eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówBudowa przyłącza wodociągowego wraz z instalacją wodociągową oraz montażem poideł w Parku Krowoderskim, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie, dla ZZM w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przyłącza wodociągowego wraz z instalacją wodociągową oraz montażem poideł w Parku Krowoderskim, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie, dla ZZM w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 122010240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f943a6ee-e59d-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przyłącza wodociągowego wraz z instalacją wodociągową oraz montażem poideł w Parku Krowoderskim, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie, dla ZZM w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f943a6ee-e59d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045835/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Roboty budowlane w zakresie montażu poideł w Parku Krowoderskim i Białoprądnickim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197611

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.33.23.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 297480,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w ramach budowy przyłącza wodociągowego wraz z instalacją wodociągową oraz montażem poideł w Parku Krowoderskim, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.33.23.BM.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania dzielnicowego pn.: „Budowa pitników w Parku Krowoderskim”; i zadania z budżetu obywatelskiego pn.: „Poidła parkowe w Parku Krowoderskim i Białoprądnickim”, w ramach którego wykonana ma zostać budowa nowego odcinka instalacji wodociągowej na odcinku SW-W3, W3-W27, W3-W16 w tym wykopowo 491,7 m oraz bezwykopowo 46,5m, zabudowa zdrojów ulicznych
w ilości 6 szt. oraz zagospodarowanie terenu wokół zdrojów ulicznych - 6 kpl. na podstawie załączonej dokumentacji projektowej.
1.3 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji, w całości lub części, przysługujących Zamawiającemu, przy czym zakresy opcji przedstawia również załącznik graficzny dołączony do zamówienia.
1.4. Zamówienie w zakresie podstawowym obejmuje między innymi: montaż rury PE fi 40x3,7mm PE TS SDR 11 PN16 o długości wynoszącej ok. 246,5 m metodą wykopu otwartego, zasuwy DN 32 - 2 szt. oraz 2 kpl zdrojów ulicznych na terenie działki nr 3/11, 902 obr. 44 Krowodrza.
1.5 W zakresie zamówienia objętego prawem:
1.5.1 opcji nr 1 zamówienie obejmuje: montaż rury PE fi 40x3,7mm PE TS SDR 11 PN16 o długości wynoszącej ok. 43 m, metodą wykopu otwartego - 24,1 m oraz bezwykopowo - 18,9 m, montaż zasuwy DN 32 - 1 szt. oraz zdroju ulicznego - 1 kpl., wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6cm szarej - 14 m2 , zamontowanie obręczy wokół poidełka na wysokości 35-45cm, rekultywacja terenu po zakończonych pracach ziemnych - 12,88 m;
1.5.2 opcji nr 2 zamówienie obejmuje: montaż rury PE fi 40x3,7mm PE TS SDR 11 PN16 o długości wynoszącej ok. 59,8 m metodą wykopu otwartego, montaż zasuwy DN 32 - 1 szt., montaż zdroju ulicznego - 1 kpl., wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6cm szarej - 14 m2 , zamontowanie obręczy wokół poidełka na wysokości 35-45cm, rekultywacja terenu po zakończonych pracach ziemnych - 44,64 m;
1.5.3 opcji nr 3 zamówienie obejmuje: montaż rury PE fi 40x3,7mm PE TS SDR 11 PN16 o długości wynoszącej ok. 104,63 m metodą wykopu otwartego, montaż zasuwy DN 32 - 1 szt. oraz zdroju ulicznego - 1 kpl., wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6cm szarej - 14 m2 , zamontowanie obręczy wokół poidełka na wysokości 35-45cm, rekultywacja terenu po zakończonych pracach ziemnych - 78,104 m;
1.5.4 opcji nr 4 zamówienie obejmuje: montaż rury PE fi 40x3,7mm PE TS SDR 11 PN16 o długości wynoszącej ok. 84,1 m, metodą wykopu otwartego 56,5 m oraz bezwykopowo 27,6 m., montaż zasuwy DN 32 - 1 szt. oraz zdroju ulicznego - 1 kpl., wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6cm szarej - 14 m2, zamontowanie obręczy wokół poidełka na wysokości 35-45cm, rekultywacja terenu po zakończonych pracach ziemnych - 27,84 m.
1.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania kolejnych robót budowlanych. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętej prawem opcji w całości lub w części. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji,
w całości lub w części, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę kolejnych robót budowlanych w całości lub w części. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 31.03.2024r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji, w całości lub w części, po zakładanym dniu 31.03.2024r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.
1.7 Uwaga: Elementy montowane w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego Miasta Krakowa należy oznakować naklejką, zgodnie z załączonym wzorem oraz wytycznymi zawartymi w Księdze znaku str. 15. Oznakowany każdy element.
1.8 Prace należy zrealizować zgodnie z dokumentacją postępowania
i przedmiarami robót, dokumentacją projektową rysunkami i opisami prac, oraz projektowanymi postanowieniami umownymi, opiniami, uzgodnieniami, dotyczy to również uzgodnień, które zostałyby wydane w zakresie prowadzonych robót w trakcie realizacji inwestycji, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
1.9 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.
1.10 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.11 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) 7. SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić przy pomocy Platformy e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630525,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 702000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630525,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAVTAL Sp. z o.o., Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762551701

7.3.3) Ulica: Prof. W. M. Bartla 19D/24

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-389

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630525,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-26 do 2024-10-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.