Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00124665/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00125704/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-08
- 2023/BZP 00149320/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków turystycznych na terenie Gminy Czarnocin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 142
1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-318
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446165169
1.5.8.) Numer faksu: 447414111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarnocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: czarnocin.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6087124c-b9b4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa warunków turystycznych na terenie Gminy Czarnocin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6087124c-b9b4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052979/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa warunków turystycznych na terenie Gminy Czarnocin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124665
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RŚI.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1586020,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2.1.) Część I – Remont utwardzenia terenu i oświetlenia oraz budowa placu zabaw, altan, obiektów małej architektury i parkingu do 10 miejsc postojowych:Teren objęty w/w zamierzeniem budowlanym znajduje się na działce o numerze ewid. 2049, 1756/1 obręb Czarnocin. Na działce nr 2049 przewiduje się wycinkę drzew, krzewów, demontaż istniejących obiektów małej architektury. W ramach inwestycji wybudowany zostanie ogrodzony plac zabaw dla dzieci z infrastrukturą towarzyszącą w postaci ławek, koszy na śmieci i tablic informacyjnych. Wzdłuż utwardzonych ciągów komunikacyjnych wybudowane zostaną dwie altany o powierzchni 28,0 m² każda, ustawione na podłożu utwardzonym. Przy altanach znajdą się obiekty małej infrastruktury, stojak na rowery wraz z mobilną stacją naprawy rowerów. Przy istniejącym zjeździe z drogi powiatowej zaprojektowany został parking na 5 miejsc postojowych, w tym jedno przeznaczone dla osoby niepełnosprawnej. Przy zjeździe z drogi powiatowej zaprojektowany został przepust pod utwardzeniem terenu o długości 6,0 m i średnicy 40 cm z rur HDPE zakończony ściankami betonowymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.5.) Wartość części: 1065542,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2.1) Część II – Budowa utwardzenia terenu i parkingu do 10 miejsc postojowych:Teren objęty zamierzeniem budowlanym znajduje się na działce nr ewid. 97 obręb 0013 Zawodzie oraz na działce ewid. o nr 1311, obręb 012 Zamość. Zadanie zakłada budowę nowego utwardzenia terenu i parkingu do 10 miejsc postojowych oraz wykonanie nowego utwardzenia o nawierzchni bitumicznej o szerokości 2,0 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 359280,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.3.) Część III – Budowa zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej i oświetleniowej:Teren objęty zamierzeniem budowlanym znajduje się na działce nr 97 obręb 0013 Zawodzie oraz nr 1311 obręb 012 Zamość, 2049 obręb Czarnocin. Zadanie zakłada wykonanie oświetlenia terenu zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej Specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 137368,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1819000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2113027,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1819000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JONBUD Mariusz Jonczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711733812
7.3.3) Ulica: ul. Sulejowska 130
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1819000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627866,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JONBUD Mariusz Jonczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711843062
7.3.3) Ulica: ul. Sulejowska 130
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238193,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JONBUD Mariusz Jonczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711842062
7.3.3) Ulica: ul. Sulejowska 130
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi o długości 1000 mb na dz. 221, obręb Prusice
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
- Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Pruchnik
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Surowe
- Budowa drogi gminnej relacji Chądzyny Kuski - Chądzyny Krusze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.