eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawy sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizatorni na okres 24 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizatorni na okres 24 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870298738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Ludwika Rydygiera 15/17

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieganski.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.bieganski.org (zakładka: Platforma Zakupowa Nowa) lub bezpośredniohttps://platformazakupowa.pl/pn/bieganski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizatorni na okres 24 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a796c313-d390-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024296/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.33 Dostawy sprzętu jednorazowego dla Centralnej Sterylizacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165515

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z/17/PN/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 750000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 622117,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy przez Wykonawcę do Zamawiającego sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizatorni zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz
z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym rodzaj, szczegółową charakterystykę towaru oraz ilość określa formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 1: Dostawy taśm, nabojów, testów, wskaźników do sterylizacji, osłonek oraz identyfikatorów do kontenerów.
4. Oferowane przez Wykonawcę towary muszą być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce (dotyczy zadania 1 poz. 1-17, 19-21) oraz muszą być dopuszczone do obrotu
i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 974 ze zm.) (dotyczy zadania 1 poz. 18;) przez cały okres obowiązywania umowy (Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania na każdym etapie realizacji umowy przedłożenia przez Wykonawcę aktualnych dokumentów dopuszczających przedmiot umowy stanowiący wyrób medyczny do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych tj. deklaracji zgodności wyrobu medycznego i jeżeli dotyczy certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną - w zależności od klasy danego wyrobu - dotyczy zadania 1 poz. 18;).
5. Oferowane przez Wykonawcę towary muszą być:
1) fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz pełnowartościowe, kompletne,
pierwszej kategorii, a także spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez
Zamawiającego oraz producenta danego towaru, a także gwarantować funkcjonalność
i niezawodność w zakresie swego przeznaczenia,
2) opisane i oznakowane zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 ze zm.), w tym posiadać informacje o terminie ważności i numerze serii - dotyczy zadania 1 poz. 18,
3) dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta danego towaru, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy).
6. Miejsce realizacji zamówienia:
Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz - Magazyn Medyczny, budynek O, poziom – 1
7. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
33191100-6 Urządzenia sterylizacyjne
8. Wykonawca winien zaoferować i wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym. Wykonawca w formularzu cenowym powinien podać nazwę producenta oraz nazwę handlową lub numer katalogowy.
9. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy p.z.p., Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy p.z.p. dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że
w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne”.
11. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie itp. określają minimalne parametry wskazane
w Załączniku nr 2 do SWZ, które stanowią kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Każdorazowo, gdy wskazany jest w niniejszej SWZ znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne” (podstawa prawna art. 99 ust. 5 i 6 ustawy p.z.p.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące

4.5.5.) Wartość części: 261485,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy przez Wykonawcę do Zamawiającego sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizatorni zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz
z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym rodzaj, szczegółową charakterystykę towaru oraz ilość określa formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 2: Dostawy papieru krepowego miękkiego.
4. Oferowane przez Wykonawcę towary muszą być dopuszczone do obrotu
i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.
z 2022 r., poz. 974 ze zm.) (dotyczy zadania 2) przez cały okres obowiązywania umowy (Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania na każdym etapie realizacji umowy przedłożenia przez Wykonawcę aktualnych dokumentów dopuszczających przedmiot umowy stanowiący wyrób medyczny do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych tj. deklaracji zgodności wyrobu medycznego i jeżeli dotyczy certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną - w zależności od klasy danego wyrobu - dotyczy zadania 2).
5. Oferowane przez Wykonawcę towary muszą być:
1) fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz pełnowartościowe, kompletne,
pierwszej kategorii, a także spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez
Zamawiającego oraz producenta danego towaru, a także gwarantować funkcjonalność
i niezawodność w zakresie swego przeznaczenia,
2) opisane i oznakowane zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 ze zm.), w tym posiadać informacje o terminie ważności i numerze serii - dotyczy zadania 2,
3) dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta danego towaru, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy).
6. Miejsce realizacji zamówienia:
Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz - Magazyn Medyczny, budynek O, poziom – 1
7. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
33191100-6 Urządzenia sterylizacyjne
8. Wykonawca winien zaoferować i wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym. Wykonawca w formularzu cenowym powinien podać nazwę producenta oraz nazwę handlową lub numer katalogowy.
9. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy p.z.p., Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy p.z.p. dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że
w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne”.
11. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie itp. określają minimalne parametry wskazane
w Załączniku nr 2 do SWZ, które stanowią kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Każdorazowo, gdy wskazany jest w niniejszej SWZ znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne” (podstawa prawna art. 99 ust. 5 i 6 ustawy p.z.p.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące

