Og³oszenie z dnia 2021-10-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00303659/01 - Wynik z dnia 2021-12-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZÊTU i MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH dla potrzeb Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MA£OPOLSKI SZPITAL CHORÓB P£UC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTY£Y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jaroszowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326428090
1.5.8.) Numer faksu: 326428100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wschp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZÊTU i MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH dla potrzeb Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2d9af81c-3635-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00246655
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00010576/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa jednorazowego sprzêtu i materia³ów medycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.wschp.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w rozdz. XII SWZ), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal lub za pomoc± poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: „Formularz z³o¿enia, wycofania oferty lub wniosku” i „formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP Zamawiaj±cego.
1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki pocztowej lub skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
2. Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym(rekomendowany format danych .doc, docx, .rtf, .pdf). Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
3. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ma³opolski Szpital Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y, ul. Kolejowa 1a, 32-310 Jaroszowiec tel. 32 642 80 90
inspektor ochrony danych osobowych w Ma³opolskim Szpitalu Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y, ul. Kolejowa 1a, 32-310 Jaroszowiec tel. 32 642 80 90, adres e-mail iodo@wschp.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.I.2.224/07/21 DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZÊTU I MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH dla potrzeb Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y prowadzonym w trybie podstawowym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.I.2.224/07/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 85049,60 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa JEDORAZOWEGO SPRZÊTU I MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH w zakresie 5 Zadañ dla potrzeb Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y , zgodnie z asortymentem szczegó³owo opisanym w Za³±czniku nr 1a do niniejszej SWZ , stanowi±cym jednocze¶nie „Formularz asortymentowy – szczegó³owa oferta cenowa” dla Zadañ od nr 1 do nr 5:
1) ZADANIE nr 1 -PIELUCHOMAJTKI DLA DOROS£YCH ORAZ PODK£ADY JEDNORAZOWE
4. Oferowane produkty, w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia, musz± posiadaæ aktualne ¶wiadectwo rejestracji, atest, ¶wiadectwo jako¶ci, deklaracjê zgodno¶ci lub zezwolenie dopuszczaj±ce do obrotu i stosowania w zak³adach s³u¿by zdrowia, a ponadto w³a¶ciwe oznakowanie opakowañ zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami.
Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza byæ dopuszczone do obrotu na terenie UE.
5. Termin wa¿no¶ci dostarczonych Zamawiaj±cemu produktów nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostarczenia produktu.
6. Miejsce dostawy: Dzia³ Farmacji, mieszcz±cy siê w siedzibie Zamawiaj±cego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie na koszt w³asny i ryzyko Wykonawcy.
8. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie na warunkach okre¶lonych przez Zamawiaj±cego we wzorze umowy – za³±cznik nr 4 do SWZ.
9. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaoferowania produktów równowa¿nych. Poni¿ej opisana definicja równowa¿no¶ci odnosi siê do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomoc± numerów katalogowych w SWZ.
10. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równowa¿ne musz± posiadaæ parametry jako¶ciowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne (wielko¶æ opakowania i jego rodzaj, konsystencja i sk³ad surowcowy produktu itp.) nie gorsze ni¿ produkty wyszczególnione przez Zamawiaj±cego. Oznacza to, ¿e produkt równowa¿ny musi spe³niaæ minimalne parametry w stosunku do referencyjnych okre¶lonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jako¶ciowe, katalogi, karty charakterystyk.
11. Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ towar bêd±cy przedmiotem umowy do Dzia³u Farmacji w siedzibie Zamawiaj±cego w godz. od 9.00 do 14.00, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 5 dni robocze od z³o¿enia zamówienia a w trybie pilnym, w jak najkrótszym czasie nie d³u¿szym ni¿ w ci±gu 48 godzin od daty z³o¿enia zamówienia.
12. Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15008,70 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwy¿sz± ocenê punktow±. Dla zastosowanego kryterium oceny ofert Zamawiaj±cy bêdzie oblicza³ warto¶æ punktow± oferty (zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku) .
