURT” SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5471598442
7.3.3) Ulica: Usługowa nr 4
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41104,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) zamówienie podstawowe - do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
2) dostawa „opcji” będzie odbywać się po zrealizowaniu zamówienia podstawowego sukcesywnie, maksymalnie 3 razy w miesiącu, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Wykonawcę l zlecenia zamówienia od Zamawiającego, określającego rodzaj i ilość asortymentu.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań do celów sanitarno-epidemiologicznych studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Usługi ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Przebudowa elewacji oraz wejścia głównego budynku administracyjnego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego wraz z remontem schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych.
- Sukcesywne dostawy zestawów diagnostycznych i odczynników do immunologii i biologii molekularnej dla WSSE w Olsztynie w 2025 roku.
- Wykonanie dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Słonecznej 50A na potrzeby Wydziału Nauk Technicznych"
- Dostawa fartuchów medycznych z haftem na potrzeby Wydziału Lekarskiego UWM w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów budowlanych do 16. batalionu remontu lotnisk w Jarocinie oraz farb, rozpuszczalników, akcesoriów do 33 Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu"
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych I
- Dostawa materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych
- Budowa sauny fińskiej zewnętrznej wraz z dostawą i montażem balii ogrodowej na działce położonej przy ul. Sportowej 11 w Kępnie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
- spoiwo mineralno cementowe.
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.