eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąsosz › Remont kompleksu boisk sportowych " MOJE BOISKO ORLIK 2012" w miejscowości Wąsosz



Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kompleksu boisk sportowych " MOJE BOISKO ORLIK 2012" w miejscowości Wąsosz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wąsosz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 17

1.5.2.) Miejscowość: Wąsosz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-210

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: (65) 543 78 50

1.5.8.) Numer faksu: (65) 543 77 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wasosz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasosz.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/wasosz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kompleksu boisk sportowych " MOJE BOISKO ORLIK 2012" w miejscowości Wąsosz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eacc5341-df6a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063584/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont kompleksu boisk sportowych "MOJE BOISKO ORLIK 2012" w miejscowości Wąsosz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185593

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni boisk sportowych do piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, tenisa ziemnego w ramach kompleksu boisko sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012", przy ul. Korczaka w miejscowości Wąsosz.
W ramach zadania zostaną wykonane między innymi następujące prace: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, profilowanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy z kruszywa, wykonanie warstwy wyrównawczej, wykonanie maty SBR, wykonanie podwójnego natrysku na całości boiska, malowanie linii, montaż nowych tablic do koszykówki, montaż nowych słupków wraz z siatką do siatkówki i tenisa ziemnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotowego zadania został określony w załącznikach do SWZ:
• Dokumentacji technicznej,
• Przedmiarze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna
Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.

Uzasadnienie faktyczne
Dnia 18.05.2023 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę - SPEED INVEST Sp. z o.o., ul. Parkowa 12, 05-500 Wołomin.
Zamawiający wyznaczył termin podpisania umowy na dzień 30.05.2023 r. godz. 14:00. Wykonawca w wyznaczonym terminie na podpisanie umowy nie zjawił się. W dzień podpisania umowy Wykonawca ok. godz. 11:00 poinformował Zamawiającego, iż ma uwagi do SWZ.
Wykonawca w czasie trwania procedury przetargowej nie skorzystał z możliwości zadawania pytań Zamawiającemu zgodnie z art. 135 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022, poz. 1710). W myśl art. 135 i 284 ustawy Prawo zamówień publicznych zadawanie przez Wykonawców pytań polega na uzyskaniu przez Wykonawców pewności, co do wymagań zawartych w SWZ, a w konsekwencji umożliwienie podjęcia decyzji, czy są w stanie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wyjaśnienia treści SWZ służą doprecyzowaniu, rozwinięciu kwestii wynikających z jej postanowień w celu przedstawienia ich celowościowego rozumienia, niedoprecyzowanych z rożnych przyczyn na etapie tworzenia SWZ. Wykonawca – Speed Invest Sp. z o.o. nie skorzystał z możliwości zadawania pytań w przedmiotowym postępowaniu, czyli w dniu składania oferty 09.05.2023 r. akceptował zapisy Specyfikacji warunków zamówienia z załącznikami, w tym dokumentację techniczną zadania. Ponadto Wykonawca oświadczył w formularzu ofertowym, iż zapoznał się z warunkami podanymi w SWZ, nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń i uzyskał wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.
Dnia 01.06.2023 r. Burmistrz Wąsosza wyznaczył Wykonawcy ostateczny termin podpisania umowy (05.06.2023 r.) na realizację przedmiotowego zadania.
Wykonawca w odpowiedzi na pismo Zamawiającego 02.06.2023 r. przysłał pismo informujące o odstąpieniu od podpisania umowy na realizację zadania pn. Remont kompleksu boisk sportowych „Moje boisko Orlik 2012” w miejscowości Wąsosz.
Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, odstąpił od podpisania umowy a brak innego Wykonawcy, z którym Zamawiający mógłby zawrzeć umowę w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.