Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00182978/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Inspektoratu ZUS w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 8.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-075
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 86 75 203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_rzeszow@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Inspektoratu ZUS w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 8.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8acb01bf-c30b-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00412236/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykonanie instalacji klimatyzacji- I/ZUS Stalowa Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182978
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 350000/271/3/2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 639969,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie dotyczy I/ZUS Stalowa Wola, ul. Popiełuszki 8.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku I/ZUS Stalowa Wola przy ul. Popiełuszki 8.
Roboty będą wykonane na podstawie projektu wykonawczego instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń biurowych, przedmiaru robót oraz specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Instalacji klimatyzacji opracowanej przez firmę „PROFIL PROJEKT” Grzegorz Kiełbowicz znajdującej się w Łące 8k, 36-004 Łąka.
W ramach wykonania systemu instalacji klimatyzacji w I/ZUS w Stalowej Woli należy:
- zdemontować i zutylizować istniejący system klimatyzacji w pomieszczeniach 101, 102 oraz 103.
- wykonanie nowych instalacji klimatyzacji wg projektu wykonawczego
- zaprawianie i malowanie bruzd
- montaż jednostek zewnętrznych, jednostek wewnętrznych, kontaktronów, instalacji elektrycznej, instalacji chłodzącej, instalacji odprowadzenia skroplin itd.
- uruchomienie i sprawdzenie działania instalacji klimatyzacji
- wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji klimatyzacji
- szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi klimatyzatorów
- nieodpłatne wykonanie przeglądów systemu w okresie gwarancyjnym wg DTR.
Wykonanie wszystkich prac należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego.
Wszystkie wymagania jakościowe odnoszące się do urządzeń zawarte są w Projekcie Wykonawczym i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót.
Wymagania ogólne:
Przed złożeniem oferty można przeprowadzić wizję lokalną
Wymagana gwarancja minimum 36 miesięcy od daty wystawienia i podpisania protokołu odbioru przez Wykonawcę i Zamawiającego.
Czas realizacji zamówienie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy.
- Cena – znaczenie 90%
- Gwarancja - znaczenie10%
Wykonawca złoży przed zawarciem umowy dane techniczne proponowanych klimatyzatorów.
Wykonawca dostarczy karty gwarancyjne oraz dokumentację techniczną eksploatacji zamontowanych klimatyzatorów. W przypadku awarii czas przystąpienia do jej usunięcia nie powinien być dłuższy niż 2 dni oraz czas usunięcia awarii maksymalnie 3 dni od dnia zgłoszenia awarii.
Wykonawca w ramach realizacji niniejszej umowy zamieści w elektronicznym Centralnym Rejestrze Operatorów w rozumieniu ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj.: Dz. U. 2019 poz. 2158) w obecności odpowiedniej osoby odpowiedzialnej za sporządzenie Karty w CRO, o której mowa w §6 ust. lit. b. Wpisu do kart należy dokonać w terminie do 15 dni roboczych od dnia wykonania czynności (przeglądy, naprawy, badanie szczelności, itd.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 731850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 785012,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 731850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366735790
7.3.3) Ulica: Magazynowa 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 731850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Zakup (dostawa) fabrycznie nowego samochodu osobowo - dostawczego.
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz monitorowania instalacji przeciwpożarowych na obiektach UR przez okres 36 miesięcy
- Ubezpieczenie mienia nieruchomego i ruchomego, ubezpieczenie komunikacyjne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością
- Dostawa materiałów dla systemów SSP i COD w ramach zadnia pn. "Wykonanie instalacji awaryjnej, ewakuacyjnej oraz dostosowanie ppoż w budynku H" Politechniki Rzeszowskiej
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.