Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00234154/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00246411/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00312148/01 - Wynik z dnia 2022-08-19
- 2022/BZP 00315420/01 - Wynik z dnia 2022-08-23
- 2022/BZP 00326639/01 - Wynik z dnia 2022-08-31
- 2022/BZP 00338674/01 - Wynik z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: Kurs Kelnerski, Kurs Barmański,Kurs Baristy, Kurs Sporządzania Sushi dla ZST w Mikołowie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych, EFS II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.4.2.) Miejscowość: Mikołów
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.4.7.) Numer telefonu: 32 32-48-100
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246574
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00234154/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „Sporządzanie sushi” dla 10 uczniów / uczennic w wymiarze minimum 4 godzin dla każdej z grup.
Kurs powinien obejmować przygotowanie teoretyczne i praktyczne z zakresu sporządzania sushi celem rozwoju czy też nabycia atrakcyjnych na rynku pracy umiejętności zawodowych.
Liczba uczestników ogółem – 10
Liczba grup ogółem – 2
Liczba osób w grupie: minimum 4, maksimum 6
Liczba godzin/grupę – 4
Liczba godzin ogółem – 10
godzina = godzina zegarowa
Termin realizacji: 23.12.2022 r.
Kurs dla 10 uczestników obejmuje 2 grupy 5 osobowe.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian liczebności uczestników między grupami. Jednakże łącznie będą to 2 grupy obejmujące 10 osób. Przy czym Zamawiający zapewnia, iż minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 4 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wynosi 6 osób.
B. Zamawiający wymaga, aby program kursu był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami:
1. Zajęcia powinny się odbywać:
• od poniedziałku do soboty,
• dla uczniów szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj:
- Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach
- Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie
- Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych
• w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych pracowniach szkolnych udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do szkolenia wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę.
2. Zakres kursu powinien obejmować warsztat i techniki pracy, ze szczególnym naciskiem na część praktyczną, dzięki czemu uczniowie pozyskają kompleksową wiedzę i przygotowanie do pracy i rozwoju zawodowego. Powinien objąć minimalnie poniższy zakres tematyczny:
• Część teoretyczna – wprowadzenie w produkty japońskie, techniki obróbki i produkcji
• Produkcja, półprodukcja, przygotowanie baru: gotowanie ryżu, obróbka ryb, warzyw, owoców morza, gotowanie sosów i marynat
• Zajęcia praktyczne - nauka samodzielnego przygotowania wszystkich form sushi
3. Zajęcia przeprowadzone będą z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, uwzględniając indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów.
4. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 5 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 3 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie.
5. Podczas zajęć praktycznych wymagane jest, aby przy jednym stanowisku pracy znajdował się wyłącznie jeden uczestnik kursu.
6. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom zajęć odpowiednie wyposażenie techniczne oraz produkty spożywcze adekwatne do rodzaju zajęć, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. Wykonawca zapewnia narzędzia niezbędne do przygotowania wszystkich rodzajów sushi m.in.: noże, maty bambusowe, miseczki na sos, drewniane pod-stawki, pałeczki oraz niezbędne surowce do przygotowania wszystkich rodzajów sushi m.in.: ryby, owoce morza, warzywa, płaty wodorostów, ryż, przyprawy, w ilościach zapewniających przygotowanie różnych rodzajów sushi przez każdego uczestnika kursu.
7. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej i zapewni wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia kursu.
8. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe w postaci podręcznika lub e-podręcznika z zakresu tematyki kursu (po zakończeniu zajęć materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu oraz Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.
9. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku pod-czas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu.
10. Wykonawca zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie zajęć, w drodze na zajęcia i po zajęciach na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć dla poszczególnych grup.
11. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu oraz wydanie uczestnikom zajęć zaświadczenia o ukończeniu kursu wraz ze wskazaniem ich zakresu, z uwzględnieniem działań promocyjnych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
12. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego m.in.: stosownego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów.
13. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020 (Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 dostępnymi pod linkiem: https://rpo.slaskie.pl/dokument/wytyczne_ zasady_rownosci_szans_i_niedyskryminacji_v2). Wszystkie działania muszą być realizowane w sposób niewykluczający udziału w kursie osób z niepełnosprawnościami.
14. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników zajęć żadnych opłat.
15. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć w każdym dniu zajęć,
b) program zajęć oraz dziennik zajęć,
c) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych
d) kopie wydanych zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników,
e) dokumentację fotograficzną z prowadzonych zajęć, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników zajęć (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki zajęć i uczestników).
16. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją zajęć co najmniej do dnia 31.12.2027 r.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „Sporządzanie sushi” dla 10 uczniów / uczennic w wymiarze minimum 4 godzin dla każdej z grup.
Kurs powinien obejmować przygotowanie teoretyczne i praktyczne z zakresu sporządzania sushi celem rozwoju czy też nabycia atrakcyjnych na rynku pracy umiejętności zawodowych.
Liczba uczestników ogółem – 10
Liczba grup ogółem – 2
Liczba osób w grupie: minimum 4, maksimum 6
Liczba godzin/grupę – 4
Liczba godzin ogółem – 8
godzina = godzina zegarowa
Termin realizacji: 23.12.2022 r.
Kurs dla 10 uczestników obejmuje 2 grupy 5 osobowe.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian liczebności uczestników między grupami. Jednakże łącznie będą to 2 grupy obejmujące 10 osób. Przy czym Zamawiający zapewnia, iż minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 4 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wynosi 6 osób.
B. Zamawiający wymaga, aby program kursu był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami:
1. Zajęcia powinny się odbywać:
• od poniedziałku do soboty,
• dla uczniów szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj:
- Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach
- Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie
- Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych
• w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych pracowniach szkolnych udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do szkolenia wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę.
2. Zakres kursu powinien obejmować warsztat i techniki pracy, ze szczególnym naciskiem na część praktyczną, dzięki czemu uczniowie pozyskają kompleksową wiedzę i przygotowanie do pracy i rozwoju zawodowego. Powinien objąć minimalnie poniższy zakres tematyczny:
• Część teoretyczna – wprowadzenie w produkty japońskie, techniki obróbki i produkcji
• Produkcja, półprodukcja, przygotowanie baru: gotowanie ryżu, obróbka ryb, warzyw, owoców morza, gotowanie sosów i marynat
• Zajęcia praktyczne - nauka samodzielnego przygotowania wszystkich form sushi
3. Zajęcia przeprowadzone będą z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, uwzględniając indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów.
4. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 5 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 3 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie.
5. Podczas zajęć praktycznych wymagane jest, aby przy jednym stanowisku pracy znajdował się wyłącznie jeden uczestnik kursu.
6. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom zajęć odpowiednie wyposażenie techniczne oraz produkty spożywcze adekwatne do rodzaju zajęć, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. Wykonawca zapewnia narzędzia niezbędne do przygotowania wszystkich rodzajów sushi m.in.: noże, maty bambusowe, miseczki na sos, drewniane pod-stawki, pałeczki oraz niezbędne surowce do przygotowania wszystkich rodzajów sushi m.in.: ryby, owoce morza, warzywa, płaty wodorostów, ryż, przyprawy, w ilościach zapewniających przygotowanie różnych rodzajów sushi przez każdego uczestnika kursu.
7. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej i zapewni wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia kursu.
8. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe w postaci podręcznika lub e-podręcznika z zakresu tematyki kursu (po zakończeniu zajęć materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu oraz Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.
9. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku pod-czas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu.
10. Wykonawca zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie zajęć, w drodze na zajęcia i po zajęciach na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć dla poszczególnych grup.
11. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu oraz wydanie uczestnikom zajęć zaświadczenia o ukończeniu kursu wraz ze wskazaniem ich zakresu, z uwzględnieniem działań promocyjnych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
12. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego m.in.: stosownego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów.
13. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020 (Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 dostępnymi pod linkiem: https://rpo.slaskie.pl/dokument/wytyczne_ zasady_rownosci_szans_i_niedyskryminacji_v2). Wszystkie działania muszą być realizowane w sposób niewykluczający udziału w kursie osób z niepełnosprawnościami.
14. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników zajęć żadnych opłat.
15. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć w każdym dniu zajęć,
b) program zajęć oraz dziennik zajęć,
c) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych
d) kopie wydanych zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników,
e) dokumentację fotograficzną z prowadzonych zajęć, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników zajęć (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki zajęć i uczestników).
16. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją zajęć co najmniej do dnia 31.12.2027 r.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-13 10:00
Po zmianie:
2022-07-15 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-13 10:30
Po zmianie:
2022-07-15 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-11
Po zmianie:
2022-08-13
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz usług portierskich i monitoringu
- Zadanie inwestycyjne pn. "Wykonanie boiska ze sztuczną nawierzchnią na terenie KS Burza"
- Wykonywanie usług schronienia
- Wykonanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla robót remontowo - budowlanych w ZSP w Ornontowicach, ZSEiU w Łaziskach Górnych oraz w budynku warsztatów szkolnych należących do ZST w Mikołowie
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.