Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135734/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00160468/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-31
- 2023/BZP 00162546/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Remizy OSP – Świetlicy Wiejskiej w Mieczach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJGRÓD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32
1.5.2.) Miejscowość: Rajgród
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-206
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 86 272 19 40
1.5.8.) Numer faksu: 86 272 19 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaneta.chylinska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umrajgrod.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47b2841f-c27f-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Remizy OSP – Świetlicy Wiejskiej w Mieczach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47b2841f-c27f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055508/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa remizy OSP - Świetlicy Wiejskiej w Mieczach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135734
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa Remizy OSP – Świetlicy Wiejskiej w Mieczach”.
2. Projekt zakłada budowę niepodpiwniczonego, jednokondygnacyjnego budynku wraz z poddaszem nieużytkowym, możliwym do adaptacji w przyszłości. Dach wielospadowy, pokryty blachą panelową na rąbek stojącą. Obiekt zostanie podzielony, zgodnie ze swoim przeznaczeniem na dwie, odrębne, niezależne części. W skład pierwszej części, przeznaczonej na potrzeby OSP wchodzić będzie m.in.: pomieszczenie socjalne (zaplecze) z holem, toaleta z odrębnym WC oraz garaż. Część druga natomiast składa się m.in. z: przedsionka, holu, szatni, pomieszczenia technicznego, pomieszczenia socjalnego (kuchni), magazynku, dwóch toalet (z czego jedna zostanie przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych) oraz sali rekreacyjnej. Budynek w części przeznaczonej na świetlicę wiejską będzie ogólnodostępny oraz zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Teren przed budynkiem zostanie utwardzony i częściowo zadaszony. W związku z planowaną budową zostaną wykonane dojazdy, dojścia oraz parkingi, w tym jedno miejsce dla osób niepełnosprawnych. Przed budynkiem zaprojektowano dwa maszty: jeden pod syrenę alarmową, drugi flagowy.
Projekt obejmuje również wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej, w tym m. in.:
- zbiornika szczelnego,
- nowego przyłącza wodociągowego,
- instalacji sanitarnej,
- instalacji elektrycznej,
- instalacji fotowoltaicznej,
- montażu pompy ciepła typu powietrze - woda.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa - Załącznik nr 9 do SWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 10 do SWZ oraz przedmiar - Załącznik nr 11 do SWZ, przy czym, przedmiar stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty. Podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ oraz projekt umowy – Załącznik nr 4 do SWZ, będące integralną częścią niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262520-2 - Roboty murowe
45262300-4 - Betonowanie
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45441000-0 - Roboty szklarskie
45261320-3 - Kładzenie rynien
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1926117,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2699289,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1926117,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "DOMHAL" Jarosław Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450189523
7.3.3) Ulica: Wilczewo 44
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1926117,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RAJGRÓD
więcej: przetargi RAJGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.