eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaObsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn.: "Budowa odcinka drogi Plac Fatimski - etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn.: „Budowa odcinka drogi Plac Fatimski – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek-Ratusz

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.olesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/761257

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn.: „Budowa odcinka drogi Plac Fatimski – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45f8b938-e5b6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065306/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Budowa drogi na Pl. Fatimskim – obsługa geodezyjna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199301

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/6/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16960,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn.: „Budowa odcinka drogi Plac Fatimski – etap II”.
Do obowiązków Wykonawcy w ramach obsługi geodezyjno – kartograficznej należy m.in.:
a.) opracowanie szkicu dokumentacyjnego:
- wyznaczenie geodezyjne w terenie, ze sprawdzeniem prawidłowości tyczenia w stosunku do granic nieruchomości,
- sporządzenie odrysu wytyczanego obiektu wraz z wyniesieniem punktów osnowy poziomej i pionowej, wpisanie miar, współrzędnych i elementów kontrolnych,
- wytyczenie punktów w nawiązaniu do ustalonego układu punktów osnowy poziomej i pionowej lub innych elementów stałych, założenie reperów roboczych w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji prac, łącznie z zamarkowaniem tyczonych punktów palikami, bolcami itp. oraz wykonaniem pomiaru kontrolnego i protokolarne przekazanie kierownictwu budowy łącznie z wpisem do dziennika budowy przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe,
b.) sporządzenie map kontrolnych:
- po zakończeniu danego etapu realizacji inwestycji należy sporządzić mapę kontrolną ze zinwentaryzowanych robót wraz z oświadczeniem o zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową i protokolarnie przekazać Zamawiającemu,
- na wniosek Inspektora Nadzoru lub Zamawiającego przynajmniej 1 raz w miesiącu należy sporządzić mapę kontrolną ze zinwentaryzowanych robót wraz z oświadczeniem o zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, celem bieżącego sprawdzenia wykonywanych robót realizowanych przez Wykonawcę,
c.) pomiary powykonawcze należy wykonać w układzie wysokościowym zgodnym z projektem oraz w obowiązującym układzie wysokościowym PODGiK:
- pomiary kontrolne w czasie realizacji inwestycji, szczególnie obiektów lub elementów robót ulegających zakryciu, (pomiary linii głównych – rzędne, spadki, pomiary głębokości korytowania i grubości poszczególnych warstw podbudowy), należy inwentaryzować przed zakryciem potwierdzając wykonanie w dzienniku budowy, w razie stwierdzenia odstępstw od projektu obowiązkowy wpis do dziennika budowy przez geodetę uprawnionego,
- geodezyjny pomiar powykonawczy i dokonywanie obliczeń podczas realizacji inwestycji zgodnie z wymogami instrukcji geodezyjnych,
- geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza realizowanej inwestycji wraz z armaturą naziemną (rzędne studni, zasuw, hydrantów, itp.) i podziemną (rzędne trójników, końcówek przyłączy, itp.) oraz innymi elementami które uległy przemieszczeniu lub przesunięciu zarówno w płaszczyźnie poziomej jak i pionowej,
- ustalenie ilości robót,
- sporządzenie zestawień, tabel i wykazów określających wykonane elementy:
• długości i średnice rurociągów oraz przewodów wykonanych sieci,
• ilości urządzeń towarzyszących: m.in. latarnie, szafki, studnie, wpusty uliczne, zasuwy, hydranty, trójniki, itp.,
• długości i średnice wykonanych przyłączy do poszczególnych działek (z podziałem na poszczególne ulice),
• powierzchnie jezdni, placów, wjazdów, parkingów, ścieżek rowerowych, chodników, itp.,
- wykonanie przekrojów podłużnych i poprzecznych wraz z interpretacją graficzną w celu stwierdzenia poprawności zrealizowanej inwestycji,
- sprawdzenie zgodności wykonania robót z umową i zatwierdzonymi projektami,
- potwierdzenie zachowania umieszczonych na gruncie znaków geodezyjnych (graniczniki) w stanie nienaruszonym,
- opracowanie map powykonawczych w 3 egz. z pokolorowaniem i z podaniem powierzchni wykonanych poszczególnych elementów pasa drogowego (np. jednia, chodnik, ścieżka rowerowa, zjazd, zatoka postojowa, itp.),
- opracowanie merytoryczne i techniczne redagowanie map kartograficznych powykonawczych oraz ich reprodukowanie w 5 egzemplarzach z pokolorowaniem, opatrzonych klauzulą urzędową.

Zamawiający wymaga tyczenia robót, zgodnie z zaawansowaniem robót realizowanym przez Wykonawcę. Pomiary powykonawcze robót zanikowych, ulegających zakryciu, należy wykonywać na bieżąco na otwartych wykopach przed zasypaniem.
Po zakończeniu zadania Wykonawca przekaże operat geodezyjny powykonawczy w 2 egz. w wersji papierowej i 3 egz. w wersji elektronicznej na nośniku danych w formacie dwg, shp i pdf; wraz z oświadczeniem na piśmie o prawidłowości wykonanych prac (potwierdzenie zgodności wykonania z projektem budowlanym). Protokół odbioru kompletnego operatu stanowić będzie podstawę do odbioru końcowego dzieła i wystawienia faktury końcowej.
Termin wykonania zleconych prac ustala się do 6 m-cy od daty zawarcia umowy.
Dokumentacja projektowa przedstawiająca zakres robót budowlanych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Miasta Oleśnicy (nr postępowania ZP/TP/5/2023) pod adresem: https://idumolesnica.bip.gov.pl/publiccontracts/view/41031

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15867,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15867,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERGEO Łukasz Wolnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364331060

7.3.3) Ulica: ul. Nyska 50/15

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-505

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15867,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.