4.5.5.) Wartość części: 119530,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy przez Wykonawcę do Zamawiającego sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizatorni zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz
z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym rodzaj, szczegółową charakterystykę towaru oraz ilość określa formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 3: Dostawy rękawów papierowo-foliowych do sterylizacji
4. Oferowane przez Wykonawcę towary muszą być dopuszczone do obrotu
i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.
z 2022 r., poz. 974 ze zm.) (dotyczy zadania 3) przez cały okres obowiązywania umowy (Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania na każdym etapie realizacji umowy przedłożenia przez Wykonawcę aktualnych dokumentów dopuszczających przedmiot umowy stanowiący wyrób medyczny do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych tj. deklaracji zgodności wyrobu medycznego i jeżeli dotyczy certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną - w zależności od klasy danego wyrobu - dotyczy zadania 3).
5. Oferowane przez Wykonawcę towary muszą być:
1) fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz pełnowartościowe, kompletne,
pierwszej kategorii, a także spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez
Zamawiającego oraz producenta danego towaru, a także gwarantować funkcjonalność
i niezawodność w zakresie swego przeznaczenia,
2) opisane i oznakowane zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 ze zm.), w tym posiadać informacje o terminie ważności i numerze serii - dotyczy zadania 3,
3) dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta danego towaru, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy).
6. Miejsce realizacji zamówienia:
Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz - Magazyn Medyczny, budynek O, poziom – 1
7. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
33191100-6 Urządzenia sterylizacyjne
8. Wykonawca winien zaoferować i wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym. Wykonawca w formularzu cenowym powinien podać nazwę producenta oraz nazwę handlową lub numer katalogowy.
9. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy p.z.p., Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy p.z.p. dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że
w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne”.
11. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie itp. określają minimalne parametry wskazane
w Załączniku nr 2 do SWZ, które stanowią kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Każdorazowo, gdy wskazany jest w niniejszej SWZ znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne” (podstawa prawna art. 99 ust. 5 i 6 ustawy p.z.p.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące

4.5.5.) Wartość części: 86770,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy przez Wykonawcę do Zamawiającego sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizatorni zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz
z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym rodzaj, szczegółową charakterystykę towaru oraz ilość określa formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 4: Dostawy wskaźników biologicznych do inkubatora 3M „Attest” 290, który posiada Zamawiający
4. Oferowane przez Wykonawcę towary muszą być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce (dotyczy zadania 4) przez cały okres obowiązywania umowy.
5. Oferowane przez Wykonawcę towary muszą być:
1) fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz pełnowartościowe, kompletne,
pierwszej kategorii, a także spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez
Zamawiającego oraz producenta danego towaru, a także gwarantować funkcjonalność
i niezawodność w zakresie swego przeznaczenia,
2) dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta danego towaru, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy).
6. Miejsce realizacji zamówienia:
Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz - Magazyn Medyczny, budynek O, poziom – 1
7. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
33191100-6 Urządzenia sterylizacyjne
8. Wykonawca winien zaoferować i wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym. Wykonawca w formularzu cenowym powinien podać nazwę producenta oraz nazwę handlową lub numer katalogowy.
9. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy p.z.p., Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy p.z.p. dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że
w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne”.
11. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie itp. określają minimalne parametry wskazane
w Załączniku nr 2 do SWZ, które stanowią kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Każdorazowo, gdy wskazany jest w niniejszej SWZ znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne” (podstawa prawna art. 99 ust. 5 i 6 ustawy p.z.p.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące

4.5.5.) Wartość części: 40200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy przez Wykonawcę do Zamawiającego sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizatorni zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz
z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym rodzaj, szczegółową charakterystykę towaru oraz ilość określa formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 5: Dostawy autoczytnika, wskaźników biologicznych, jednorazowych nabojów i testów
4. Oferowane przez Wykonawcę towary muszą być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce (dotyczy zadania 5 poz. 1-4 i 6) oraz muszą być dopuszczone do obrotu
i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.
z 2022 r., poz. 974 ze zm.) (dotyczy zadania 5 poz. 5) przez cały okres obowiązywania umowy (Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania na każdym etapie realizacji umowy przedłożenia przez Wykonawcę aktualnych dokumentów dopuszczających przedmiot umowy stanowiący wyrób medyczny do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych tj. deklaracji zgodności wyrobu medycznego i jeżeli dotyczy certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną - w zależności od klasy danego wyrobu - dotyczy zadania 5 poz. 5).
5. Oferowane przez Wykonawcę towary muszą być:
1) fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz pełnowartościowe, kompletne,
pierwszej kategorii, a także spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez
Zamawiającego oraz producenta danego towaru, a także gwarantować funkcjonalność
i niezawodność w zakresie swego przeznaczenia,
2) opisane i oznakowane zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 ze zm.), w tym posiadać informacje o terminie ważności i numerze serii - dotyczy zadania 5 poz. 5,
3) dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta danego towaru, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy).
6. Miejsce realizacji zamówienia:
Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz - Magazyn Medyczny, budynek O, poziom – 1
7. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
33191100-6 Urządzenia sterylizacyjne
8. Wykonawca winien zaoferować i wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym. Wykonawca w formularzu cenowym powinien podać nazwę producenta oraz nazwę handlową lub numer katalogowy.
9. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy p.z.p., Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy p.z.p. dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że
w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne”.
11. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie itp. określają minimalne parametry wskazane
w Załączniku nr 2 do SWZ, które stanowią kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Każdorazowo, gdy wskazany jest w niniejszej SWZ znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne” (podstawa prawna art. 99 ust. 5 i 6 ustawy p.z.p.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące

