Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Dzielnicy Żoliborz z domu do szkoły i z powrotem w roku szkolnym 2021/2022- zamówienie podobne nr 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-627
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zoliborz.WZP@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoliborz.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Dzielnicy Żoliborz z domu do szkoły i z powrotem w roku szkolnym 2021/2022- zamówienie podobne nr 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d808c639-20f6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001288/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Dzielnicy Żoliborz z domu do szkoły i z powrotem w roku szkolnym 2021/2022- zamówienie podobne nr 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197732/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z faktem złożenia przez opiekunów prawnych 4 wniosków o dowóz dzieci niepełnosprawnych na trasie dom-szkoła zachodzi konieczność udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, tj. dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Dzielnicy Żoliborz z domu do szkoły
i z powrotem w roku szkolnym 2021/2022 .
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym bez negocjacji (w lipcu 2021 r.). Umowę zawarto w dniu 4 sierpnia 2021 r.
Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (do wysokości 135 055,56 zł netto, tj. 145 860 zł brutto) i jest zgodne z jego zakresem.
Całkowita wartość zamówienia podobnego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-XVIII-WZP.271.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 135055,56 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 62244,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie w roku szkolnym 2021/2022 usługi transportowej w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Dzielnicy Żoliborz do szkół i placówek oświatowych na trasie dom – jednostka oświatowa – dom wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowozu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64794 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64794 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64794 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOMAL TRANSPORT Bożena Maleszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341561021
7.3.3) Ulica: Otrębuska 43
7.3.4) Miejscowość: Brwinów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-840
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BOMAL" TRANSPORT Bożena Maleszewska
jakie przetargi wygrała firma
"BOMAL" TRANSPORT Bożena Maleszewska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64794 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz osób niepełnosprawnych do ośrodków edukacji specjalnej.
- Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w gminie Sobótka w roku szkolnym 2025/2026
- Przewóz osób starszych na planowane wycieczki
- Dowóz dzieci z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki do szkół podstawowych
- Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych i zespołów szkolno - przedszkolnych na terenie gminy Nakło nad Notecią oraz na zajęcia na basenie w roku szkolnym 2025/2026
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.