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Postêpowanie jest prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji, zgodnie z przepisami art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), zwanej dalej ustaw± Pzp. W³a¶ciw± procedur± przeprowadzenia niniejszego postêpowania s± przepisy dla zamówieñ nie przekraczaj±cych kwotê 214 000,00 €.
2. Postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem miniPortalu, strony WWW Zamawiaj±cego i poczty elektronicznej Zamawiaj±cego. Szczegó³owe instrukcje u¿ytkowania miniPortalu dostêpne s± na stronie: www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal /https://miniportal.uzp.gov.pl/
3. Rodzaj zamówienia: Dostawa
4. NUMER POSTÊPOWANIA: ZP.I.2.224/07/21
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa JEDORAZOWEGO SPRZÊTU I MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH w zakresie 5 Zadañ dla potrzeb Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y , zgodnie z asortymentem szczegó³owo opisanym w Za³±czniku nr 1a do niniejszej SWZ , stanowi±cym jednocze¶nie „Formularz asortymentowy – szczegó³owa oferta cenowa” dla Zadañ od nr 1 do nr 5:
2) ZADANIE nr 2 -WYROBY MEDYCZNE RÓ¯NE
4. Oferowane produkty, w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia, musz± posiadaæ aktualne ¶wiadectwo rejestracji, atest, ¶wiadectwo jako¶ci, deklaracjê zgodno¶ci lub zezwolenie dopuszczaj±ce do obrotu i stosowania w zak³adach s³u¿by zdrowia, a ponadto w³a¶ciwe oznakowanie opakowañ zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami.
Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza byæ dopuszczone do obrotu na terenie UE.
5. Termin wa¿no¶ci dostarczonych Zamawiaj±cemu produktów nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostarczenia produktu.
6. Miejsce dostawy: Dzia³ Farmacji, mieszcz±cy siê w siedzibie Zamawiaj±cego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie na koszt w³asny i ryzyko Wykonawcy.
8. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie na warunkach okre¶lonych przez Zamawiaj±cego we wzorze umowy – za³±cznik nr 4 do SWZ.
9. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaoferowania produktów równowa¿nych. Poni¿ej opisana definicja równowa¿no¶ci odnosi siê do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomoc± numerów katalogowych w SWZ.
10. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równowa¿ne musz± posiadaæ parametry jako¶ciowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne (wielko¶æ opakowania i jego rodzaj, konsystencja i sk³ad surowcowy produktu itp.) nie gorsze ni¿ produkty wyszczególnione przez Zamawiaj±cego. Oznacza to, ¿e produkt równowa¿ny musi spe³niaæ minimalne parametry w stosunku do referencyjnych okre¶lonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jako¶ciowe, katalogi, karty charakterystyk.
11. Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ towar bêd±cy przedmiotem umowy do Dzia³u Farmacji w siedzibie Zamawiaj±cego w godz. od 9.00 do 14.00, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 5 dni robocze od z³o¿enia zamówienia a w trybie pilnym, w jak najkrótszym czasie nie d³u¿szym ni¿ w ci±gu 48 godzin od daty z³o¿enia zamówienia.
12. Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 46042,40 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwy¿sz± ocenê punktow±. Dla zastosowanego kryterium oceny ofert Zamawiaj±cy bêdzie oblicza³ warto¶æ punktow± oferty (zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku) .
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa JEDORAZOWEGO SPRZÊTU I MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH w zakresie 5 Zadañ dla potrzeb Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y , zgodnie z asortymentem szczegó³owo opisanym w Za³±czniku nr 1a do niniejszej SWZ , stanowi±cym jednocze¶nie „Formularz asortymentowy – szczegó³owa oferta cenowa” dla Zadañ od nr 1 do nr 5:
3) ZADANIE nr 3 -JEDNORAZOWY SPRZÊT DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ – USTNIKI, PENUMOTACHOGRAFY, FILTRY DO SPOROMETRII
4. Oferowane produkty, w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia, musz± posiadaæ aktualne ¶wiadectwo rejestracji, atest, ¶wiadectwo jako¶ci, deklaracjê zgodno¶ci lub zezwolenie dopuszczaj±ce do obrotu i stosowania w zak³adach s³u¿by zdrowia, a ponadto w³a¶ciwe oznakowanie opakowañ zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami.
Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza byæ dopuszczone do obrotu na terenie UE.
5. Termin wa¿no¶ci dostarczonych Zamawiaj±cemu produktów nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostarczenia produktu.
6. Miejsce dostawy: Dzia³ Farmacji, mieszcz±cy siê w siedzibie Zamawiaj±cego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie na koszt w³asny i ryzyko Wykonawcy.
8. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie na warunkach okre¶lonych przez Zamawiaj±cego we wzorze umowy – za³±cznik nr 4 do SWZ.
9. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaoferowania produktów równowa¿nych. Poni¿ej opisana definicja równowa¿no¶ci odnosi siê do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomoc± numerów katalogowych w SWZ.
10. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równowa¿ne musz± posiadaæ parametry jako¶ciowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne (wielko¶æ opakowania i jego rodzaj, konsystencja i sk³ad surowcowy produktu itp.) nie gorsze ni¿ produkty wyszczególnione przez Zamawiaj±cego. Oznacza to, ¿e produkt równowa¿ny musi spe³niaæ minimalne parametry w stosunku do referencyjnych okre¶lonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jako¶ciowe, katalogi, karty charakterystyk.
11. Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ towar bêd±cy przedmiotem umowy do Dzia³u Farmacji w siedzibie Zamawiaj±cego w godz. od 9.00 do 14.00, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 5 dni robocze od z³o¿enia zamówienia a w trybie pilnym, w jak najkrótszym czasie nie d³u¿szym ni¿ w ci±gu 48 godzin od daty z³o¿enia zamówienia.
12. Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10498,50 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33157000-5 - Urz±dzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwy¿sz± ocenê punktow±. Dla zastosowanego kryterium oceny ofert Zamawiaj±cy bêdzie oblicza³ warto¶æ punktow± oferty (zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku) .
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa JEDORAZOWEGO SPRZÊTU I MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH w zakresie 5 Zadañ dla potrzeb Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y , zgodnie z asortymentem szczegó³owo opisanym w Za³±czniku nr 1a do niniejszej SWZ , stanowi±cym jednocze¶nie „Formularz asortymentowy – szczegó³owa oferta cenowa” dla Zadañ od nr 1 do nr 5:
4) ZADANIE- nr 4 -JEDNORAZOWY SPRZÊT – INDYWIDUALNE ZESTAWY DO NEBULIZACJI
4. Oferowane produkty, w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia, musz± posiadaæ aktualne ¶wiadectwo rejestracji, atest, ¶wiadectwo jako¶ci, deklaracjê zgodno¶ci lub zezwolenie dopuszczaj±ce do obrotu i stosowania w zak³adach s³u¿by zdrowia, a ponadto w³a¶ciwe oznakowanie opakowañ zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami.
Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza byæ dopuszczone do obrotu na terenie UE.
5. Termin wa¿no¶ci dostarczonych Zamawiaj±cemu produktów nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostarczenia produktu.
6. Miejsce dostawy: Dzia³ Farmacji, mieszcz±cy siê w siedzibie Zamawiaj±cego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie na koszt w³asny i ryzyko Wykonawcy.
8. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie na warunkach okre¶lonych przez Zamawiaj±cego we wzorze umowy – za³±cznik nr 4 do SWZ.
9. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaoferowania produktów równowa¿nych. Poni¿ej opisana definicja równowa¿no¶ci odnosi siê do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomoc± numerów katalogowych w SWZ.
10. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równowa¿ne musz± posiadaæ parametry jako¶ciowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne (wielko¶æ opakowania i jego rodzaj, konsystencja i sk³ad surowcowy produktu itp.) nie gorsze ni¿ produkty wyszczególnione przez Zamawiaj±cego. Oznacza to, ¿e produkt równowa¿ny musi spe³niaæ minimalne parametry w stosunku do referencyjnych okre¶lonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jako¶ciowe, katalogi, karty charakterystyk.
11. Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ towar bêd±cy przedmiotem umowy do Dzia³u Farmacji w siedzibie Zamawiaj±cego w godz. od 9.00 do 14.00, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 5 dni robocze od z³o¿enia zamówienia a w trybie pilnym, w jak najkrótszym czasie nie d³u¿szym ni¿ w ci±gu 48 godzin od daty z³o¿enia zamówienia.
12. Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10200,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33157000-5 - Urz±dzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwy¿sz± ocenê punktow±. Dla zastosowanego kryterium oceny ofert Zamawiaj±cy bêdzie oblicza³ warto¶æ punktow± oferty (zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku) .
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa JEDORAZOWEGO SPRZÊTU I MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH w zakresie 5 Zadañ dla potrzeb Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y , zgodnie z asortymentem szczegó³owo opisanym w Za³±czniku nr 1a do niniejszej SWZ , stanowi±cym jednocze¶nie „Formularz asortymentowy – szczegó³owa oferta cenowa” dla Zadañ od nr 1 do nr 5:
5) ZADANIE nr 5 - MATERIA£Y MEDYCZNE – MYJKI RÊKAWICE NAS¡CZONE MYD£EM
4. Oferowane produkty, w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia, musz± posiadaæ aktualne ¶wiadectwo rejestracji, atest, ¶wiadectwo jako¶ci, deklaracjê zgodno¶ci lub zezwolenie dopuszczaj±ce do obrotu i stosowania w zak³adach s³u¿by zdrowia, a ponadto w³a¶ciwe oznakowanie opakowañ zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami.
Wszystkie wskazane w ofercie produkty musza byæ dopuszczone do obrotu na terenie UE.
5. Termin wa¿no¶ci dostarczonych Zamawiaj±cemu produktów nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy od daty dostarczenia produktu.
6. Miejsce dostawy: Dzia³ Farmacji, mieszcz±cy siê w siedzibie Zamawiaj±cego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie na koszt w³asny i ryzyko Wykonawcy.
8. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie na warunkach okre¶lonych przez Zamawiaj±cego we wzorze umowy – za³±cznik nr 4 do SWZ.
9. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaoferowania produktów równowa¿nych. Poni¿ej opisana definicja równowa¿no¶ci odnosi siê do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomoc± numerów katalogowych w SWZ.
10. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równowa¿ne musz± posiadaæ parametry jako¶ciowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne (wielko¶æ opakowania i jego rodzaj, konsystencja i sk³ad surowcowy produktu itp.) nie gorsze ni¿ produkty wyszczególnione przez Zamawiaj±cego. Oznacza to, ¿e produkt równowa¿ny musi spe³niaæ minimalne parametry w stosunku do referencyjnych okre¶lonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jako¶ciowe, katalogi, karty charakterystyk.
11. Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ towar bêd±cy przedmiotem umowy do Dzia³u Farmacji w siedzibie Zamawiaj±cego w godz. od 9.00 do 14.00, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 5 dni robocze od z³o¿enia zamówienia a w trybie pilnym, w jak najkrótszym czasie nie d³u¿szym ni¿ w ci±gu 48 godzin od daty z³o¿enia zamówienia.
12. Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3300,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33157000-5 - Urz±dzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwy¿sz± ocenê punktow±. Dla zastosowanego kryterium oceny ofert Zamawiaj±cy bêdzie oblicza³ warto¶æ punktow± oferty (zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku) .
