Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00174268/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp z magazynem energii w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBELSKI PARK NAUKOWO -TECHNOLOGICZNY SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060005172
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48789435877
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lpnt.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lpnt.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lpnt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka i Technologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp z magazynem energii w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-978f9f41-d9c5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047317/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Roboty budowlane polegające na rozbudowie farmy fotowoltaicznej wraz z wybudowaniem magazynu energii na potrzeby Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego S.A.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50kWp z magazynem energii2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174268
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-272/TP/02/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp z magazynem energii w formule zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiający wymaga żeby czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Za czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia Zamawiający, uznaje czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie pełnego wykonania robót budowlanych, robót instalacyjnych i prac montażowych. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców. Informacje dotyczące sposobu zatrudnienia i wymagań Zamawiającego w tym zakresie, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
3. Zamawiający informuje, iż przedmiary robót dołączone do dokumentacji przetargowej stanowią jedynie materiał pomocniczy. Podstawą do określenia ceny ofertowej przedmiotu zamówienia jest program funkcjonalno-użytkowy oraz informacje pozyskane w ramach wizji lokalnej. Zamawiający zastrzega, że to na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonania prawidłowego ustalenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia oraz zaplanowania prac i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej, zobowiązany będzie do ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o minimum wartości przedstawionej w Ofercie Wykonawcy, na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia przed podpisaniem umowy polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego (wraz z dowodem opłaty składki ubezpieczenia), że jest ubezpieczony zgodnie z powyższymi wymaganiami.
5. Zamawiający informuje, iż co do zasady odbiór przedmiotu zamówienia następuję w momencie realizacji przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń i wad. W wyjątkowych okolicznościach Zamawiający przewiduje możliwość dokonania odbioru przedmiotu zamówienia z wadami nieistotnymi. Zamawiający pod pojęciem wady rozumie:
a) „wady istotne” robót budowlanych, uważa wady które uniemożliwiają prawidłowe i normalne korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami i celami zawartej w tym zakresie umowy, odbiegają w sposób zasadniczy od cech funkcjonalnych, estetycznych właściwych specyfice robót budowlanych, znacznie obniżają wartość, albo polegają na znacznym odstępstwie od wymagań dotyczących wykonania zamówienia. Wadami istotnymi robót budowlanych będą również wady, wymagające w celu ich naprawy opracowania dodatkowej dokumentacji projektowej lub wykonane zostały niezgodnie z treścią zawartej umowy i/lub zasadami wiedzy technicznej.
b) „wady nieistotne” uzna wady nie wpływające na prawidłowe użytkowanie przedmiotu umowy, które nie mają cech wad istotnych, możliwe do usunięcia przez Wykonawcę realizującego dany przedmiot zamówienia już po odbiorze robót budowlanych w czasie do 14 dni roboczych od dnia podpisania protokołu odbioru i nie wymagające ponownej ingerencji w wykonany przedmiot zamówienia (np. ponowna realizacja części robót wykończeniowych, demontaż i ponowny montaż elementów wyposażenia), w szczególności: niestaranne zamontowanie elementów wyposażenia, niedokładne zamalowanie fragmentów ścian, braki w wypełnieniu fugi w ścianie z okładziną z płytek ceramicznych, czy też inne drobne wady wykonawcze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71314100-3 - Usługi elektryczne
09330000-1 - Energia słoneczna
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343785,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KWARTZ Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252527330
7.3.3) Ulica: Skórzewska 35
7.3.4) Miejscowość: Wysogotowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-081
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa materiałów oraz narzędzi stomatologicznych i protetycznych - 3 zadania
- Dostawa aparatury - Systemu badania procesów decyzyjnych w warunkach rozszerzonej rzeczywistości
- Roboty budowlane - wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu w budynku nr 100 w kompleksie wojskowym w m. Żurawica przy ul. Wojska Polskiego 22.
- Dostawa zestawu płytek do zespoleń kości czaszki z akcesoriami
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, fakturowaniem, technikami sprzedaży i sprzedażą internetową"
- Roboty budowlane - remont dachu budynku nr 16 przy ul. Reformackiej 7 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA MOSTKÓW W ZDROJOWEJ CZĘŚCI MIASTA
- MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Centrum aktywności i wypoczynku w Gminie Nawojowa
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Waśniów
- Przebudowa i remont części budynku Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemyślu
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.