Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00187468/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00208332/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa obiektu mostowego w m. Lubraniec Parcele w ciągu drogi powiatowej nr 2913C Lubraniec – Kruszynek”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WŁOCŁAWSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cyganka 28
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (54) 230 46 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat.wloclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wloclawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa obiektu mostowego w m. Lubraniec Parcele w ciągu drogi powiatowej nr 2913C Lubraniec – Kruszynek”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c1636a4-e0d3-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020214/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Przebudowa obiektu mostowego w m. Lubraniec Parcele w ciągu drogi powiatowej nr 2913C Lubraniec – Kruszynek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187468/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1626016,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa obiektu mostowego w m. Lubraniec Parcele w ciągu drogi powiatowej nr 2913C Lubraniec – Kruszynek”.
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2913C relacji Lubraniec – Kruszynek w miejscowości Lubraniec Parcele, gmina Lubraniec. W zakresie przebudowy znajduje się wymiana monoliotycznej żelbetowej płyty pomostu na nową płytę z elementów prefabrykowanych w postaci belek typu KUJAN, wydzielenie konstrukcyjne chodników od jezdni, wyposażenie obiektu w schody do obsługi, wymianę elementów bezpieczeństwa ruchu w postaci barier i balustrad. Elementy obiektu w postaci podpór skrajnych to znaczy żelbetowych ścian ze skośnymi ścianami podlegają remontowi (oczyszczenie, uzupełnienia powierzchni betonowych zaprawami PCC+MCI, izolacje).
Istniejący obiekt mostowy zlokalizowany na działce nr ew. 121 obręb geodezyjny 0020 Lubraniec Parcele, gmina Lubraniec. Obiekt zlokalizowany w ciągu drogi powiatowej nr 2913C relacji Lubraniec – Kruszynek nad rzeką Chodeczką w km 0+239 jej biegu. Obiekt znajduje się w terenie zabudowanym. Droga w obrębie obiektu posiada przekrój uliczny pełny czyli w przekroju poprzecznym posiada jezdnię i obustronne chodniki. Jezdnia szerokości 5,2 m, chodniki szerokości 2,0 m. Na samym obiekcie chodnik wyznaczony oznakowaniem poziomym (za pomocą linii ciągłej). Elementy wyposażenia obiektu - bariery betonowo stalowe. Podstawowe parametry obiektu mostowego:
- schemat statyczny : przęsło wolnopodparte,
- ilość przęseł : 1,
- sposób oparcia przęsła na podporach : bezpośrednie bez łożyska,
- rodzaj przęsła - płyta żelbetowa wylewana na mokro,
- dylatacje na styku obiekt droga : brak,
- nośność : 30 ton wg normy PN-85/S-10030 Obiekty mostowe. Obciążenia.
- szerokość płyty pomostu : 8,8 m,
- długość płyty pomostu : 6,0 m,
- światło poziome : 5,0 m,
- światło pionowe : 3,0 m,
- elementy drogi zlokalizowane na obiekcie : jezdnia + chodnik,
- podpory w postaci ścian żelbetowych ze skośnymi skrzydłami,
- połączenie obiektu z drogą – uciąglenie nawierzchni.
Obiekt dodatkowo pełni funkcje jazu, który piętrzy wodę przed obiektem.
Zaprojektowano przebudowę obiektu mostowego bez zmian jego lokalizacji - w miejscu wskazanym na planie zagospodarowania terenu. Z uwagi na istniejące zagospodarowanie terenu i dodatkowe funkcje jakie spełnia obiekt przebudowie podlega jedynie płyta pomostu z uwagi na nie spełnianie warunków technicznych dla obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg publicznych. Podstawowe parametry obiektu mostowego:
- schemat statyczny : przęsło wolnopodparte,
- ilość przęseł : 1,
- sposób oparcia przęsła na podporach : bezpośrednie na podkładkach neoprenowych,
- rodzaj przęsła – belki mostowe strunobetonowe typu KUJAN monolityzowane płytą żelbetową wylewaną na mokro,
- dylatacje na styku obiekt droga : brak,
- nośność : obciążenie ruchome klasy II wg LM1,
- szerokość płyty pomostu : 8,9 m,
- długość płyty pomostu : 6,0 m,
- światło poziome : 5,0 m,
- światło pionowe : 3,2 m,
- elementy drogi zlokalizowane na obiekcie : jezdnia + chodnik,
- podpory w postaci ścian żelbetowych ze skośnymi skrzydłami - remont,
- połączenie obiektu z drogą – uciąglenie nawierzchni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - załącznik nr 1 do SWZ.
Podstawą do określenia ceny ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji.
UWAGA: Przedmiar robót (kosztorys ofertowy ślepy) ma charakter pomocniczy.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
Okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat.
2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp:
Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320, ze zm.) tj. pracowników fizycznych wykonujących przy realizacji zadania roboty: rozbiórkowe, demontażowe, przygotowawcze, ziemne, konstrukcyjne, montażowe.
W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w szczególności: oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy (wykaz osób) o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, zawierającego informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Powyższe zostanie przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy w każdym czasie realizacji przedmiotu zamówienia poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika oraz oświadczenia zatrudnionego pracownika. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
3. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:
„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
4. Zadanie będzie dofinansowane z rezerwy subwencji ogólnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1769000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1966698,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1769000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Optem Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: OptemBAU Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360679866
7.3.3) Ulica: Grota-Roweckiego 12
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-108
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty rozbiórkowe, roboty drogowe, organizacja ruchu, ścianki szczelne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1769000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawa drzew wraz z nasadzeniem i pielęgnacją na terenie m. Włocławek oraz zakup drzew wraz z dostawą z podziałem na 2 zadania w ramach zadania pn. "Zielona i niebieska infrastruktura miasta"
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.04.2025 - 30.04.2025".
- Dostawy drobiu dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Przebudowa drogi gminnej nr 190503C Józefowo - Mursk - Smólnik o dł. 990m od km 1+755 do km 2 +745 w miejscowości Józefowo
- Program Dach - modernizacja pokryć dachowych
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105541 L w m. Mełgiew ul. Ogrodowa - etap 1
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa placu zabaw przy żłobku w Działoszynie"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa 2-ch sięgaczy ulicy Granicznej"
- Modernizacja infrastruktury drogowej wokół Jeziora Mucharskiego dla poprawy bezpieczeństwa oraz rozwoju rekreacji, turystyki i wypoczynku w miejscowości Mucharz, Gmina Mucharz
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.