Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00199605/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
- 2023/BZP 00237865/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00252944/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-09
- 2023/BZP 00278428/01 - Wynik z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ścieżka rowerowa Szewno – Świekatowo. Pieszo – jezdnia w miejscowości Stążki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świekatowo
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351073
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Dworcowa 3
1.4.2.) Miejscowość: Świekatowo
1.4.3.) Kod pocztowy: 86-182
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wamka@swiekatowo.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiekatowo.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246211
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00199605
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych polegających na wybudowaniu pieszo-jezdni w miejscowości Stążki – Etap I ( o długości ok. 540 m, nawierzchnia jezdni z kostki betonowej ) oraz zaprojektowanie ciągów pieszo – rowerowych do wykonania w czterech etapach tj.:
Etap I – ul. Wojska Polskiego w Świekatowie
Etap II – od ul. Wojska Polskiego do przejazdu kolejowego w Świekatowie
Etap III – od przejazdu kolejowego do ronda w Świekatowie
Etap IV – od ronda w Świekatowie do m. Szewno
Zakres robót do wykonania ( realizacja ) :
Zadanie Nr 1 : Budowa pieszo – jezdni w miejscowości Stążki – Etap I ( wg dokumentacji projektowej )
Zadanie Nr 2 : Zaprojektowanie i budowa ścieżki rowerowej od ronda w Świekatowie do miejscowości Szewno.
Zakres prac projektowych ( projektowanie ) :
Zadanie Nr 3 : Zaprojektowanie ścieżek rowerowych obejmujących etapy I, II, III.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych polegających na wybudowaniu pieszo-jezdni w miejscowości Stążki – Etap I ( o długości ok. 540 m, nawierzchnia jezdni z kostki betonowej ), budowa ścieżki rowerowej od ronda w Szewnie do miejscowości Szewno oraz zaprojektowanie ciągów pieszo – rowerowych do wykonania w czterech etapach tj.:
Etap I – ul. Wojska Polskiego w Świekatowie
Etap II – od ul. Wojska Polskiego do przejazdu kolejowego w Świekatowie
Etap III – od przejazdu kolejowego do ronda w Świekatowie
Etap IV – od ronda w Szewnie do m. Szewno
Przedmiot zamówienia obejmujący wykonanie robót budowlanych podzielony jest na dwa zadania :
Zadanie Nr 1 : Budowa pieszo – jezdni w miejscowości Stążki – Etap I ( wg dokumentacji projektowej )
Zadanie Nr 2 : Zaprojektowanie i budowa ścieżki rowerowej od ronda w Szewnie do miejscowości Szewno.
Przedmiot umowy obejmujący wykonanie dokumentacji projektowej stanowi
Zadanie Nr 3 : Zaprojektowanie ścieżek rowerowych obejmujących etapy I, II, III.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 1) Przed zmianą:
90
Po zmianie:
60,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2) Przed zmianą:
10
Po zmianie:
40,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
12
Po zmianie:
13
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.900.000,00 zł.
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 oraz poprzez złożenie informacji z banku – na zasadzie spełnia/nie spełnia.
1) zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej :
dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi lub placu manewrowego lub parkingu o nawierzchni jezdni z kostki betonowej lub kamiennej o wartości łącznej co najmniej 1.000.000 zł brutto,
jedną dokumentację projektową ( projekt architektoniczno - budowlany, projekt wykonawczy ) dla budowy lub przebudowy drogi lub placu manewrowego lub parkingu o nawierzchni jezdni z kostki betonowej lub kamiennej o wartości inwestycji co najmniej 900.000 zł brutto,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ oraz poprzez złożenie wykazu wykonanych robót i prac projektowych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie – na zasadzie spełnia/nie spełnia.
