Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00293991/01 - Wynik z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150372389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3616001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@word.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.czest.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Organizowanie i przeprowadzanie egzaminów państwowych sprawdzających kwalifikacje kandydatów na kierowców i kierowców, prowadzenie kursów i szkoleń, wykonywanie innych zadań z zakresu BRD
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a266238-3641-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024309/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa paliw płynnych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.word.czest.pl/zamowienia_publiczne/48/status/rodzaj/wzp/zwr/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu:
1) miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal,
3) poczty elektronicznej (e-mail) na adres: sekretariat@word.czest.pl
4) strony internetowej prowadzonego postępowania, o której mowa w Rozdziale I SWZ,
- z zastrzeżeniem pkt 2.
2. Zamawiający wymaga aby cała komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym, poza złożeniem oferty, była prowadzona przy pomocy poczty elektronicznej (e-mail). MiniPortal i ePUAP służą wyłącznie do złożenia /wycofania oferty.
3. Złożenie oferty odbywa się na zasadach określonych w Rozdziale XIV SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma w szczególności dostęp do formularza pn.: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w:
1) na miniPortalu: w Instrukcji użytkownika znajdującej się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
2) Regulaminie ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego „Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych poprzez e-mail wynosi 100 MB.
4. Za datę przekazania:
1) oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP,
2) wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres e-mail.
5. W Formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest podać adres poczty elektronicznej (e-mail), na który prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
6. W korespondencji prowadzonej za pomocą poczty elektronicznej Zamawiający i Wykonawcy posługują się: numerem ogłoszenia BZP lub znakiem sprawy nadanym przez Zamawiającego (tj. ZP.260.1.2021).
7. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. 2017r. poz. 2247).
8. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx ze szczególnym wskazaniem na .pdf
7. Do przygotowania i złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały określone w Rozdziale XXII SWZ „Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO)”.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały określone w Rozdziale XXII SWZ „Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO)”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.260.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych, tj. benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego ON oraz gazu LPG, przeznaczonych do tankowania pojazdów będących w dyspozycji Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji.
2. Szacunkowe (prognozowane) zapotrzebowanie na paliwo w okresie obowiązywania umowy wynosi:
- benzyna bezołowiowa Pb 95 – 7 500 litrów,
- olej napędowy ON – 32 000 litrów,
- gaz LPG – 41 000 litrów.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zasadach sukcesywnych, bezgotówkowych tankowań bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów, na stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, spełniających wymagania określone przepisami prawa dla stacji paliw.
4. Ze względu na specyficzny charakter prowadzonej przez Zamawiającego działalności, Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw umożliwiającą bezgotówkowy zakup paliw objętych przedmiotem zamówienia, czynną przynajmniej w godzinach 6:00 do 22:00 przez wszystkie dni tygodnia, położoną w odległości nie większej niż 6 km od siedziby Zamawiającego (liczonej według wskazań licznika pojazdu) wzdłuż drogi o charakterze publicznym, po której zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez ograniczeń mogą poruszać się pojazdy kategorii A, B, C i T prawa jazdy. Stacja paliw musi umożliwiać bezkolizyjny wjazd i wyjazd oraz tankowanie pojazdów wszystkich wymienionych powyżej kategorii prawa jazdy.
5. Oprócz tankowań, które będą się odbywały bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiający przewiduje zakup paliwa przeznaczonego do maszyn i urządzeń spalinowych, które będzie pobierane do kanistrów.
6. Zamawiający wskazuje, że podane powyżej ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi wynikającymi z prognozowanego zapotrzebowania w okresie realizacji umowy i uzależnione będą od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
7. Oferowane paliwa muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w przepisach prawa, w szczególności w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680 z poźn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021r. sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2021r. poz. 1293), jak również aktualnie obowiązujących normach odpowiednio PN-EN 228, PN-EN 590 i PN-EN 589.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowego rozliczania transakcji przy użyciu kart paliwowych, które zostaną wydane Zamawiającemu bez dodatkowych opłat. W sytuacji oczekiwania na wydanie kart paliwowych Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu tankowanie pojazdów bez ich użycia. Koszty związane z wydaniem i obsługą kart w całym okresie obowiązywania umowy ponosić będzie Wykonawca (również w przypadku zgubienia, zniszczenia, kradzieży).
9. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenach obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji, z każdorazowym uwzględnieniem stałego upustu (rabatu) określonego w ofercie Wykonawcy.
10. Rozliczenie finansowe za pobrane w danym miesiącu paliwa będzie następowało w dwóch okresach rozliczeniowych, tj.:
- od 1-go do 15-go dnia miesiąca,
- od 16-go do ostatniego dnia miesiąca.
11. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów przed zawarciem umowy, przy czym Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie.
12. Wszelkie dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdziale XVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 716 z późn. zm.),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną stacją paliw umożliwiającą bezgotówkowy zakup paliw objętych przedmiotem zamówienia, czynną przynajmniej w godzinach 6:00 do 22:00 przez wszystkie dni tygodnia, położoną w odległości nie większej niż 6 km od siedziby Zamawiającego (liczonej według wskazań licznika pojazdu) wzdłuż drogi o charakterze publicznym, po której zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez ograniczeń mogą poruszać się pojazdy kategorii A, B, C i T prawa jazdy. Stacja paliw musi umożliwiać bezkolizyjny wjazd i wyjazd oraz tankowanie pojazdów wszystkich wymienionych powyżej kategorii prawa jazdy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, tj.:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 1, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa w swoim imieniu.
3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do każdego z tych podmiotów przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa powyżej w pkt 1 ppkt 2).
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych , aktualnych na dzień ich złożenia, tj.:
1) Aktualna koncesja w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 716 z późn. zm.),
2) Wykaz stacji paliw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu opisanym w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 4) SWZ. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowane do reprezentowania Wykonawcy - o ile ofertę składa pełnomocnik.2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w przypadku gdy oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ – o ile dotyczy,
4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 8 ppkt 4) SWZ – o ile dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale XIII pkt 10 SWZ.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2) SWZ, Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. Zgodnie z treścią art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe zapisy dotyczące zmian umowy zostały określone w § 10 wzoru umowy (Załącznik nr 6 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-05 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-04
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postepowanie
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Częstochowie oraz Placówki Zamiejscowej w Koniecpolu
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Remonty i bieżąca obsługa konserwacyjna, zab. i usuwanie awarii na instalacji wod. i kan. w bud. i lok. mieszk. stanowiących zasób komunalny,zarządz.i adm. przez ZGM TBS w Częstochowie Sp.z o.o.
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego na terenie m. Częstochowa, pow częstochowskiego, pow kłobuckiego, pow myszkowskiego
- Dostawa maszyn pralniczych i suszących do obiektów Działu Domów Studenckich Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup oleju napędowego i benzyny Pb-95 do pojazdów i sprzętu silnikowego w 2025 r.
- Bezgotówkowe tankowanie pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Łowiczu w 2025 roku.
- Dostawa paliw silnikowych na potrzeby Gminy Chrostkowo
- "Dostawa oleju napędowego na potrzeby BiomTrans Sp. z o.o. w 2025 roku"
- Dostawa oleju napędowego o symbolu PN-EN 590 W na rok 2025
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Osjaków na lata 2025 - 2026
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.