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postêpowania w okoliczno¶ciach,
o których mowa w art. 108ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, Wykonawca przedk³ada:
a) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – wype³nione i podpisane odpowiednio przez osobê (osoby) upowa¿nion± (upowa¿nione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne o¶wiadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowi±cej Za³±cznik nr 2a do Specyfikacji
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W zakresie wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków, o których mowa w art. 273 ustawy Pzp, Wykonawca przedk³ada:
a) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wype³nione i podpisane odpowiednio przez osobê (osoby) upowa¿nion± (upowa¿nione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne o¶wiadczenie zawarte jest we wzorze, stanowi±cym Za³±cznik nr 2b do Specyfikacji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy ¿±da przed³o¿enia:1) szczegó³owego opisu przedmiotu zamówienia - sporz±dzone w jêzyku polskim (ulotka informacyjna z fotografi± przedmiotu, aktualny katalog zawieraj±cy dok³adny opis) dokumenty maj± potwierdzaæ wymogi opisane w za³±cznikach nr 1A do SWZ). UWAGA! Obowi±zkowo nale¿y podaæ numer katalogowy oferowanego produktu,
2. Dokumenty ¶wiadcz±ce o dopuszczeniu do obrotu (odpowiednio):
1) deklaracje zgodno¶ci producenta , certyfikat zgodno¶ci CE (w zadaniach , których dotyczy zgodnie z Ustaw± z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679 z pó¼n. zm),
2) zg³oszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
3) w przypadku produktów, które nie podlegaj± przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty inne ni¿ wy¿ej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczaj±ce te produkty do obrotu i stosowania,
3. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku gdy wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
4. Zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ.
5. Zamawiaj±cy akceptuje odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, inne ni¿ te, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, o których mowa w art. 105 ust. 1
i 3 ustawy Pzp, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania, cechy lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert, lub wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
2. Dokumenty ¶wiadcz±ce o dopuszczeniu do obrotu (odpowiednio):1) deklaracje zgodno¶ci producenta , certyfikat zgodno¶ci CE (w zadaniach , których dotyczy zgodnie z Ustaw± z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679 z pó¼n. zm),
2) zg³oszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
3) w przypadku produktów, które nie podlegaj± przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty inne ni¿ wy¿ej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczaj±ce te produkty do obrotu i stosowania,
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
IV. Dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê:1. Ofertê stanowi±:
1) formularz oferty – wg wzoru okre¶lonego w Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) Formularze asortymentowe – szczegó³owa oferta cenowa – Za³±cznik nr 1a do SWZ,
UWAGA! W przypadku nie do³±czenia do Oferty Za³±cznika 1a Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy,
3) dokumenty i o¶wiadczenia potwierdzaj±ce spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w Postêpowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w rozdz. IX Specyfikacji),
4) dokumenty wskazane w rozdz. X Specyfikacji (je¶li dotyczy),
5) w przypadku, gdy umocowanie osoby podpisuj±cej ofertê nie wynika z w³a¶ciwego rejestru, do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postêpowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane.
6) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¿eli dotyczy - Za³±cznik nr 3 ,
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – dokument stwierdzaj±cy ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie pe³nomocnika do reprezentowania ich w Postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
8. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:a) w odniesieniu do wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego, ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu z Postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
b) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w Postêpowaniu lub do reprezentowania ich w Postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y przed³o¿yæ w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 6),
c) wszelka korespondencja w Postêpowaniu prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem, o którym mowa w ust. 7 lit. b),
d) wype³niaj±c Formularz Ofertowy, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, a nie dane pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w zakresie:1) Zmniejszenia ceny jednostkowej w stosunku do oferowanej, która mo¿e nast±piæ wy³±cznie na skutek okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili przystêpowania do przetargu,
2) Zmiany zapisów umowy w przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa,
3) Terminu wykonania umowy, w szczególno¶ci w zwi±zku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Sprzedawcê okoliczno¶ci od niego niezale¿nych,
4) Zmniejszenia ceny jednostkowej asortymentu bêd±cego przedmiotem umowy, okre¶lonych
w umowie - w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wynikaj±cych z funkcjonowania rynku, w szczególno¶ci zmniejszenia ceny zbytu, rabat czy upust,
5) Zmiany ceny netto w przypadku zmiany stawki VAT,
6) W przypadku niezrealizowania warto¶ci Umowy na poziomie min. 60% w terminie jej obowi±zywania, przewiduje siê mo¿liwo¶æ jej przed³u¿enia o czas niezbêdny do zrealizowania.