4.5.5.) Wartość części: 78027,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy przez Wykonawcę do Zamawiającego sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizatorni zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz
z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym rodzaj, szczegółową charakterystykę towaru oraz ilość określa formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 6: Dostawy olejów do konserwacji
4. Oferowane przez Wykonawcę towary muszą być dopuszczone do obrotu
i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.
z 2022 r., poz. 974 ze zm.) (dotyczy zadania 6) przez cały okres obowiązywania umowy (Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania na każdym etapie realizacji umowy przedłożenia przez Wykonawcę aktualnych dokumentów dopuszczających przedmiot umowy stanowiący wyrób medyczny do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych tj. deklaracji zgodności wyrobu medycznego i jeżeli dotyczy certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną - w zależności od klasy danego wyrobu - dotyczy zadania 6).
5. Oferowane przez Wykonawcę towary muszą być:
1) fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz pełnowartościowe, kompletne,
pierwszej kategorii, a także spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez
Zamawiającego oraz producenta danego towaru, a także gwarantować funkcjonalność
i niezawodność w zakresie swego przeznaczenia,
2) opisane i oznakowane zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 ze zm.), w tym posiadać informacje o terminie ważności i numerze serii - dotyczy zadania 6,
3) dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta danego towaru, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy).
6. Miejsce realizacji zamówienia:
Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz - Magazyn Medyczny, budynek O, poziom – 1
7. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
33191100-6 Urządzenia sterylizacyjne
8. Wykonawca winien zaoferować i wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym. Wykonawca w formularzu cenowym powinien podać nazwę producenta oraz nazwę handlową lub numer katalogowy.
9. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy p.z.p., Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy p.z.p. dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że
w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne”.
11. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie itp. określają minimalne parametry wskazane
w Załączniku nr 2 do SWZ, które stanowią kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Każdorazowo, gdy wskazany jest w niniejszej SWZ znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne” (podstawa prawna art. 99 ust. 5 i 6 ustawy p.z.p.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące

4.5.5.) Wartość części: 13074,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy przez Wykonawcę do Zamawiającego sprzętu jednorazowego do Centralnej Sterylizatorni zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz
z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym rodzaj, szczegółową charakterystykę towaru oraz ilość określa formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 7: Dostawy rękawów polyolefinowo-foliowych
4. Oferowane przez Wykonawcę towary muszą być dopuszczone do obrotu
i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.
z 2022 r., poz. 974 ze zm.) (dotyczy zadania 7) przez cały okres obowiązywania umowy (Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania na każdym etapie realizacji umowy przedłożenia przez Wykonawcę aktualnych dokumentów dopuszczających przedmiot umowy stanowiący wyrób medyczny do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych tj. deklaracji zgodności wyrobu medycznego i jeżeli dotyczy certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną - w zależności od klasy danego wyrobu - dotyczy zadania 7).
5. Oferowane przez Wykonawcę towary muszą być:
1) fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz pełnowartościowe, kompletne,
pierwszej kategorii, a także spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez
Zamawiającego oraz producenta danego towaru, a także gwarantować funkcjonalność
i niezawodność w zakresie swego przeznaczenia,
2) opisane i oznakowane zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 ze zm.), w tym posiadać informacje o terminie ważności i numerze serii - dotyczy zadania 7,
3) dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta danego towaru, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy).
6. Miejsce realizacji zamówienia:
Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz - Magazyn Medyczny, budynek O, poziom – 1
7. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
33191100-6 Urządzenia sterylizacyjne
8. Wykonawca winien zaoferować i wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym. Wykonawca w formularzu cenowym powinien podać nazwę producenta oraz nazwę handlową lub numer katalogowy.
9. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy p.z.p., Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy p.z.p. dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że
w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne”.
11. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie itp. określają minimalne parametry wskazane
w Załączniku nr 2 do SWZ, które stanowią kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Każdorazowo, gdy wskazany jest w niniejszej SWZ znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne” (podstawa prawna art. 99 ust. 5 i 6 ustawy p.z.p.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące

4.5.5.) Wartość części: 23031,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319432,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319432,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319432,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informer Med. Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792099241

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 438017,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129092,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129092,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129092,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Bydgoszcz sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540308951

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129092,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93711,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93711,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93711,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informer Med. Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792099241

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 438017,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49446,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50260,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49446,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Poland Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270204212

7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49446,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92347,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92347,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92347,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Poland Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270204212

7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92347,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14119,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14119,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14119,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14119,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24873,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24873,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24873,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informer Med. Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792099241

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 438017,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.