Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00189060/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zad 1: Dostawa i wymiana wodomierzy wraz z modułami radiowymi wraz z przygotowaniem tras odczytowych.
Zad 2: Dostawa i wymiana wodomierzy w ramach legalizacji w lokalach mieszk, i użyt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zad 1: Dostawa i wymiana wodomierzy wraz z modułami radiowymi wraz z przygotowaniem tras odczytowych.Zad 2: Dostawa i wymiana wodomierzy w ramach legalizacji w lokalach mieszk, i użyt.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4058dbd7-dcd6-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015095/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i wymiana wodomierzy w lokalach gminnych w budynkach należących w 100% do Gminy.
1.2.2 Dostawa i wymiana wodomierzy w lokalach gminnych w budynkach należących do Wspólnot Mieszkaniowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189060/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TR.263.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 335762,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zadanie nr 1: Dostawa i wymiana wodomierzy wody ciepłej i zimnej wraz z modułami radiowymi w budynkach stanowiących własność Gminy Białystok na terenie miasta Białegostoku w ilości 1987 szt. wraz z przygotowaniem tras odczytowych dla poszczególnych budynków.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę oraz wymianę zużytych na fabrycznie nowe wodomierzy suchobieżnych, skrzydełkowych jednostrumieniowych dla wody zimnej i ciepłej o średnicy DN 15 wraz z modułami radiowymi,
2) przygotowanie tras odczytowych współpracujących z użytkowanym przez Zamawiającego systemem radiowego odczytu wskazań wodomierzy INKASOID na urządzeniu mobilnym typu tablet, INKASENT PC3 na urządzeniu stacjonarnym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 został podany w załączniku
nr 4.1 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.5.5.) Wartość części: 273427,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zadanie nr 2: Dostawa i wymiana wodomierzy do pomiaru zużycia wody ciepłej i zimnej w ramach legalizacji w lokalach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Białystok na terenie miasta Białegostoku w ilości 755 szt.
Zakres rzeczowy obejmuje:
1) Dostawę wodomierzy spełniających poniższe wymagania:
- wodomierze z aktualną cechą legalizacyjną na rok 2022 z okresem ważności 5 lat,
- wodomierze z przeznaczeniem do wody pitnej zimnej i ciepłej; atestem higienicznym PZH,
- jednostrumieniowe, skrzydełkowe, suchobieżne o średnicach nominalnych DN 15mm i DN 20mm o nominalnym strumieniu objętości Qn=1,5m3/h lub Qn=2,5m3/h,
- z zabezpieczeniem antymagnetycznym,
- korpus wodomierza nie może być wykonany z tworzyw sztucznych;
- z możliwością montażu w poziomie i pionie o klasie dokładności nie niższej niż B-H (montaż w poziomie), A-V (montaż w pionie),
2) Usługę wymiany obejmującą następujący zakres prac:
- demontaż wodomierza,
- demontaż wodomierza typu JAŚ z przeróbką podjeść wodomierzowych do wodomierzy standardowych,
- ewentualna przeróbka podejść wodomierzy o długości do 0,5 metra,
- zamontowanie wodomierza z aktualną cechą legalizacyjną na rok 2021 z okresem ważności 5 lat – o cechach określonych w umowie w umowie w § 1 ust. 2 pkt. D,
- wymiana uszczelek łącznika,
- plombowanie wodomierza plombą zatrzaskową,
- w przypadku braku możliwości wymiany wodomierza ze względu na brak możliwości odcięcia wody (zawór wyeksploatowany lub pęknięty) Wykonawca zobowiązany jest w ramach usługi do wymiany zaworu,
- w przypadku pękniętego łącznika Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany,
- w przypadku gdy łączniki wodociągowe nie są w jednej osi Wykonawca zobowiązany jest do dokonania naprawy umożliwiającej montaż wodomierza,
- odcięcie wody na pionie lub w całym budynku w przypadku, gdy zawory przed wodomierzami są niesprawne w porozumieniu z administratorem,
- sprawdzenie szczelności połączeń i prawidłowości montażu, kontrolę opomiarowania wszystkich punktów poboru wody przez zamontowane wodomierze,
- sporządzenie protokołu o wymianie wodomierzy dla każdego wodomierza w lokalu, który musi zawierać następujące dane: numer wodomierza zdemontowanego i zamontowanego oraz ich stany w chwili zdjęcia i zamontowania, datę montażu, nazwisko i imię Najemcy oraz jego podpis oraz podpis Wykonawcy,
- przekazanie kopii protokołu z montażu najemcy lokalu, administratorowi budynku i Zamawiającemu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 został podany w załączniku
nr 4.2 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.5.5.) Wartość części: 62335,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269745,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269745,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269745,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Visterma Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782721028
7.3.3) Ulica: ul. Praw Kobiet 4
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-535
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269745,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66745,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66745,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66745,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Visterma Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782721028
7.3.3) Ulica: ul. Praw Kobiet 4
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-535
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66745,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Obsługa weterynaryjna Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku - uzupełnienie
- Kompleksowe usługi polegające na przeglądzie i konserwacji dźwigów, prace remontowe oraz przeglądy specjalne dźwigów w obiektach Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Białymstoku - część I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - część II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Rozbudowa ujęcia wody w Kaznowie Kolonii oraz w Kolechowicach Kolonii
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w toalecie zlokalizowanej na 4 piętrze w budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Roboty budowlane w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach komunalnych we wsi Kruszyn - etap II
więcej: Wodomierze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.