7) Zmiany produktu bêd±cego przedmiotem umowy w szczególno¶ci w zwi±zku
z zaprzestaniem produkcji lub dystrybucji pod warunkiem zaoferowania produktu o parametrach równorzêdnych lub wy¿szych ni¿ parametry przedmiotu oferty,
8) Osób kluczowych do realizacji umowy oraz osób reprezentuj±cych Strony z uwagi na niezale¿ne do Stron okoliczno¶ci (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne),
9) Danych teleadresowych Stron zapisanych w umowie,
10) zmniejszenia liczby/ilo¶ci produktów objêtych niniejsz± umow± w przypadku trudno¶ci finansowych Zamawiaj±cego,
Powy¿sze zmiany nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego.
2. Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± byæ dopuszczalne tylko w granicach art. 454 i art. 455 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych.
3. Strony przez istotne zmiany postanowieñ umowy rozumiej± takie zmiany, które wskazane s± w art. 454 ust. 2 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w zakresie wskazanym w art. 455 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-03 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Gdziekolwiek w Specyfikacji Warunków Zamówienia przywo³ane s± normy, lub nazwy w³asne lub znaki towarowe lub patenty lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne.2. Wszelkie czynno¶ci podejmowane przez Wykonawcê w toku Postêpowania wymagaj± dla swej skuteczno¶ci do³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych uprawnienie osoby podpisuj±cej do reprezentowania Wykonawcy. Powy¿sze nie dotyczy sytuacji, gdy Zamawiaj±cy dysponuje ju¿ odpowiednimi dokumentami z³o¿onymi w toku Postêpowania.
3. Zamawiaj±cy nie zamierza zwo³aæ zebrania Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych.
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w Postêpowaniu, z wyj±tkiem sytuacji opisanej
w art. 261 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
7. Zamawiaj±cy nie przewiduje stosowania dynamicznego systemu zakupów.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
10. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± prowadzenia negocjacji.
12. Informacja o sposobie komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji okre¶lonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 – NIE DOTYCZY.
13. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego.
14. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ podobnych o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 i 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
15. Zamawiaj±cy nie przewiduje wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawców dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia.
16. Zamawiaj±cy nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy,
XXI. INNE
1. Do spraw nieuregulowanych niniejsz± SWZ zastosowanie maj± przepisy ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2019, poz. 2019 ze zm.) oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Zmawiaj±cy, na podstawie ustawy z dnia 09.11.2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub us³ugi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. 2018, poz. 2191 ze zm.), dopuszcza przesy³anie przez Wykonawcê ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zwi±zanych z realizacj± niniejszego zamówienia za po¶rednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rekrystalizowanego siarczanu wapnia zarejestrowanego do stosowania w infekcjach tkanek miêkkich i ko¶ci
- Dostawa materia³ów medycznych jednorazowego u¿ytku, w tym cewniki, worki do cewnikowania, chusty trójk±tne
- Zakup sprzêtu jednorazowego dla wszystkich oddzia³ów- powtórzenie
- Sukcesywna dostawa sprzêtu drobnomedycznego jednorazowego II
- Zakup wraz z dostaw± wyrobów medycznych na Blok Operacyjny ¦wiêtokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- GAZIKI DO DEZYNFEKCJI SKÓRY W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DÊBICY
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.