Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00160596/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270198636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska 53
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6723481
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkzawiercie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkzawiercie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9a171c9-cfea-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9a171c9-cfea-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160596
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.TP-01/03/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 280800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345384,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467154,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345384,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERG BIERUŃ Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832049439
7.3.3) Ulica: Chemików 163
7.3.4) Miejscowość: Bieruń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-150
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345384,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-14 do 2024-04-14INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup nowego remontera drogowego (patcher) zamontowanego na nośniku Zamawiającego.
- Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych na drogi powiatowe i wojewódzkie
- Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu - etap 1
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków czystości, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- II Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- "Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce"
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.