Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00185593/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kompleksu boisk sportowych " MOJE BOISKO ORLIK 2012" w miejscowości Wąsosz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wąsosz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 17
1.5.2.) Miejscowość: Wąsosz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-210
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: (65) 543 78 50
1.5.8.) Numer faksu: (65) 543 77 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wasosz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasosz.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/wasosz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont kompleksu boisk sportowych " MOJE BOISKO ORLIK 2012" w miejscowości Wąsosz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eacc5341-df6a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063584/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont kompleksu boisk sportowych "MOJE BOISKO ORLIK 2012" w miejscowości Wąsosz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185593
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni boisk sportowych do piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, tenisa ziemnego w ramach kompleksu boisko sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012", przy ul. Korczaka w miejscowości Wąsosz.
W ramach zadania zostaną wykonane między innymi następujące prace: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, profilowanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy z kruszywa, wykonanie warstwy wyrównawczej, wykonanie maty SBR, wykonanie podwójnego natrysku na całości boiska, malowanie linii, montaż nowych tablic do koszykówki, montaż nowych słupków wraz z siatką do siatkówki i tenisa ziemnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotowego zadania został określony w załącznikach do SWZ:
• Dokumentacji technicznej,
• Przedmiarze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawnaZgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne
Dnia 18.05.2023 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę - SPEED INVEST Sp. z o.o., ul. Parkowa 12, 05-500 Wołomin.
Zamawiający wyznaczył termin podpisania umowy na dzień 30.05.2023 r. godz. 14:00. Wykonawca w wyznaczonym terminie na podpisanie umowy nie zjawił się. W dzień podpisania umowy Wykonawca ok. godz. 11:00 poinformował Zamawiającego, iż ma uwagi do SWZ.
Wykonawca w czasie trwania procedury przetargowej nie skorzystał z możliwości zadawania pytań Zamawiającemu zgodnie z art. 135 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022, poz. 1710). W myśl art. 135 i 284 ustawy Prawo zamówień publicznych zadawanie przez Wykonawców pytań polega na uzyskaniu przez Wykonawców pewności, co do wymagań zawartych w SWZ, a w konsekwencji umożliwienie podjęcia decyzji, czy są w stanie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wyjaśnienia treści SWZ służą doprecyzowaniu, rozwinięciu kwestii wynikających z jej postanowień w celu przedstawienia ich celowościowego rozumienia, niedoprecyzowanych z rożnych przyczyn na etapie tworzenia SWZ. Wykonawca – Speed Invest Sp. z o.o. nie skorzystał z możliwości zadawania pytań w przedmiotowym postępowaniu, czyli w dniu składania oferty 09.05.2023 r. akceptował zapisy Specyfikacji warunków zamówienia z załącznikami, w tym dokumentację techniczną zadania. Ponadto Wykonawca oświadczył w formularzu ofertowym, iż zapoznał się z warunkami podanymi w SWZ, nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń i uzyskał wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.
Dnia 01.06.2023 r. Burmistrz Wąsosza wyznaczył Wykonawcy ostateczny termin podpisania umowy (05.06.2023 r.) na realizację przedmiotowego zadania.
Wykonawca w odpowiedzi na pismo Zamawiającego 02.06.2023 r. przysłał pismo informujące o odstąpieniu od podpisania umowy na realizację zadania pn. Remont kompleksu boisk sportowych „Moje boisko Orlik 2012” w miejscowości Wąsosz.
Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, odstąpił od podpisania umowy a brak innego Wykonawcy, z którym Zamawiający mógłby zawrzeć umowę w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.
INNE PRZETARGI WĄSOSZ
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Pobiel
- Przebudowa drogi gminnej nr 104189B Sulewo-Kownaty - Białaszewo
- "PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI GMINNEJ NR 120168D, LUBIEL - DROGA DOJAZDOWA DO GRUNTÓW ROLNYCH"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Wąsosz"
więcej: przetargi WĄSOSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Przebudowa i modernizacja ulic na terenie Miasta Zakroczym.
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu nad I piętrem oraz malowanie pomieszczeń w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.