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz min. 5 letnie doświadczenie ( licząc od daty wydania uprawnień) w kierowaniu budową/przebudową dróg, placów manewrowych lub parkingów o nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej lub z kostki kamiennej, o wartości budowy nie mniejszej niż 900.000,00 zł brutto,
kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz min. 5 letnie doświadczenie ( licząc od daty wydania uprawnień),
dwoma projektantami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz min. 5 letnie doświadczenie ( licząc od daty wydania uprawnień) w projektowaniu budowy lub przebudowy drogi lub placu manewrowego lub parkingu o nawierzchni jezdni z kostki kamiennej lub betonowej o wartości inwestycji nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto,
jednym projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz min. 5 letnie doświadczenie ( licząc od daty wydania uprawnień) w projektowaniu oświetlenia drogowego,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ oraz poprzez złożenie wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia – na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 950.000,00 zł.
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 oraz poprzez złożenie informacji z banku – na zasadzie spełnia/nie spełnia.
1) zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej :
dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi lub ścieżki rowerowej lub placu manewrowego lub parkingu o nawierzchni jezdni z kostki betonowej lub kamiennej o wartości łącznej co najmniej 1.000.000 zł brutto,
jedną dokumentację projektową ( projekt architektoniczno - budowlany, projekt wykonawczy ) dla budowy lub przebudowy drogi lub ścieżki rowerowej lub placu manewrowego lub parkingu o nawierzchni jezdni z kostki betonowej lub kamiennej o wartości inwestycji co najmniej 900.000 zł brutto,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ oraz poprzez złożenie wykazu wykonanych robót i prac projektowych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie – na zasadzie spełnia/nie spełnia.
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz min. 5 letnie doświadczenie ( licząc od daty wydania uprawnień) w kierowaniu budową/przebudową dróg lub ścieżek rowerowych lub placów manewrowych lub parkingów o nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej lub z kostki kamiennej, o wartości budowy nie mniejszej niż 900.000,00 zł brutto,
kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz min. 5 letnie doświadczenie ( licząc od daty wydania uprawnień),
dwoma projektantami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz min. 5 letnie doświadczenie ( licząc od daty wydania uprawnień) w projektowaniu budowy lub przebudowy drogi lub ścieżki rowerowej lub placu manewrowego lub parkingu o nawierzchni jezdni z kostki kamiennej lub betonowej o wartości inwestycji nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto,
jednym projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz min. 5 letnie doświadczenie ( licząc od daty wydania uprawnień) w projektowaniu oświetlenia drogowego,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ oraz poprzez złożenie wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia – na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych)
z dopiskiem:
Ścieżka rowerowa Szewno – Świekatowo. Pieszo – jezdnia w miejscowości Stążki.
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 11.07.2023 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank : Bank Spółdzielczy Świecie
Nr rachunku : 73 8168 0007 0000 1182 2000 0007
5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi Gmina Brzuze,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.
Po zmianie:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych)
z dopiskiem:
Ścieżka rowerowa Szewno – Świekatowo. Pieszo – jezdnia w miejscowości Stążki.
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 13.07.2023 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank : Bank Spółdzielczy Świecie
Nr rachunku : 73 8168 0007 0000 1182 2000 0007
5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi Gmina Brzuze,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
1) Zamawiający udzieli dla wykonawcy zaliczki w wysokości 2% wynagrodzenia, zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych, dla inwestycji realizowanych w okresie do 12 miesięcy.
2) Zaliczka zostanie udzielona na podstawie faktury zaliczkowej. Faktura zaliczkowa może być wystawiona najpóźniej przed terminem zakończenia całego przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający przekaże wykonawcy zaliczkę na wskazane konto bankowe.
Po zmianie:
Zamawiający nie przewiduje wypłaty zaliczek.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-12 10:00
Po zmianie:
2023-06-14 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 12.06.2023 r. do godziny 10:00 za pośrednictwem Platformy Zakupowej na adres : https://ezamowienia.gov.pl
Po zmianie:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 14.06.2023 r. do godziny 10:00 za pośrednictwem Platformy Zakupowej na adres : https://ezamowienia.gov.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-12 10:15
Po zmianie:
2023-06-14 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-06-11
Po zmianie:
2023-07-13
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.